2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matyasekk262
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2025, 13:13

2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od Matyasekk262 »

Zdravím, včera jsem měnil turbo na Audi A3 2.0tdi 103kw PD (BMM) a auto táhne až od 2500ot/min....
Byly měněny všechny těsnění, všechno je dosaženo jak má, všechny hadice nacvakane, zkoušelo se měnit spoustu komponentů a beze změny... Měnilo se MAF, MAP, N75 a nic. Diag nic nepíše za chybu. Požadovaného tlaku docílím až při 2500ot/min tj. 2500mbar podle AutoComu.
Při 1500ot/min má auto 1100mbar a požadovaný je 1700mbar na rovince, v kopci 1900mbar. Všechno se tváří být v pořádku, ale při jízdě tomu tak není. Hlavně jakoby ta prodleva, dá se plný, nic se neděje a až auto docílí 2500ot/min tak je brutální zátah... Repas je od Motosport Janoušek doloženy papíry o testu se sériovým číslem který sedí.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od venca.6 »

Je to serizenim turba - regulace. Mel jsem s nimi taky tu cest a dopadlo to stejne. Jedno turbo praskle svody, druhe spatne serizene. Za me uz Janousek nikdy. https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... t=Janousek
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od roman1648 »

S těmi repasemi je to nevděčný, za mě 50/50 , někdy v pohodě, poslední co jsem dělal Ecoboost se mi taky zdá že to prostě tahá později než má ale nehrabal jsem do toho..
Matyasekk262
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2025, 13:13

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od Matyasekk262 »

Ještě mě napadlo zkusit udělat regeneraci DPF, ale otázka zda bych to turbo které má najeto max 5km nezabil
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od roman1648 »

Nezabiješ ale nic ti to nepřinese, to táhlo je prostě špatně nastavený, už jsem to po repasářích párkrát nastavoval sám protože to netahalo jak mělo, naposled T5 2.5TDi , povolil jsem tu kontramatičku, vždycky třeba 2-3 otáčky a jel projet, postupně se to zlepšovalo až byl výsledek uspokojivý, nevím jaký je na to u BMM přístup ale hádám že nic moc...
Matyasekk262
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2025, 13:13

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od Matyasekk262 »

U toho BMM je přístup v pohodě, turbo je otočené směrem nahoru a hned za ventilovým víkem jde krásně vidět. Je mi jasné, že kdybych povolit tu matičku a začal ho stělovat, tak turbo ztratí záruku... Ale nechce se mi s tím znovu sra*, kupovat znovu všechny těsnění... A povoloval jsi aby se naklápění oddálilo nebo dotahoval aby se přiblížilo, bavím se teď o té pacce co ovládá naklápění.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od roman1648 »

Jo takto, no nejprve se domluv s tím od koho je ten repas že to prostě netahá jak má a co s tím, znovu to vyndávat by se mi taky nechtělo... :doh:
Matyasekk262
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2025, 13:13

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od Matyasekk262 »

Tak ještě jsme zkoušeli odpojovat EGR a různé ptákoviny a nic nepomohlo, podtlak co do turba jde je -1.0, ten se drží na volnoběh stabilně, když hadičku odpojím, turbo netlačí nic, dělal jsem ve vagu "základní nastavení plnícího tlaku" s podtlakovou bankou jsem nehýbal, zajímaly mě data co ukáže, odhcylka má být 80mbar a moje odchylka je 10mbar. Včera auto skončilo do nouze a mi už přišla fiag Bosch KTS, takže dneska to projedu snad víc dopodrobna.
Matyasekk262
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2025, 13:13

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od Matyasekk262 »

P0299 Regulace plnícího tlaku - Pod hranicí regulace
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Příspěvek od martinsidlo »

Povol prichyceni banky a dej predpeti 2 mm. Ale turbo muze mit vuli a spaliny utikaji okolo turbiny,moc vypodlozena regulace.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“