Tak stačí vyhodit žhavky (jestli jdou povolit ) a zatočit startérem , uvidí hned, jestli práší nafta ven a jestli je nebo není problém v dodávce nafty. Alespoň ty svíčky zkontroluje a vyměnit naftový filtr si myslím taky neuškodí
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
No padla nafta, takže asi bud těsnění pod vstřikem nebo naftový filtr, ale mam najeto 350k takže asi vychozeny průměr na těsnení na vstřicích v hlavě. zkusím vyměnit filtr a dat to z kopce.
No tak sundat pd vahadla, vytáhnout vstřiky a mrknout na usazení... předpokládám vymačkané rýhy.....ale to je pak na odfrézování, vložkování, novou sadu těsnění vstřiků a pak vstřiky resp šroubky na vahadlech nastavit na moment + stupně....jen si už nepamatuji, jak to bylo....30nm a pak +180st ?????
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23