Takže po mesiacoch - auto prešlo na EM v pohode dymivosť 0,15 ( hranica 0,6 ) auto jazdí normálne .Vstreky OEM nové. Dym ktorý to za studena ale nie hned spustí je jasne MODRY a cítiť spálení olej. Olej ale po cca 3000km stale v strede rysky tak ako aj pred 3000km ( pri výmene oleja ) . Teda na jednej strane vyzerá že sa nahromadení olej zapáli po cca kilometri vo výfukovej sústave a behom niekoľkých sekundách až desiatok sekúnd vyhorý a je kľud . Potom auto znova cez noc postojí a ráno sa to opakuje. Štarty su dobre a vstreky nové. Ak by púšťalo Turbo - dymilo by to stále ? alebo ? Alebo je to cez gufera ventilov ? Alebo ? Auto ma ináč skvele emisie a motor je živí . V troch servisoch zatiaľ nič. Až v jednom sa chlapík vyjadril že pravdepodobne sa zapáli nahromadení olej v katalyzátore a treba zistiť odkial sa tam olej dostáva. Odparka je priechodná . Takže ?
Ešte doplním že regenerácia každých cca 150 až 300KM ( 150 ak idem iba mesto a nedokončí úplne regeneráciu skončí pri 15-20% ale to je len výnimočne) zvačša ale ide do tých cca 5-7% a po cca 42% začne regeneráciu ale tá z tým nemá nič ( to dymenie) jazdím do práce 12km - Obec 2km potom 3-4km medzimesto a mesto 6km + cez víkend okresky dokopy 50km ( ale nie vždy)