Tak stačí vyhodit žhavky (jestli jdou povolit ) a zatočit startérem , uvidí hned, jestli práší nafta ven a jestli je nebo není problém v dodávce nafty. Alespoň ty svíčky zkontroluje a vyměnit naftový filtr si myslím taky neuškodí
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
No padla nafta, takže asi bud těsnění pod vstřikem nebo naftový filtr, ale mam najeto 350k takže asi vychozeny průměr na těsnení na vstřicích v hlavě. zkusím vyměnit filtr a dat to z kopce.
No tak sundat pd vahadla, vytáhnout vstřiky a mrknout na usazení... předpokládám vymačkané rýhy.....ale to je pak na odfrézování, vložkování, novou sadu těsnění vstřiků a pak vstřiky resp šroubky na vahadlech nastavit na moment + stupně....jen si už nepamatuji, jak to bylo....30nm a pak +180st ?????
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Ahojte som nový a potreboval by som pomoc.
Mam passat 96kw vlastním ho 4 roky všetko si na ňom robím sám.
Pred cca rokom som bol na chip u kamaráta ktorý sa vyzná (DDC power UP) turbo séria a vstrekovače ARL auto išlo krásne tlak turba 1.55bar množstvo nafty neviem... Ide o to ze to išlo maximálne 2 mesiace medzitým my vynechával jeden vstrek tak som kúpil celú sadu použitú tak isto z ARL hodnoty vstrekovačov sú od 0.5 do 0.15 max
Lenže auto tak vôbec nejde ako išlo ani dym tam nieje iba zo začiatku pokiaľ sa roztočí turbo, vstreky sú nastavené na 180* nové gumičky všetko ok diagnostika nič nehlási ma stím niekto skúsenost? Toto je už druhý pár vstrekovačov a furt ide rovnako.
Hlava bola na vybruse aj na tlakováni všetko ok vačka je nová a všetko čo k tomu patrí
V měřených hodnotách když dáš plný plyn není odchylka tlaku turba popř na váze vzduchu požadavek vs aktuální hodnota? Jinak u pd je skupina 13 spíš orientační...jsou to vypočítané hodnoty.....jestli jsou vstřiky ok ti řekne jedině test vstřiků na stolici
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
normálně je na volnoběh 240, tady bude egr off, tak dává 400...chtělo by to v tahu. Umíš udělat ve VCDS log?
Skupiny 03,10,11 a pak i 1,10,11 kvůli palivu...to by mělo napovědět. Hoď pak excel do přílohy a někdo z kluků ti to přečte v programu LogView tady z fóra
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Právě že jsi psal že jsi je měnil dvakrát, tak mě napadlo, jestli není problém například ve váze...ono je totiž blbé to, že nevíme, jakou úpravu software tam máš...aby třeba součástí chipu nebyla smazána nějaká chybová hláška, která by teď napověděla. Např určitě máš smazanou chybovou hlášku od egr, jinak by řval emise-dílna a v chybách by byl zapsaný zvýšený průtok přes váhu vzduchu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23