A zevraj alfy su nanic.....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
A zevraj alfy su nanic.....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
						Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Precitajte si popis. A za tym si stojim.
			
			
									
									Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
						A ti Italové přímý vstřik okoukali u Pragy V3S (1952)jojo píše:Precitajte si popis. A za tym si stojim.
 , což je vlastně motor Tatra 912 (pokud se nepletu)
, což je vlastně motor Tatra 912 (pokud se nepletu)Jo design super, ale třeba mazání u twinů apod...
Nicméně kamoš má 164 2,5 TD a je to celkem nesmrtelné a ten nadčasový design stejně jako "dvojče" P605 .

GIV Variant TDi ???kW
						jj jasnějurki888 píše:tak potom aj tdi je obkukane tiez od v3s tiez ma priamy vstrek akurat ze jtd je uz davno common rail
 , to byl rejpanec na větu: "Kazdy jeden motor je odvodeny z Fiatu"
 , to byl rejpanec na větu: "Kazdy jeden motor je odvodeny z Fiatu"   ... ono totiž spoustu "nových" věcí tady již dávno bylo a to neplatí jenom o autech
... ono totiž spoustu "nových" věcí tady již dávno bylo a to neplatí jenom o autech... a když si vzpomenu na Uno diesel
 , tak jsem rád, že ta věta neplatila
, tak jsem rád, že ta věta neplatila 
GIV Variant TDi ???kW
						Poprve FIAT TDI resp. priame vtrekovanie nafty nevymyslel, ale iba ako prvy na svete tuto technologiu pouzil v osobnom automobile a aj ho seriovo vyrabal (v r. 1988 Croma TurboD i.d.). Variabilne turbo vyvinul FIAT (v r. 1991 Croma TurboD i.d.) System vstrekovania nafty Common rail vyvinuli tiez vo Fiate (v r. 1995 Croma TurboD i.d. Uni jet ) ale vyrobilo sa ich velmi malo, lebo vtej dobe to bola este tazko zvladnutelna technologia. Tu zvladla az neskor firma BOSCH (na prelome r. 97/98 ) Boom Common rail nastal az ked ho Peugeot zacal seriovo pouzivat (HDi). Fiat tento system nadalej vyvija a zdokonaluje.
			
			
													
					Naposledy upravil(a) TDI tech dne 11 led 2008, 00:08, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						Aby som dokoncil a upresnil dalsie detaily. Aj ked Fiat zacal ako prvy na svete pouzivat  priame vstrekovanie nafty v osobnom automobile "i.d." (hovorovo TDI), nedal si to registrovat ako ochrannu znamku. To urobilo az AUDI (VW group) v r.1992  ked okukalo motor od fiatu a doje.. (audi 80 1.9 TDI). Preto iba VW group oznacuju svoje auta s priamim vstrekovanim nafty pod obchodnym nazvom  TDI. FIAT group v sucastnej dobe oznacuje svoje motori s priamim vstrekovanim nafty pod obchodnym nazvom JTD (Uni jet - prva generacia Common rail), JTD-M (multi jet - druha a tretia generacia Common rail)
P.S.A. Peugeot Citroen "HDi", Ford "TDCI", Renault "dCI", BMW "D", Mercedes "CDI", Hyundai KIA "CRDi", Opel "CDTI", atd.
			
			
									
									
						P.S.A. Peugeot Citroen "HDi", Ford "TDCI", Renault "dCI", BMW "D", Mercedes "CDI", Hyundai KIA "CRDi", Opel "CDTI", atd.
Do Skodoviek sa PD (system Pumpe Duse) montoval aj do Fabie 1 (1.4 TDI 55kW, 1.9TDI 74kW, Fabia RS 1.9 TDI 96kW ) a Octavie 1 (1.9 TDI 74kW, 1.9 TDI 96kW). Do Octavie 2 sa v sucastnosti montuju motory PD 1.9 TDI 77kW, 2.0 TDI 103kW a 2.0 TDI 125kW (RS).
PD je viac ako asi 100 rokov stary system vstrekovania. Kedysi sa pouzival vo velkych lodnych motoroch, neskor v 60tych rokoch v lokomotivach Cesko-slovenskej vyroby a v stacionarnych motoroch a do malotraktorov TKZ (tie take klbove, lamacie tiez sa im hovorilo maly Kirovec). Az ked firma BOSCH minimalizovala rozmery zdruzenych vstrekovacov tak ze sa dali pouzit aj v osobnom aute zacal ho VW group montovat. Ale je to zastaraly system vstrekovania a pre nemale problemy ktore tieto motori mali ich VW group od zaciatku minuleho roku prestal vyrabat. Uz sa iba pouziju (resp. domontuju) hojne zasoby uz vyrobenych motorov pod znackami Skoda a Seat. Postupne ich nahradi system Common rail.
			
			
													PD je viac ako asi 100 rokov stary system vstrekovania. Kedysi sa pouzival vo velkych lodnych motoroch, neskor v 60tych rokoch v lokomotivach Cesko-slovenskej vyroby a v stacionarnych motoroch a do malotraktorov TKZ (tie take klbove, lamacie tiez sa im hovorilo maly Kirovec). Az ked firma BOSCH minimalizovala rozmery zdruzenych vstrekovacov tak ze sa dali pouzit aj v osobnom aute zacal ho VW group montovat. Ale je to zastaraly system vstrekovania a pre nemale problemy ktore tieto motori mali ich VW group od zaciatku minuleho roku prestal vyrabat. Uz sa iba pouziju (resp. domontuju) hojne zasoby uz vyrobenych motorov pod znackami Skoda a Seat. Postupne ich nahradi system Common rail.
					Naposledy upravil(a) TDI tech dne 12 led 2008, 21:32, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						


