Objevili jsme S2FL, 125kW, DSG 4x4, výroba 12/2013 s nájezdem 240, první majitel, bez DG softu odzačátku, pouze servis Škoda (olej podle intervalu LL, DSG a 4x4 po 50-60.000km, rozvody hotový, brzdy nový..), bohužel ťupky od kamínků kolem předního oka, a nahnilej kufr u levého osvětlení SPZ. Ve výfuku lehký nános trochu mastných sazí-po setření čisto, žádný uhlí, protokoly z emisí naměřená kouřivost 0, zaplnění filtru dle autorizáku 0.16l (nevím zda je to vypovídající hodnota..) na filtr a vstřiky se nesahalo. Dle mechoše časem bude chtít tlumiče a přední ramena, cenovka je 249. Odkaz nevím zda je možné vložit z důvodů pravidel.
Co na to říkáte ? Upřímně vybírat v týhle cenový relaci je vyloženě za trest
Supy jsem viděl 3 a všechny byly v celku nedobrém stavu.. od koroze až po špatnej filtr
u supa ještě manuální ručka to je taky opruz v dnešní době, počítej že ramena zadní nápravy budou zahnilý, takže bez vyřezání neuděláš geometrii, často těmhle motorům umírá egr, což je nápravnice dolu a když je to 4X4 tak to nikdo nechce dělat, v autorizáku cenovka 30tkč. To vrzání přední nápravy jsou silentbloky. Koukni hlavně do nádobky s chladící kapalinou, jestli tam není svinčík, pokud ano, tak bych do toho nešel, toho se pak nedá zbavit, v extrému tu ucpává radiátor topení. Jinak tyhle motory jsou prakticky nesmrtelný, mám tu několik taxikářů co mají najeto kolem 700t a pořád jim to šlape.