Leon 2.0 TDI 135 kW CUNA - časté regenerace + houpající volnoběh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Leon 2.0 TDI 135 kW CUNA - časté regenerace + houpající volnoběh
Takže podle videa je mínusová hodnota čidel tlaku špatně, tudíž třeba ty časté regenerace způsobuje ono čidlo tlaku. Zkusím koupit ještě teda jedno origo nové a třeba se stane zázrak.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Re: Leon 2.0 TDI 135 kW CUNA - časté regenerace + houpající volnoběh
Ofset je softwarove posunutie nuly snímača. Spôsobené starnutím snímča, alebo aj nejakou poruchou v meraní, alebo poruchou snímača.
Re: Leon 2.0 TDI 135 kW CUNA - časté regenerace + houpající volnoběh
Děkuji za osvětu. Dnes jsem objednal i to druhé origo čidlo diferenčního tlaku za DPF a snad se to pohne dál.
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

Re: Leon 2.0 TDI 135 kW CUNA - časté regenerace + houpající volnoběh
Super, doufám že to pomůže.
Re: Leon 2.0 TDI 135 kW CUNA - časté regenerace + houpající volnoběh
Kéž by !!! Už mě to začíná celkem srát




Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý"
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm

BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm
