1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Příspěvek od roman1648 »

Jojo, když to člověk ještě neznal tak nás to vyškolilo mockrát
Dneska každej kopnutej motor rovnou shánět vačky
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3721
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: 1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Příspěvek od Tomas6 »

Zas to má výhodu. Ventily to většinou přežijou. Dáš vačky a jedeš dál. Připadne pokud tě netrápí kontrolka o chybě synchronizace, tak motor normálně jede. Nám skočil kdysi karoq asi o 4 zuby a kdyby nesvítila kontrolka tak nikdo nic nevěděl. Až se to postavilo na přípravky teprve to nejelo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Příspěvek od roman1648 »

Jo dřív třeba u starých Peugeotů 1.8/1.9D když se to potkalo tak praskla vačka na tři kusy,vyrvalo to štefty s mostkama z hlavy a bylo vymalováno (noteeth) a to tenkrát díly nebyly dostupné jak dnes jako rohlíky a o cenách se ani nebavím :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33557
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: 1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Příspěvek od slovacek.milos »

dyt je to přeci osmiventil, pokud se motor potká polámou se vahadla, vačce ani ventilům se nic nestane, hlava se nezdělává, zvedne se vačka vymění vahadla, zakolíkují se rozvody a jedeme dál na ty tlaky to hytne, kolíkuje se se vačka, čerpadlo, řemenice na klice, nedramatizoval bych to
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Příspěvek od roman1648 »

Miloši to bylo dříve, dnes motory s lisovanými palci na vačkách jsou průser, ty palce se pohnou pokaždé když se to kopne, nejhorší je že někdy se to hne jen třeba nepatrně,motor jede,běží ale třeba na volnoběh občas zakopne, nižší výkon, je problém to najít
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33557
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: 1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Příspěvek od slovacek.milos »

de to ale změřit úchylkoměrem otvírá, poznačíš na kole vačky, rozpočítáš zuby do kruhu, musí otvírat stejně, taky změříš bez demontáže
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20205
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 1,5 TDCi 88kW skočené rozvody - po opravě nestartuje

Příspěvek od roman1648 »

I když to nakrásno nějak změříš tak co, stejně je to na výměnu (noteeth) a každé lisované vačky se pohnou když se to potká ;)
Odpovědět

Zpět na „Ford“