


To tmracing - beru zpět,trochu jsem to asi přehnal,nebude ten rozdíl celé 2 liry, ale tak minimálně 1,5 litru to bude. Ale pažout je skoro 2x větší

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mam obidva chladice (intercooler + chladic vody) prekryte ipou uz tri tyzdne. Odobral som prednu mriezku (6 skrutiek v plaste) a vlozil som to pred tie chladice. Prednu mriezku som dal naspat, takze vzhlad auta to vobec nenarusilo.3nečák píše:kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie, ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží!
ja tam davam vzy karton a je pravda ze to je nebe a dudy kdyz jedes pri -18Csala píše:Mam obidva chladice (intercooler + chladic vody) prekryte ipou uz tri tyzdne. Odobral som prednu mriezku (6 skrutiek v plaste) a vlozil som to pred tie chladice. Prednu mriezku som dal naspat, takze vzhlad auta to vobec nenarusilo.3nečák píše:kluci přikrýváte něčím tu sací mřížku v předu motorem?
Vím že si to dávaly staré avie, ale hrdost stranou, pokud to pomůže?
Mám G IV 1,9 TDI 66 KW a taky to chvilku trvá než se rozhodne topit-samo závisí na okolní teplotě, ale mrazy se zase blíží!![]()
Ta ipa ma na jednej strane nalepenu hlinikovu foliu - pouziva sa to na izolaciu teplovodnych potrubi. Tou hlinikovou stranou som to otocil smerom k chladicom.
Ahoj, nevím, možná je něco špatně ? Na mém AJM stoupá teplota taky pomalu, ale jakmile se jednou ustálí, tak drží a nikdy se nestalo, že by spadla. Zato na 66kW mi teplota lezla strašně dolů, nepomohla ani preventivní výměna termostatu. Stačilo sjet menší klesání bez plynu a bylo tam rázem 60. Fakt by mě zajímalo, čím je to, že na každém autě se stejným motorem se to chová trochu jinak.mvolesko píše:moje zkušenost je že AFN (110k) se ohříval líp než PDčko AJM (115k), topěj oba asi stejně, ale s AFN jsem měl po 10km už 90 a ani se to nehlo, no možná to při hodně ekonomický jízdě slezlo na 85, to s AJM jeto horší přitom auto je težší, ale ais ten motor má větší učinnonst, když jedu piánko tak to nevyleze na 90 ani po 50km (podle palubního počítače spotřeba do 5L), pak třeba někde musim udělat pár rozjezdů na semaforech, to to vyleze na 90, ale pak když zas jedu v klidu tak to tak po 15minutách jde i na 70, hadice ke chladiči a chladič je studenej
zhavky to nema ale elektr.vlozku ma na 100% protoze kdyz to nastartuju tak do 2min fouka teplej vzduch a to mi nevimluvis ( auto je delany na zakazku )lt.kubosh píše:To's prosimte vzal kde, ze climatronic je elektrickej? Mam uplne stejny auto, krome kuze a quattro, ale o el. vlozce v topeni jsem neslysel a zhavky ve vode to nema 100%