Golf 5 2.0 tdi 125 kw bmn
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
Je to polámaný a musí se to opravit
Asi to bude chtít řešit komplexněji tzn DPF, turbo, vstřiky..
Asi to bude chtít řešit komplexněji tzn DPF, turbo, vstřiky..
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 19 úno 2023, 11:39
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
Ještě k těm vstrikum mělo by to dělat i na volnoběhu?
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
Umíš číst ne, už jsem to psal na začátku, na volnoběh poznáš asi prd, to by to muselo být podfouklý úplně že by se vstřik na dotyk hýbal
Nejvíc to dělá v tahu z mojí malé zkušenosti třeba když na 4ku máš já nevím 1500ot.,šlápneš tomu do mirného kopce tak se auto roztřepalo jak drahej pes, nikdy bych nevěřil co to dokáže..
Hele měli jste to víko už vůbec dole nebo kolem auta chodíte s noťasem a filozofujete
Nejvíc to dělá v tahu z mojí malé zkušenosti třeba když na 4ku máš já nevím 1500ot.,šlápneš tomu do mirného kopce tak se auto roztřepalo jak drahej pes, nikdy bych nevěřil co to dokáže..
Hele měli jste to víko už vůbec dole nebo kolem auta chodíte s noťasem a filozofujete

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 19 úno 2023, 11:39
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
A to je ono právě to co ty jsi teď napsal tak auto nedělá 
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 19 úno 2023, 11:39
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
Musel bych tě v tom svézt aby jsi věděl co myslím no
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
Tahle chyba je problém turba a to ostatni vstřiky (sedla) ale to už se opakujemDaniel2512 píše: ↑07 bře 2023, 06:43 Tak diagnostika konečně vyhodila chybu regulace plniciho tlaku nedosazeno nebo něco takového čím to může být?
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
Ahoj, trochu oživím téma, asi budu řešit stejný problém, A4 2,0 125kw BRD, chyba nedosažení plnícího tlaku.
Vyčistil jsem turbo, nejde mi nastavit základní nastavení turba (zákl nastavení ,pole 2 "chyba")
Už to nepadá do nouzáku, bez chyby, ale tlačí pomalu, naplno až kolem 2000 ot.
A motor, jak tu bylo psáno, má takový dunivý klepavý zvuk.
Je odpojen EGR, na volnoběh nedá víc jak 3000otáček, předpokládám čip s omezením, majitel neví.
Ta úprava sedla se dělá na motoru, nebo hlava ven?
Dík za radu.
Vyčistil jsem turbo, nejde mi nastavit základní nastavení turba (zákl nastavení ,pole 2 "chyba")
Už to nepadá do nouzáku, bez chyby, ale tlačí pomalu, naplno až kolem 2000 ot.
A motor, jak tu bylo psáno, má takový dunivý klepavý zvuk.
Je odpojen EGR, na volnoběh nedá víc jak 3000otáček, předpokládám čip s omezením, majitel neví.
Ta úprava sedla se dělá na motoru, nebo hlava ven?
Dík za radu.
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 19 úno 2023, 11:39
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
Máš dpf? Úplně jsem zapomněl napsat že jsme to vyřešili a je to regenerace dpfka já ho budu dávat pryč a budu tam dávat downpipe jelikož mne se to regeneruje docela často už to dělá docela bordel tak ho tam nechci
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 19 úno 2023, 11:39
Re: 2.0 tdi 125 kw bmn
A vlastně mi to taky hazelo chybu mez plniciho tlaku nedosazena a vlastně do nouze mi to padlo jen v tu dobu když byla regenerace a jel jsem třeba na 4 a bylo lehce pod 2 tis otáčkami když jsem jel a auto vytoceny 3k otacky a jel jsem třeba 10 min v kuse tak bez problémů u konce vlastně takovej smrad a byl konec a auto pak jede nějakou chvíli ok
Re: Golf 5 2.0 tdi 125 kw bmn
Jestli to má dunivej kovovej zvuk tak nejprve zhoď víko a zkontroluj vačku,hydra
Re: Golf 5 2.0 tdi 125 kw bmn
roman1648 - dozvěděl jsem se, že před 2 roky tam byla dávaná nová hlava, myslíš, že by tam něco tak rychle odešlo?
Na tacho 310 000 km, na hlavu najeto předpokládám max 30 000 km. Ten chlapík nic neví.
Zvláštní věc, co mě pobavilo, když jsem se ho ptal, proč je podložená podtlaková baňka dvojkou plechem, tak prý mu mechanik co mu to dělal řekl, že už to nešlo dál poštelovat.
DPF to má, zatížení 16,6 %, hmotnost karbonu 6,94. Tím si myslím, že to nebude.
Na tacho 310 000 km, na hlavu najeto předpokládám max 30 000 km. Ten chlapík nic neví.
Zvláštní věc, co mě pobavilo, když jsem se ho ptal, proč je podložená podtlaková baňka dvojkou plechem, tak prý mu mechanik co mu to dělal řekl, že už to nešlo dál poštelovat.
DPF to má, zatížení 16,6 %, hmotnost karbonu 6,94. Tím si myslím, že to nebude.
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Re: Golf 5 2.0 tdi 125 kw bmn
Tak pokud chlapík nic neví, těžko věřit že je tam nová hlava,hele,nevím,jen říkám jak bych postupoval já.
Nejprve je třeba vyloučit mechanickou stránku věci,pak se uvidí
Nejprve je třeba vyloučit mechanickou stránku věci,pak se uvidí
Re: Golf 5 2.0 tdi 125 kw bmn
Jen doplním, ten kovový zvuk co jsem zmínil výše, je už odstraněn, vyvažováky dolů, a protočeno 3x klika + 2x ojnice.
A to se vyplatí! Před rokem měněn 6hran čerpadlo.
Auto už jsem zprovoznil a jen to šepotá.... zatím
A to se vyplatí! Před rokem měněn 6hran čerpadlo.

Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Re: Golf 5 2.0 tdi 125 kw bmn
Připomenu toto téma, A4 BRD, motor už nešepoce, 8000 po GO.
Muže mi někdo poradit,
co se kde mohlo stát, chcíplo, nešlo nastartovat, pak to chytlo ale syčelo to jak papiňák, dusilo se to.
Nějak mi napadlo otevřít nalévací víčko a zde kámen úrazu, tlak jak hrom, spaliny až pod víkem. na volnoběh jede.
Napadlo mě, že povolil žhavič, tak jsem sundal víko, všechny ok, po jejich vyšroubování jsou všechny normální barvy, válce asi pálí normálně, na hlavě není nic vidět.
Sežralo to nějaký olej, motor chyby 3 vstřiky mimo toleranci.
Kde hledat závadu? Dík za radu
Muže mi někdo poradit,
co se kde mohlo stát, chcíplo, nešlo nastartovat, pak to chytlo ale syčelo to jak papiňák, dusilo se to.
Nějak mi napadlo otevřít nalévací víčko a zde kámen úrazu, tlak jak hrom, spaliny až pod víkem. na volnoběh jede.
Napadlo mě, že povolil žhavič, tak jsem sundal víko, všechny ok, po jejich vyšroubování jsou všechny normální barvy, válce asi pálí normálně, na hlavě není nic vidět.
Sežralo to nějaký olej, motor chyby 3 vstřiky mimo toleranci.
Kde hledat závadu? Dík za radu
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Re: Golf 5 2.0 tdi 125 kw bmn
Tlaky jsou ok, vstřiky 2x -1,8, 2x +1,8, synchronizace 1,8, neví opravdu někdo, kde by mohla byt chyba? moc se mi zatím nechce sundávat hlava.
Superb 1,9TDi PD 74kw,AVB, 2005
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!
Neztrácejte hlavu,kdo to má po vás uklízet!