T4 2.5 111 kw Multivan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 167
- Registrován: 07 črc 2008, 16:07
- Bydliště: okoli Brna
Odpovědi: 0
T4 2.5 111 kw Multivan
Jedu se dívat na T4 Multivana 2,5 111 kw, dovezený Německo, první majitel. Nový turbo, spojka, najeto necelých 400 tis. Koroze povrchová minimálně, trošku spodek je vidět ale nic hroznyho podle fotek. Na co se zaměřit? Co tam můžu lehce prohlídnout? Díky za každej tip, nápad. Děkuji
O1 1.9TDi ASV
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: T4 2.5 111 kw Multivan
Už bych šel od toho.Proč se měnilo turbo ? Normálně není důvod.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 722
- Registrován: 22 srp 2011, 13:05
- Bydliště: Kousek od Mělníka
Odpovědi: 0
Re: T4 2.5 111 kw Multivan
Hlavně se zaměřit na korozi. Pokud někdo řekne, že je povrchová, tak už jsou díry. Pokud někdo řekne, že je bez koroze, tak je to buď zamaskované a nebo povrchová.
Pokud má najeto necelých 400 skutečných, tak by měl být v pěkném stavu. Nicméně, vše záleží na ceně. Ale jediného, čeho se nezbavíš je koroze.
Jinak super auto. Spousta lidí říká, že stará vrána atd. Ale neskutečně velká užitná hodnota. Odvezeš rodinu a postavíš barák jedním autem.
Jinak úplně klasická detailní prohlídka, jako při koupi jiného auta. Ideálně v autě zvednout koberce, aby jsi viděl, jak moc je to nahnilé. Ze spod může být nastříkanej černej gumoasfalt. Po jistých zkušenostech už bych to nikdy na auto nedal. Hnije to pod tím a ani o tom nevíš. Jak je tím auto před prodejem na podvozku nastříkané, tak ruce pryč.
Pokud má najeto necelých 400 skutečných, tak by měl být v pěkném stavu. Nicméně, vše záleží na ceně. Ale jediného, čeho se nezbavíš je koroze.
Jinak super auto. Spousta lidí říká, že stará vrána atd. Ale neskutečně velká užitná hodnota. Odvezeš rodinu a postavíš barák jedním autem.
Jinak úplně klasická detailní prohlídka, jako při koupi jiného auta. Ideálně v autě zvednout koberce, aby jsi viděl, jak moc je to nahnilé. Ze spod může být nastříkanej černej gumoasfalt. Po jistých zkušenostech už bych to nikdy na auto nedal. Hnije to pod tím a ani o tom nevíš. Jak je tím auto před prodejem na podvozku nastříkané, tak ruce pryč.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.