VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od koule »

Zdravím, nevíte někdo jestli po výměně lambdy před katem je potřeba udělat nějaké nastavení? Je to Polo 6R 2011 1.4 16V 63KW CGGB. Auto na volnoběh strašně zakopává a je cejtit že je bohatá směs, což potvrdili i na emisích. Dík Koule
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od slovacek.milos »

nikdy jsem nic nenastavoval minulý týden jsem řešil taky ale na 1,2, bohatá a malá účinost katu, majitel si přivezl sondu řekli mu na emisích, stejné, nakonec prasklina na svodu, převařil jsem ceočkem a zatím ok
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od koule »

Jen že já už měnil uplně všechno včetně motoru :( Začal jsem cívkama,vstřikama,svíčkama,lambdama,čidlama,nový kroužek za setrvačníkem,repase hlavy,jiná jednotka+flešování,jiný katalizator a na konec jsem dal jinej motor a nic. Auto na emisích bylo na volnoběh prý bohaté. Když ho studené nastartuji tak běží normálně a když e zahřeje začne klopýtat a plivat do výfuku jako by podpalený ventyl a je to cítit že je to bohaté. Jináč to jezdí hezky. Děkuji za každou radu. Dík Koule
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od slovacek.milos »

koule píše: 29 zář 2025, 18:13 63KW CGGB. Auto na volnoběh strašně zakopává a je cejtit že je bohatá směs,
a ten motor si měnil nastrojený nebo jako polomotor,?? já sem třeba taky zakopával ale nechci kecat jaký to byl motor, nevím , start sprej stím dlouhým sosáčkem co je na 400 WD a jeden válec přidal a okroužek na plastovém sání \ko, taky na pežotu vypadlá ucpávka na sání,
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od koule »

Krouzky na saní jdou nové. Saní puvodní ale je ok. I odvětrani kliky ok. Měl jsem jednu chvíly 2 stejná auta,tak bylo možné prohazovat vše co šlo.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od koule »

Motorová elektrika taky měněná.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od slovacek.milos »

tak žádná chyba, koupit auto které to nedělá ;)

u nás to tak měli dva tešaři dávali krov a deset cm za mnů ale ten druhý půl metra za mnů, a tem první hlásí žádná chyba nové drevo
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od koule »

Dik Miloši ale já ho potřebuji pravě prodat :help:
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od slovacek.milos »

chápu ale diagnostika je cílevědomá činost ke zjištění závady u tebe vyměníš všechno co se dá i motor a problém je furt stejný, já jsem třeba hloupý ale neznám problém který jsem nepořešil, třeba za pomocí u romek ve skalici, žižka v mistříně, pavel nebo libor v šardicích, už jen méně svítící led žárovka nebo problikávající tě umí navést na mega problém který obyčejná zkoušečka neumí,

tvoje diagnostika udělala všechno ale nikam tě neposunula problém furt je tak je to celé na p..u
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5799
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od ROMEK »

to co popisuješ može byt falešný vzduch za skrtiacou klapkou/kludne derava hadica k posilovaču/ ide moc vzduchu a lamda začne reagovat na chudu zmes a začne obohacovat. Na emisnej si mal kolko % vzduchu?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: VW Polo 1.4 CGGB Lambda

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše: 09 říj 2025, 08:46 to co popisuješ može byt falešný vzduch za skrtiacou klapkou/kludne derava hadica k posilovaču/
si pamatuju golf 1 občas nešlo nastartovat tak vyměnili motor a půl auta, nakonec prasklá hadička k posilovači, na sání nebyla tryska minima
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“