Fabia 1.9tdi - cuká

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tak projdi zásuvky na vstřikách a tu kabeláž v hlavě.
virgin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 bře 2006, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od virgin »

Dík za návrh-zítra to změřím
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

inac priznaky su uplne rovnake. Mne to za sudena tiez ide dobre.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
supsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16 úno 2006, 00:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od supsak »

Ahojte
Ja som mal podobny problem s cukanim 1 rok a nevedeli si s tym dat rady ani v servise.Nakoniec som nasiel zavadu vo ventilovom bloku.Blbol ventil skrtiacej klapky a ten sposoboval scipanie ,dusenie a cukanie auta, tym ze si prizatvaral skrtiacu klapku.Vyradil som v nom tento ventil a dal externe octaviacky a auto ide uz OK.
Jaro

supsak@zoznam.sk
virgin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 bře 2006, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od virgin »

Takže předevčírem jsem sundal víko hlavy a proměřil jsem ty kabely-byly OK.Pořád jsem si říkal, že když to blbne jen při ohřátým motoru, že to musí být něco na bloku, kde se ta teplota nejvíc projevuje.Takže jsem ještě rozpojil ty 4 svorkovnice na konci těch kablíků a trošku v zásuvečkách přihnul ty měděný packy a znovu zacvaknul (teda po pravdě řečeno povedlo se mi rozpojit jen ty 2 zásuvky na krajích-ty prostřední mi nešly).No a světe div se-ono to cukat přestalo! Najel jsem s tím teda zatím jen asi 230km při asi 4 jízdách, ale dřív se to projevovalo hned po cca 10km, takže bych řekl, že závada je odstraněna-alespoň na čas:).Tímto děkuji všem,kteří se této diskuze zůčastnili,speciálně Humlovi, který místo závady na dálku přesně diagnostikoval :wink:
Miratdi
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 dub 2006, 11:08
Odpovědi: 0

Cukání TDi

Příspěvek od Miratdi »

Právě jsem po 3 měsících vyřešil tento problém s cukáním jehož dalším průvodním jevem je v pozdějším období tvorba sazí - stačí si dát pod výfuk nejaký karton papíru a nstartovat, je krásně vidět kolik sazí motor produkuje. V autoriz servisu mi chtěli měnit turbo .... evidentení neznalost problematiky- to jsem samozřejmě odmítl. Pak mi další doporučili vyměnit váhu vzduchu - provrdeno. Změna: zvýšení výkonu, auto šlo lépe za plynem, ale stále cukalo. Došlo tedy na výměnu ventilu N75 (ovládání turba) - změna žádná. Došlo tedy k výměne ventilu na ovl. EGR ventilu (je hnde vedle N75) změna žádná. Demontoval jsem tedy EGR ventil a vyčitil jsem ho ... po 150.000 km byl hezky zaneřáděný. Taky se mi zdálo, že pořádně nedosedá klapka a samotný ventil. I přsto jsem ho po vyčištění vrátil zpět. Změna: auto viditelně lépe jelo, ale stále cukalo, někdy při překročení cca 3200 ot. spadlo do nouzáku. To už jsem si myslel, že je to závada na čerpadle. Nebyla. Poslechl jsem jednoho špičkového odborníka, který zkoukl moje auto - stačilo anych mu předvedl jak auto krásně kouří po plném sešlápnutí pedálu plynu - ihned věděl vo co GO. Na jeho radu jsem zaslepil EGR ventil a je po závadě. Auto jede jako nové. Problémem je tedy EGR ventil. Buď si pořiďte nový, nebo jej zaslepte na vstupu trubky, která vede z vyýfukového potrubí.
slavoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 19 dub 2006, 22:41
Odpovědi: 0

Re: Cukání TDi

Příspěvek od slavoman »

Miratdi píše:Právě jsem po 3 měsících vyřešil tento problém s cukáním jehož dalším průvodním jevem je v pozdějším období tvorba sazí - stačí si dát pod výfuk nejaký karton papíru a nstartovat, je krásně vidět kolik sazí motor produkuje. V autoriz servisu mi chtěli měnit turbo .... evidentení neznalost problematiky- to jsem samozřejmě odmítl. Pak mi další doporučili vyměnit váhu vzduchu - provrdeno. Změna: zvýšení výkonu, auto šlo lépe za plynem, ale stále cukalo. Došlo tedy na výměnu ventilu N75 (ovládání turba) - změna žádná. Došlo tedy k výměne ventilu na ovl. EGR ventilu (je hnde vedle N75) změna žádná. Demontoval jsem tedy EGR ventil a vyčitil jsem ho ... po 150.000 km byl hezky zaneřáděný. Taky se mi zdálo, že pořádně nedosedá klapka a samotný ventil. I přsto jsem ho po vyčištění vrátil zpět. Změna: auto viditelně lépe jelo, ale stále cukalo, někdy při překročení cca 3200 ot. spadlo do nouzáku. To už jsem si myslel, že je to závada na čerpadle. Nebyla. Poslechl jsem jednoho špičkového odborníka, který zkoukl moje auto - stačilo anych mu předvedl jak auto krásně kouří po plném sešlápnutí pedálu plynu - ihned věděl vo co GO. Na jeho radu jsem zaslepil EGR ventil a je po závadě. Auto jede jako nové. Problémem je tedy EGR ventil. Buď si pořiďte nový, nebo jej zaslepte na vstupu trubky, která vede z vyýfukového potrubí.
Zdravim vas tiez mam problém s tým cukaním auta mam Passat 1,9 TDI PD 130PS 160tis.km a ked idem rychlostou vätsou ako ca.150km/h(3000ot./min.) tak mi to zacne cukat,pisete vraj mam zaslepit ventil EGR,ale ako to vyzerá a kde ho nájdem? Zatial vdaka.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Kouří to černě? Jestli ne, tak EGR to nebude, spíš mrkni opravdu pod ventildekl na kabeláž. A hlavně chlapi, co na to VAG?
slavoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 19 dub 2006, 22:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od slavoman »

Huml píše:Kouří to černě? Jestli ne, tak EGR to nebude, spíš mrkni opravdu pod ventildekl na kabeláž. A hlavně chlapi, co na to VAG?
Hm,dik za skorú odpoved,Vag povedal,ze je nieco s tryskou na druhom valci,ale vraj by to mohla byt aj elektrika...
A ked v tej rýchlosti cuká tak to Kourí,ale robi to nad 160km/h
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tak to bych nejdřív začal asi s tou elektrikou, s tím svazkem v hlavě, je to to nejjednoduší.
slavoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 19 dub 2006, 22:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od slavoman »

Huml píše:Tak to bych nejdřív začal asi s tou elektrikou, s tím svazkem v hlavě, je to to nejjednoduší.
vies kolko to priblizne stoji?
virgin
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 bře 2006, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od virgin »

slavoman píše:vies kolko to priblizne stoji?
Nemusí to stát nic pokud to bude jen špatný kontakt jako u mě... Od "opravy" mám už najeto cca 1000 km a ani jednou necuklo :wink:
slavoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 19 dub 2006, 22:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od slavoman »

virgin píše:
slavoman píše:vies kolko to priblizne stoji?
Nemusí to stát nic pokud to bude jen špatný kontakt jako u mě... Od "opravy" mám už najeto cca 1000 km a ani jednou necuklo :wink:


Hallo,tak dnes som pozrel kable ku triskám a trosku som prihol tie nozicky,ale cuká stále...
Tak skúsim upchat ten ventil EGR,ale kde ho mám nájst?tam je tých ventilov viac,zatial vdaka...
(mam 130PS)
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

slavoman píše:
virgin píše:
slavoman píše:vies kolko to priblizne stoji?
Nemusí to stát nic pokud to bude jen špatný kontakt jako u mě... Od "opravy" mám už najeto cca 1000 km a ani jednou necuklo :wink:


Hallo,tak dnes som pozrel kable ku triskám a trosku som prihol tie nozicky,ale cuká stále...
Tak skúsim upchat ten ventil EGR,ale kde ho mám nájst?tam je tých ventilov viac,zatial vdaka...
(mam 130PS)


Pozri sa na lavú stranu ako je turbo tam Ti ide taká trubka ktorá prepája sanie a turbo tam hore kde vyusťuje tak presne nad ňou je aj podlaková hadica a to je podtlakový ventil nepomýliť si zo škriacou klapkou pre mäkký dobeh tá je bližje ku karosérie o cca desať centimetrov vyššie.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

A co ten svazek v hlavě, nezkoušeli jste proletovat ten kostřící kabel? Pokud VAG píše závadu na trysce a přihnutí kontaktů nepomohlo, mohlo by jít i o závadu trysky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“