Sup2 3.6 s dsg škubne při rozjezdu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sup2 3.6 s dsg škubne při rozjezdu
Kluci mám Sup2 3.6 s dsg. Prvně napíšu že auto má najeto 500tis, samotná převodovka údajně 350. Kilometry víceméně dálnice, servis pravidelný, olej jen origo co 60 tis i s filtrem. Vycházelo to průměrně jednou za rok. Teď má najeto asi 20 tis. Nikdy z toho netekl žádný hnus nebo piliny nebo tak.
K problému. Při rozjíždění to semtam škubne, někdy dost, jezdit se s tím dá, ale je to dost nepříjemné. Chová se to jako by spojka sepla, ale hned rozepla a zpátky sepla. Někdy se to auto ale zase rozjede úplně hladce. Řazení dalších kvaltů naprosto ok. Je jedno jestli je to teplé nebo studené. Paměť převodovky čistá. Víc toho ale zdiagnostikovat neumím, je to pro mne pole neorané. Udělal bych klidně spojky, cenově to nevyjde žádná velká hrůza, podle nějakého videa na YouTube bych to asi dokázal v pohodě taky, ve visu jsem viděl návod na následnou adaptaci, ale nikde jsem nenašel jak spolehlivě určit že to něčemu pomůže.
To auto má najeto, motor už taky nic moc, olej žere jak urvaný, nechci do toho valit prachy vrchem spodem, bral jsem to s tím že jak se to vysere utnu značky, zeberu z toho věci co mají trochu cenu a zbytek dám do šrotu. Ale tu spojku bych ještě dal kdybych věděl že to pomůže.
K problému. Při rozjíždění to semtam škubne, někdy dost, jezdit se s tím dá, ale je to dost nepříjemné. Chová se to jako by spojka sepla, ale hned rozepla a zpátky sepla. Někdy se to auto ale zase rozjede úplně hladce. Řazení dalších kvaltů naprosto ok. Je jedno jestli je to teplé nebo studené. Paměť převodovky čistá. Víc toho ale zdiagnostikovat neumím, je to pro mne pole neorané. Udělal bych klidně spojky, cenově to nevyjde žádná velká hrůza, podle nějakého videa na YouTube bych to asi dokázal v pohodě taky, ve visu jsem viděl návod na následnou adaptaci, ale nikde jsem nenašel jak spolehlivě určit že to něčemu pomůže.
To auto má najeto, motor už taky nic moc, olej žere jak urvaný, nechci do toho valit prachy vrchem spodem, bral jsem to s tím že jak se to vysere utnu značky, zeberu z toho věci co mají trochu cenu a zbytek dám do šrotu. Ale tu spojku bych ještě dal kdybych věděl že to pomůže.
Naposledy upravil(a) šulda dne 11 dub 2025, 19:14, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Dsg škubne při rozjezdu
A nevynecháva skôr motor? Otáčky pri "rozopnutí" spojky vyletia hore? Pýtam sa preto, lebo tu nedávo miestny borec kvôli šlkbaniu už už išiel meniť prevodovku a nakoniec mal v háji vstreky. Ale bol to 2.0 TDI CR.
Re: Dsg škubne při rozjezdu
To vyloženě škubne převodovka. Motor jako takový běží v pohodě. Otáčky možná trochu vzrostou, ale to škubnutí je v řádu ani ne sekundy. Jen to prostě škubne.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Dsg škubne při rozjezdu
Ahoj zjistil si čím to je? Mám ten samý problém u Audi A4 B9 2.0 TDI. S-tronic DL382 0CK, mokrá dvouspojka DSG 7s. Mám najeto jen 140 tisíc.
Problém přesně viz tvůj popis škubnutí ''Chová se to jako by spojka sepla, ale hned rozepla a zpátky sepla''. Otáčky nevyletí nahoru, jen motor na zlomek vteřiny jakoby vynechá. Čím víc dá člověk plynu tím víc to škubne. Když jen pustím brzdu a nechám to rozjet tak v pohodě.
Rozdíl je jen v tom, že mě to dělá pouze po studeném startu jeden, max dva rozjezdy a jen občas. Po zahřátí problém zcela zmizí. V sevisu neví. Někdo říká mechatronika, někdo spojky. Někdo dokonce, že je to normální projev studeného DSG, což se mi nezdá, protože je to cuknutí celkem nepříjemné. Zatím to neřeším, ale mám pocit, že to dělá častěji a častěji. Reset adaptace zdá se pomůže, ale max na týden, poté se to chová zase stejně.
Problém přesně viz tvůj popis škubnutí ''Chová se to jako by spojka sepla, ale hned rozepla a zpátky sepla''. Otáčky nevyletí nahoru, jen motor na zlomek vteřiny jakoby vynechá. Čím víc dá člověk plynu tím víc to škubne. Když jen pustím brzdu a nechám to rozjet tak v pohodě.
Rozdíl je jen v tom, že mě to dělá pouze po studeném startu jeden, max dva rozjezdy a jen občas. Po zahřátí problém zcela zmizí. V sevisu neví. Někdo říká mechatronika, někdo spojky. Někdo dokonce, že je to normální projev studeného DSG, což se mi nezdá, protože je to cuknutí celkem nepříjemné. Zatím to neřeším, ale mám pocit, že to dělá častěji a častěji. Reset adaptace zdá se pomůže, ale max na týden, poté se to chová zase stejně.
Naposledy upravil(a) jerry1402 dne 11 dub 2025, 18:37, celkem upraveno 1 x.
Re: Dsg škubne při rozjezdu
Zatím jsem neřešil a jezdím. Mám to jako víkendovku, není úplně potřeba to z mé strany řešit, jezdit se s tím dá.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Dsg škubne při rozjezdu
Mám to úplně stejně. Taky se s tím jezdit dá, jen mě to trochu kazí radost z auta. Zajímalo by mě čím to je. Hodně lidí má tenhle problém s prvním škubnutí za studena a nikdo neví proč.
Kdybys na to někdy přišel tak to sem prosím napiš.
Kdybys na to někdy přišel tak to sem prosím napiš.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 23 dub 2009, 19:53
- Bydliště: Louny/Slaný
Odpovědi: 0
Re: Sup2 3.6 s dsg škubne při rozjezdu
Dělá nám to u 3.6tky taky (najeto cca 260tis), někdy to cukne hodně a někdy nic. Co jsem pátral, tak nakonec prý normální stav. Mám naučeno, že při rozjezdu nechám auto samovolně zabrat a až pak jdu na plyn.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
Re: Sup2 3.6 s dsg škubne při rozjezdu
No v práci máme ještě jednu 3.6 a ta to tuším nedělá, ale už jsem v ní dlouho neseděl. Ono je to dost blbé třeba při parkování, nebo rozjezd při couvání proti kopci, nebo popojíždění v koloně je dost nepříjemné. Nevyzpytatelné, nikdy nevím co to auto udělá. Jestli skočí, škubne, nebo se pěkně rozjede. Včera jsem jezdil s 2.0 TSI a tam ten rozjezd je takový hladký sametový, přitom nájezd taky 500tis.
Tady na okolí nevím že by se dsg někdo zabýval, jinak už bych to asi řešil. Nějakých 20-30 sú ochotný do toho pustit. Víc asi ne, páč to auto s tím nájezdem hodnotu nemá. Mám to jako víkendovku, jezdím s tím tady po výletech, do kostela a tak, chtěl jsem s tím jet letos Chorvatsko, ale asi radši vezmu oktávku. Nerad bych řešil někde u Splitu rozsypanou převodovku.
Tady na okolí nevím že by se dsg někdo zabýval, jinak už bych to asi řešil. Nějakých 20-30 sú ochotný do toho pustit. Víc asi ne, páč to auto s tím nájezdem hodnotu nemá. Mám to jako víkendovku, jezdím s tím tady po výletech, do kostela a tak, chtěl jsem s tím jet letos Chorvatsko, ale asi radši vezmu oktávku. Nerad bych řešil někde u Splitu rozsypanou převodovku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km