2.0 tdi 132kw CFCA transporter

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

2.0 tdi 132kw CFCA transporter

Příspěvek od TomasH »

Ahoj kluci. Řeším problém s mým 2.0 bitdi 132kw kód CFCA. Vím, že ten motor je problematický. Háže mně v těchto horkých dnech při větší zátěži hlášku ztráty tlaku mazání. Každopádně motor jde pořád pěkně, žádné klepání, olej taky nebere, dolívám cca 3dcl na 15tkm. Mám udělaná turba, egr i dpf. Vím, že mně v budoucnu čeká i polomotor. Ale nechci ho dělat zbytečně dopředu. Řeším s Miloš Slováček, ať ještě zkusím udělat barometr tlaku oleje na místo spínače tlaku oleje. Popřípadě dát hustší olej normy 10W40 nebo 15W40. Logicky by asi neměl uškodit ani DPFku, i když nesplňuje normu 507.00, motor olej nebere. A ještě podstatný dotaz - je dobře přístupný spínač tlaku oleje? Nemáte někdo prosím obrázek, kde přesně je? Zatím jsem ho hledal jen pohledem a nic:((
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: 2.0 tdi 132kw CFCA transporter

Příspěvek od roman1648 »

Přesně jak píšeš, napojit budík s delší hadicí a sledovat tlak
Někde zezadu hlavy
https://www.t6forum.com/threads/t6-low- ... ion.37490/
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Re: 2.0 tdi 132kw CFCA transporter

Příspěvek od TomasH »

Díky. Zkusím udělat ten manometr, jestli to zvládnu. Udělám proplach motoru s Liqui Moly, dám zatím olej 10W40 a přidám do něj Liqui Moly Ceratec, snad to je logická volba, která motoru prospěje.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
keymaszter
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 10 čer 2015, 18:09
Odpovědi: 0

Re: 2.0 tdi 132kw CFCA transporter

Příspěvek od keymaszter »

Zdravím,

Dávám 5W-50 Liqui moly a potíže s tlakem zmizely. Ono ten nesmysl je háklivý na teplotu oleje který ohřívá neskutečně.
BTW senzor tlaku je na hlavě pohled ze předu směrem vpravo. Výměna je k ničemu má to pravdu :x Pravidlo dát olej na ty teploty a dojezdit a případně sehnat motor. Záleží na požadovaném nájezdu. A poslední co jsem zaregistroval snímač v hlavě je moc citlivý na výkyky tlaku takže to hlásí, normální EA189 to má u olejového filtru :?

Jinak držím palce :lol2:
Audi A6 4F5 2.7 TDI (132Kw) out :/
2x Passat 3C5 2.0 TDI (103Kw)
Passat 3G5 2.0 TDI (110Kw)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“