vymena turba

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Axwell
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2007, 19:24

vymena turba

Příspěvek od Axwell »

co si mislete o vymene turba na aute Alfa 156 1,9jtd vymenit z Alfy 156 2,4jtd ma to niekto s tym skusenosti???
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

podivej se co tam ams za turbo a jakou znacku a co nejvic ze stitku precti,neco malo sem slysel o tom ze 2,4jtd turba jsou trosku poruchovy
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

A čeho tím chceš docílit?Když zvedneš plnící tlak,tak to jednotka nepobere.A to je špatně (rofl)
Axwell
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2007, 19:24

Příspěvek od Axwell »

no len na tom este len rozmislam ze dobre by bolo vymenit seriove turbo za nejake vačšie.myslim tim nejaky narast vykonu.Co my poradite vymenit na aute pre viacej konikov okrem chipu lebo to uz mam.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Tubodmychadlo,který tenhle motor má,je dobrý pro jeho správnou funkci.Když ho vyměníš za větší,tak bude konstruovaný na větší objem plynů.Tím dosáhneš toho,že motor bude mít delší odezvu na sešlápnutí pedálu akcelerace(tzv. turboefekt nebo turbodíra).Takže krouťák nebude mít nástup už v 1800ot./min ale třeba o 1000ot./min výš.A to je špatný,protože u diesla je výhodný podchytit nejvšší výkon a točivej moment v co nejnižších otáčkách.Používaji se taky tzv.hybridní turba,který maji poháněcí rotor menší(třeba jako originál) a komresor je větší,takže je schopnej vytvořit větší tlak při vyšším průtoku.Nejlepší bude nechat tam to původní,a upravit to softem k větší dokonalosti.Většina ůpravců ti stejně přehraje soft na univerzální verzi,protože kdybys měl ladit soft přímo na konkrétní kus,tak to nejspíš nezaplatíš.Tahle kára má starší systém,kterej neni tak složitej takže by s tim neměli bejt takový potíže.Myslím že když kontaktuješ třeba Bit Power(nechci dělat reklamu,jen mě tak napadl)tak by ti mohli vyhovět.Vyděl jsem jejich práci v několika verzích na motoru 2,4JTD.Je to spíš o zvýšení točivýho momentu než výkonu.Auto je pak schponý hrabat třeba na 3st.Ale všechno musíš zaplatit. (noteeth)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Jen pro upřesnění - nechci tím říct že originál software řídící jednotky je na nic.Je to kompromis životnosti x výkonu x emisí x spotřeby ... .Je odzkoušený a funguje nejlépe.Záleží jen na tom,jak ho kdo umí doku...t. (noteeth)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Kamarat len co prekrocis max. plniaci tlak, tak okamzite prepne riadiaca jednotka motor do nudzoveho rezimu.
Radsej do motora nesprtaj. A ak, tak uz poriadne, vacsie turbo, intercooler, vstreky, software, spojku, brzdy nech to ma vyznam.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“