Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Příspěvek od Pája 19 »

Tomas.cz píše: 13 pro 2025, 14:37 Seřizovali sbíhavost, celková je stejná, ale na kolech byla rozdílná.
Drcneš do kola nebo do volantu a je to.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Majklovec
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 14 led 2020, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: 1234567

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Příspěvek od Majklovec »

martinsidlo píše: 11 pro 2025, 16:14 No hlavně,jak psal kolega nahoře,na geo se správně měří i výška vozu,jeli stejná. Pak se přijde na uložení,pružiny,tlumiče.
Jak mašina změří zdali je výška vozu stejná? Vždyť se čidla chytají ke kolu a to je na zemi stejně s novou pružinou jako s prasklou, ne?

Některé protokoly mi ukážou rozvor i rozchod všech kol včetně odchylky od dat od výrobce, ale výšku jsem ještě nikde neviděl.
Zajímá mě to, protože bojuji se stejným problémem, jen na Volvu XC70. Už jsem v tom zahučel dvacku (když nepočítám cenu dvou sad disků a pneu), ale stále táhne doprava.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Příspěvek od Richi »

Podle mě rozhodují záklony, i když kdekdo tvrdí, že to nemá vliv.
Jak záklon tak odklon ukazuje na trefenou díru nebo jinou ránu.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Příspěvek od slovacek.milos »

vylágrované uložení levého ramene
;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Příspěvek od slovacek.milos »

Richi píše: 12 pro 2025, 03:58Mně před lety, u nového kotouče co se vlnil jako zmije, řekl mechoš, že je to v pořádku, protože ten kotouč si musí udělat mezi destičkama místo, jinak by přece brzdil pořád
dobrý blbec, pístek ti vráti okroužek co pístek těsní, je to vidět i okem když mírně přišlápneš vyleze pak se vrátí, a kotouč se vlní blbýma deskama, při brzdění ho hned přehřejou, pokud ho hřejou správně tak se kotouc rozpálí do červena a neháže ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5178
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Re: Prosím o pomoc – A2 táhne doprava i po geometrii (nevyznám se v protokolu)

Příspěvek od martinsidlo »

Majklovec píše: 13 pro 2025, 16:22Jak mašina změří zdali je výška vozu stejná? Vždyť se čidla chytají ke kolu a to je na zemi stejně s novou pružinou jako s prasklou, ne?

Některé protokoly mi ukážou rozvor i rozchod všech kol včetně odchylky od dat od výrobce, ale výšku jsem ještě nikde neviděl.
Zajímá mě to, protože bojuji se stejným problémem, jen na Volvu XC70. Už jsem v tom zahučel dvacku (když nepočítám cenu dvou sad disků a pneu), ale stále táhne doprava.
Na plošině laserem měříš v určených bodech výšku auta ( na podvozku )a ta se automaicky zanáší do měření. To je nevyhnutelná nutnost třeba u vzduchových podvozků.
Nech si udělat geo ve značkovém Mercedesu.
Jinak v protokolu to nemůžeš najít,protože auto musí stát rovně,proto jsou na to special místa ale auto nemuže být křivé. Udělej si geo,kkyž nebudeš mít jednu pružinu,vyjde ti nesmysl. To si mechanik musí zajistit a ověřit.
Já to tipuji,že na pravé pružině vepředu schází min. 1/4 závitu pružiny a auto je nakřivo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“