prodloužení doby žhavení

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: prodloužení doby žhavení

Příspěvek od slovacek.milos »

passion píše: 27 kvě 2025, 14:46 Miloš žhavička zhorí možno na priamo na 12V ako to skúšaš ty - najlepší spôsob ako ju odpraviť. V aute sa to ale nestane, pretože tam je žhavička napájaná cez riadiacu jednotku PWM reguláciou s výkonovým mosfetom. Tá reguluje strednú hodnotu prúdu tak, aby žhavička žhavila ako má a zároveň nezhorela. Aj keď bude žhaviť minútu. Zároveň vie detekovať chybu v žhavičke, ak skútočný prúd v určitej tolerancii nesúhlasí s nastaveným.
to já všechno vím to mi neusíš psát, tady se řeší zda by šlo vyměnit rychložhaviče 4,4V a dát tam 11 V, to by žhavilo asi na piču, a špička by asi byla zalezené a celé žhavení k ničemu,

spravidla to není možné a je to blbost ale co kdyby,
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Re: prodloužení doby žhavení

Příspěvek od Marek77 »

Řešíte nesmysly.

Prostě a jednoduše řečeno. Při teplotách od nuly nahoru tenhle motor vůbec žhavení nepotřebuje. Takže je naprosto jedno, jak dlouho žhaví, protože MUSÍ skvěle chytat i bez žhavení. Skvěle = na čtvrtou kompresi, čili po dvou otáčkách motoru běží. Vždy!!!

Pokud tomu tak není, rozhodně je nesmysl hledat problém v žhavení, protože žhavení v tom nemá absolutně žádnou roli. Problém je jinde.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: prodloužení doby žhavení

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše: 27 kvě 2025, 20:18 Řešíte nesmysly.

, protože žhavení v tom nemá absolutně žádnou roli. Problém je jinde.
je, nafta místo ve válci mizí v přepadu ;)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“