Dobý den, bylo by nutné studený motor/auto nalogovat. Celkem pravděpodobné jsou vstřikovače, ale může to být i jiný problém: https://www.dp-race.com/kontakty/
Vstřikovače případně můžeme otestovat, nebo vyměnit: https://shop.dieselpower.cz/bosch-2/vst ... 30kw-cfxx/
O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 675
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Dobrý den,
jak jsem psal v předchozím komentáři, vstřikovače jsem měřil pomocí VCDS a zdají se být v pořádku a i tady původní zakladatel tohoto vlákna marejo nechal vstřiky vyčistit a zkontrolovat a tím to nebylo.
Z toho co jsem zjistil se asi jedná o běžnou závadu na CFHC ve 180-200 tkm, ale zatím nikde jsem nenašel čím to nakonec bylo. Někdo píše změnou paliva / čerpací stanice, někdo změnou typu oleje, ale já jsem před tím neměl problém s žádnou naftou, i když jsem 90% bral u benziny a olej se dává x let stejný. Motor jsem nechal dekarbonovat, ale možná to je někde tak zacpané, že se to bude muset rozebrat a zkontrolovat.
Když jsem našel několik stejných případů, zajímalo mě, čím to nakonec bylo třeba tady u mareja, aby jsem to nemusel řešit metodou pokus omyl a postupně projít celý palivový systém. Jsem předběžně domluvenej se svým mechanikem, že se podíváme na to sání.
jak jsem psal v předchozím komentáři, vstřikovače jsem měřil pomocí VCDS a zdají se být v pořádku a i tady původní zakladatel tohoto vlákna marejo nechal vstřiky vyčistit a zkontrolovat a tím to nebylo.
Z toho co jsem zjistil se asi jedná o běžnou závadu na CFHC ve 180-200 tkm, ale zatím nikde jsem nenašel čím to nakonec bylo. Někdo píše změnou paliva / čerpací stanice, někdo změnou typu oleje, ale já jsem před tím neměl problém s žádnou naftou, i když jsem 90% bral u benziny a olej se dává x let stejný. Motor jsem nechal dekarbonovat, ale možná to je někde tak zacpané, že se to bude muset rozebrat a zkontrolovat.
Když jsem našel několik stejných případů, zajímalo mě, čím to nakonec bylo třeba tady u mareja, aby jsem to nemusel řešit metodou pokus omyl a postupně projít celý palivový systém. Jsem předběžně domluvenej se svým mechanikem, že se podíváme na to sání.
Re: O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Ja jsem u cfhc menil jeden vstrik, kterej tohle poslechove delal, po vymene za novy OK
Re: O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
řeším momentálně stejný problém... vyřešil jste nakonec? co bylo příčinou?
Re: O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Vstřiky jsou u mě v pořádku a stále stejné.
U mě to byla špatná nafta, kdy jsem natankoval celou plnou nádrž u KM Prona ve Stránčicích, to bylo i moje první podezření, protože se mi to začalo projevovat cca po 30km od natankování, kdy se projela nafta v potrubí a ve filtru. a bohužel jsem natankoval prázdnou nádrž do plna.
Hned asi po 2 dnech jsem tam volal, jestli neměli nějakej problém s kvalitou nafty, ale říkali, že ne a nikdo si prej nestěžoval.
Nicméně jakmile jsem vyjel půlku nádrže a dotankoval jinde, tak se chování o dost zlepšilo a po dalším natankování problém přestal.
Když bych věděl, co vím teď, tak bych to řešil jinak. Měla to být nafta z Rakouska bez biosložky a stála 50kč/l. Nejhorší nafta, co jsme kdy natankoval
. Od té doby se KM Prona vyhýbám .
Pokud se mi to stane v budoucnu znova, nechám odebral vzorky paliva na rozbor. Ty zvuky a kovové mlácení při větším sešlápnutí plynu třeba při jízdě do kopce za studena byly strašné.
U mě to byla špatná nafta, kdy jsem natankoval celou plnou nádrž u KM Prona ve Stránčicích, to bylo i moje první podezření, protože se mi to začalo projevovat cca po 30km od natankování, kdy se projela nafta v potrubí a ve filtru. a bohužel jsem natankoval prázdnou nádrž do plna.
Hned asi po 2 dnech jsem tam volal, jestli neměli nějakej problém s kvalitou nafty, ale říkali, že ne a nikdo si prej nestěžoval.
Nicméně jakmile jsem vyjel půlku nádrže a dotankoval jinde, tak se chování o dost zlepšilo a po dalším natankování problém přestal.
Když bych věděl, co vím teď, tak bych to řešil jinak. Měla to být nafta z Rakouska bez biosložky a stála 50kč/l. Nejhorší nafta, co jsme kdy natankoval

Pokud se mi to stane v budoucnu znova, nechám odebral vzorky paliva na rozbor. Ty zvuky a kovové mlácení při větším sešlápnutí plynu třeba při jízdě do kopce za studena byly strašné.
Re: O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Auto vlastním asi půl roku (audi a3 2.0tdi cffb 2011) a objevilo se to až po ochlazení (počasí). Studený start ráno cvakání zrychlující s otáčkami, cukání v záběru, úpadek výkonu a po ohřátí přestane... nafta na to vliv má, ale nikdy mi nepřišlo, že by i když aditivuji sám, cvakání odešlo úplně. Dnes jsem objednal dekarbonizační a čistící sadu palivového ústrojí od značky BG tak uvidíme. Dám vám pak update jak to dopadlo a kdyžtak doporučím.
Uvidíme, třeba s jarem problémy ustojí. 


Re: O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena
Jenom dávám update. Sundal jsem prase, cvakání už neřeším. 
