2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1706
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště

Příspěvek od dury2 »

Ahoj, reším problém s motorem CAGA. Do 3200 ot je vše uplně v pohodě, jakmile přesáhnu 3200ot, auto přestane táhnout, otačky spadnou buď na volnoběh nebo auto chcípne a VAG vypisuje mi chybu:
5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky

na autě je nový regulační ventil na čerpadle, nový regulator tlaku na railu, nový snímač tlaku na railu, zpátečka paliva je průchozí, ani svedení zpátečky do kanystru se nic nezlepší. Tlak na podávacím čerpadle je něco málo přes 4 bary, soft je origo, čili objektivně všechno v pohodě. Dle LOGu je vidět, že požadovaná hodnota tlaku kolem 3200 ot je 1413 barů, skutečná 1497 barů a rozdíl je 84 barů, pak to skočí do nouze.
Zajímalo by mě, kde dále hledat a jak velká má byt maximální regulační odchylka?
Děkuji.

Adresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-019-CAG.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 022 NN HW: 03L 906 019 AL
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H29 9980
Kódování: 12194012232403080000
Číslo dílny: WSC 44549 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NN A02016 (AU48)
ROD: EV_ECM20TDI03L906022NN.rod
VCID: 7EA12DA5B072E3DAFD6-802A
1 nalezena chyba:

5213 - Palivo; systemovy tlak/tlak Rail
P0088 00 [10100111] - prilis vysoky
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 273623 km
Datum: 2025.07.24
Čas: 19:04:51

Otáčky motoru: 1309.00 /min
Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 22 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 78 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 38 °C
Tlak okolního vzduchu: 980 mbar
Napětí svorky 30: 14.160 V
Čítač zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 38.7 °C
Průměrné množství vstřikování: 33.31 mg/stroke
Stav regulace tlaku Rail-Bits 0-7: 5
Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 1249800 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 926800 hPa
PCV fac Adapt: 0.9974
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1706
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště

Příspěvek od dury2 »

Nikdo se s tím ještě nesetkal?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1706
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: 2,0 TDi CAGA příliš vysoký tlak paliva na liště

Příspěvek od dury2 »

Stále tápu. Někdo nějaký nápad?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“