Jaky vstriky do 1Z :(

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

skacpi píše:Výkon se s 502 zvednul na 82 kw,krouták 261nm.Změřil jsem to KPowerem 10 krát a vyšel tenhle průměr. Auto zváženo na váze,tak přesnost je asi dobrá.Ten výkon tam je, protože auto jede opravdu pěkně.
to zni dobre a bude to asi bezpecnejsi nez 764 i kdyz dalsich cca 10kw neni k zahozeni ale za jakou cenu
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

pokud je motor dobrej a chceš to hlavně na předjíždění tak dej ty 764 a je pokoj vim o pár autech s 1z v mechanice a s těmito špičkami od bosche a žádný problém není, já je měl na 1z asi 20 000 km s eletrickym čerpadlem a nejezdim zrovna nejšetrněji, přezto ten motor šlapal krásně- olej polosintetika valvoline měněna po 15 000 km a pravidelná údržba
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

jaké trysky mi doporučíte?

Příspěvek od Alchemix »

Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem. :D

Díky za rady a tipy
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: jaké trysky mi doporučíte?

Příspěvek od Dukes »

Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem. :D

Díky za rady a tipy
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.
Obrázek
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Re: jaké trysky mi doporučíte?

Příspěvek od Alchemix »

Dukes píše:
Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem. :D

Díky za rady a tipy
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.

no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: jaké trysky mi doporučíte?

Příspěvek od Dukes »

Alchemix píše:
Dukes píše:
Alchemix píše:Mám Octavii combi r.v. 2001 najeto 164tis. cca 10 000km najeto s chipem od Sportmotoru (145HP a 345nm krouťák) Chci vyměnit trysky a zajímalo by mě jaký byste mi doporučili?
Kód motoru ASV
Moc to nehonim, spíš bych to měl když mě to chytne tak aby bylo víc pod pedálem. :D

Díky za rady a tipy
Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.

no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
Obrázek
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Re: jaké trysky mi doporučíte?

Příspěvek od Alchemix »

Dukes píše:
Alchemix píše:
Dukes píše: Sprint764 nebo POWERPLUS764, možná po jejich montáži ani nebude potřeba upravovat soft.

no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.
Rada pro příště: Lepší reklamu ;)

A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: jaké trysky mi doporučíte?

Příspěvek od Dukes »

Alchemix píše:
Dukes píše:
Alchemix píše:
no to by mě právě zajímalo s tou úpravou softu. Už jsem za to nachipování zaplatil tak bych nerad platil znovu.
Takže myslíš, že když už tam chip mám a nandal bych tam ty 764 tak by to bylo OK i bez dalších softwarových úprav?
Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.
Rada pro příště: Lepší reklamu ;)

A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Životnost bude prakticky stejná.Trysky Sprint,POWERPLUS764 nejsou o tolik větší, aby něják zásadně ovlivnily životnost motoru.
Se Sprint764 počítej cca 10-15k navíc.
Mrkni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916
Obrázek
Uživatelský avatar
Alchemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 30 lis 2007, 17:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Re: jaké trysky mi doporučíte?

Příspěvek od Alchemix »

Dukes píše:
Alchemix píše:
Dukes píše: Snad ano, zaleží jak je ten software udělaný.
Rada pro příště:Kdyby jsi měl chip od Dieselpower, tak tě úprava softu po výměně trysek už nestojí plnou cenu.
No jo, to bych Dieselpower musel předtím než jsem nachipoval u Sportmotoru znát.
Rada pro příště: Lepší reklamu ;)

A jak to bude s životností motoru když tam nandám 764??
Životnost bude prakticky stejná.Trysky Sprint,POWERPLUS764 nejsou o tolik větší, aby něják zásadně ovlivnily životnost motoru.
Se Sprint764 počítej cca 10-15k navíc.
Mrkni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916

Díky za odpovědi, můžeš mi sem ještě hodit nějakej odkaz na shop nebo ceník na trysky Powerplus Sprint 764? Našel jsem jenom Sprint 764 za 5614Kč
Octavia II combi RS TSI (CCZA), r.v. 11/2008, Powered by APR Stage 2+, VW Racing intake, DSG by APR, Powerflex + SuperPro, OZ Racing Superleggera HLT alu,
Octavia combi TDI 81kw (ASV), Laurin&Klement, r.v. 2001, Powered by Sportmotor (145HP, EGR off)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Obrázek
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

to syncon

Tak co trysky máš už je v autě? Je únor a tak už by se dalo čekat, že budeš radostí skotačit, jak ti to jede a ty pořád nic. Nebo jsi je tam ještě nedal? Taky by mně zajímalo jaký sis nakonec vybral. Já o výměně taky uvažuju a řeším stejný dilema jaký jsi řešil ty. Motor taky 1Z, ale s tím rozdílem že v Audi 80. Jelikož jsem z Brna, tak jsem už kontaktoval Humla a v pátek na tu mou "krasotinku" koukneme a domluvíme se co do toho vymyslíme. Já už delší dobu cítím, že to auto nejede jak by mělo, spotřeba šla taky nahoru(kolem 7 lt/100). Měněnou mám váhu vzduchu, ventil N75, správně nastavenou klapku k obtoku turba, odzkoušenej IC, nový hadičky k podtlakům, měněnej vzduchovej a naftovej filtr, měněný čerpadlo, turbo tlačí, ale zdá se mi jako by tam prostě šlo málo nafty. Podle tachometru jsem z toho vymáčkl už i skoro ke 190, ale jako by to auto nemělo krouťák. Tak už asi jen ty trysky a musí autí jezdit. Nějaká ta kobylka navíc určitě taky neuškodí.
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

Audislav píše:to syncon

Tak co trysky máš už je v autě? Je únor a tak už by se dalo čekat, že budeš radostí skotačit, jak ti to jede a ty pořád nic. Nebo jsi je tam ještě nedal? Taky by mně zajímalo jaký sis nakonec vybral. Já o výměně taky uvažuju a řeším stejný dilema jaký jsi řešil ty. Motor taky 1Z, ale s tím rozdílem že v Audi 80. Jelikož jsem z Brna, tak jsem už kontaktoval Humla a v pátek na tu mou "krasotinku" koukneme a domluvíme se co do toho vymyslíme. Já už delší dobu cítím, že to auto nejede jak by mělo, spotřeba šla taky nahoru(kolem 7 lt/100). Měněnou mám váhu vzduchu, ventil N75, správně nastavenou klapku k obtoku turba, odzkoušenej IC, nový hadičky k podtlakům, měněnej vzduchovej a naftovej filtr, měněný čerpadlo, turbo tlačí, ale zdá se mi jako by tam prostě šlo málo nafty. Podle tachometru jsem z toho vymáčkl už i skoro ke 190, ale jako by to auto nemělo krouťák. Tak už asi jen ty trysky a musí autí jezdit. Nějaká ta kobylka navíc určitě taky neuškodí.

trisky jeste nejsou nebyly penize nazbyt :( ale zkus se podivat na rozvody mel se podobny priznaky a mel se skoro o zub vacku ,nejaky prase delalo rozvody a neja se mu nepovedly
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

to syncon

No rozvody mám dělaný, dělal je známej mechanik, co má servis(otcův fakt dobrej známej) A myslím si že rozvody by měly být v pohodě, to by ti mohl ukázat vag, že se tam něco hádá, ne? A taky by byl určitě divnej zvuk, oproti předchozímu stavu a tipnul bych, že by to taky na dálnici asi neudělalo ke 190, co myslíš?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

Audislav píše:to syncon

No rozvody mám dělaný, dělal je známej mechanik, co má servis(otcův fakt dobrej známej) A myslím si že rozvody by měly být v pohodě, to by ti mohl ukázat vag, že se tam něco hádá, ne? A taky by byl určitě divnej zvuk, oproti předchozímu stavu a tipnul bych, že by to taky na dálnici asi neudělalo ke 190, co myslíš?
divnej zvuk to melo takovy dudeni a 190 sem jel taky
Uživatelský avatar
Audislav
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 16 úno 2008, 11:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Audislav »

a jak se ten motor choval po nastartování, když byl studenej? Můj vždy než se trochu zahřeje, tak je línej, pak už vcelku dobrý. A jak to u tebe vypadalo se spotřebou než jsi to spravil?A jak jsi na to nakonec přišel, že to máš posunutý a kolik jsi s tím motorem takhle najel?
ex Audi 80 Avant, B4 1,9 TDI, motor 1 Z, r.v. 1994, trysky Sprint 502,

nyní VW Sharan Tour. 1,9 TDI, motor AVG 81 kW, r. v. 2000
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“