A zevraj alfy su nanic.....

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

A zevraj alfy su nanic.....

Příspěvek od Mongo »

Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Lukas001
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 27 lis 2007, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukas001 »

Kabát pěknej, ale ten zbytek (LOL)
Lukas001
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Jakej zbytek :?
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

no alfy su moje srdcovky a hlavne 156 sportwagon po facelifte... je to o laske no.. (LOL) (LOL)
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Precitajte si popis. A za tym si stojim.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A co sa tyka Alfy konkretne, len maloktora automobilka ma lepsie dielenske spracovanie.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jojo píše:Precitajte si popis. A za tym si stojim.
A ti Italové přímý vstřik okoukali u Pragy V3S (1952) (LOL), což je vlastně motor Tatra 912 (pokud se nepletu)

Jo design super, ale třeba mazání u twinů apod...
Nicméně kamoš má 164 2,5 TD a je to celkem nesmrtelné a ten nadčasový design stejně jako "dvojče" P605 . :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak potom aj tdi je obkukane tiez od v3s tiez ma priamy vstrek akurat ze jtd je uz davno common rail
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jurki888 píše:tak potom aj tdi je obkukane tiez od v3s tiez ma priamy vstrek akurat ze jtd je uz davno common rail
jj jasně :) , to byl rejpanec na větu: "Kazdy jeden motor je odvodeny z Fiatu" (LOL)... ono totiž spoustu "nových" věcí tady již dávno bylo a to neplatí jenom o autech

... a když si vzpomenu na Uno diesel (wallbash), tak jsem rád, že ta věta neplatila (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

noo tak zase co mam skusenost tak tie nove JTDcka multi jety su spica... ludia si to nevedia vynachvalit...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

No to jsou.A hlavně ten systém vyvinul FIAT a střelil ho BOSCHákům (rofl)
Ciao!!! (noteeth)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Poprve FIAT TDI resp. priame vtrekovanie nafty nevymyslel, ale iba ako prvy na svete tuto technologiu pouzil v osobnom automobile a aj ho seriovo vyrabal (v r. 1988 Croma TurboD i.d.). Variabilne turbo vyvinul FIAT (v r. 1991 Croma TurboD i.d.) System vstrekovania nafty Common rail vyvinuli tiez vo Fiate (v r. 1995 Croma TurboD i.d. Uni jet ) ale vyrobilo sa ich velmi malo, lebo vtej dobe to bola este tazko zvladnutelna technologia. Tu zvladla az neskor firma BOSCH (na prelome r. 97/98 ) Boom Common rail nastal az ked ho Peugeot zacal seriovo pouzivat (HDi). Fiat tento system nadalej vyvija a zdokonaluje.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 11 led 2008, 00:08, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Aby som dokoncil a upresnil dalsie detaily. Aj ked Fiat zacal ako prvy na svete pouzivat priame vstrekovanie nafty v osobnom automobile "i.d." (hovorovo TDI), nedal si to registrovat ako ochrannu znamku. To urobilo az AUDI (VW group) v r.1992 ked okukalo motor od fiatu a doje.. (audi 80 1.9 TDI). Preto iba VW group oznacuju svoje auta s priamim vstrekovanim nafty pod obchodnym nazvom TDI. FIAT group v sucastnej dobe oznacuje svoje motori s priamim vstrekovanim nafty pod obchodnym nazvom JTD (Uni jet - prva generacia Common rail), JTD-M (multi jet - druha a tretia generacia Common rail)
P.S.A. Peugeot Citroen "HDi", Ford "TDCI", Renault "dCI", BMW "D", Mercedes "CDI", Hyundai KIA "CRDi", Opel "CDTI", atd.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

presne tak skoda mala do nedavna vacinou zaostale tdi konecne zacali davat pd do2kovich a pocul som ze to aj dost zere kdesto jtd sa uz montuje daleko dlchsie a stale sa na nom pracuje
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Do Skodoviek sa PD (system Pumpe Duse) montoval aj do Fabie 1 (1.4 TDI 55kW, 1.9TDI 74kW, Fabia RS 1.9 TDI 96kW ) a Octavie 1 (1.9 TDI 74kW, 1.9 TDI 96kW). Do Octavie 2 sa v sucastnosti montuju motory PD 1.9 TDI 77kW, 2.0 TDI 103kW a 2.0 TDI 125kW (RS).
PD je viac ako asi 100 rokov stary system vstrekovania. Kedysi sa pouzival vo velkych lodnych motoroch, neskor v 60tych rokoch v lokomotivach Cesko-slovenskej vyroby a v stacionarnych motoroch a do malotraktorov TKZ (tie take klbove, lamacie tiez sa im hovorilo maly Kirovec). Az ked firma BOSCH minimalizovala rozmery zdruzenych vstrekovacov tak ze sa dali pouzit aj v osobnom aute zacal ho VW group montovat. Ale je to zastaraly system vstrekovania a pre nemale problemy ktore tieto motori mali ich VW group od zaciatku minuleho roku prestal vyrabat. Uz sa iba pouziju (resp. domontuju) hojne zasoby uz vyrobenych motorov pod znackami Skoda a Seat. Postupne ich nahradi system Common rail.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 12 led 2008, 21:32, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“