...a nyní se ukažte kdo tomu opravdu rozumí...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

...a nyní se ukažte kdo tomu opravdu rozumí...

Příspěvek od grizzly »

Toto trápení už jsem tu prezentoval v jednom z témat, ale protože to se dalo jinou cestou rozhodl jsem se otevřít téma nové. Tedy...
Zhruba v polovici října minulého roku mi na dálnici zdechnul můj krásný Leon 1,9 TDI 66 kW způsobem jako když ho chcípnete klíčkem a to v cca 120 km rychlosti po přejetí mírné silniční nerovnosti. A nyní si držte klobouky.... Provedl jsem následující operace, ale auto dosud nejede.... Zkontroloval jsem el/mag. ventil na čerpadle - o.k., zkontroloval jsem zda se kouří z výfuku - o.k., zkontroloval jsem rozvoďák - o.k., zkontroloval jsem zda po povolení trubky tlačí čerpadlo naftu do vstřiku - o.k. No a protože venku už bylo nevlídno a já nemám potřebné prostory, odvezl jsem auto do poměrně vyhlášeného servisu aby zkontrolovali nastavení rozvodů - zjištěno přeskočení čerpadla o 4 zuby (rozvodový řemen měl 40000km), nastavili rozvody a dali nový řemen (alespoň doufám, neboť jsem si ho předem dovezl), ale auto stále nic. Změřili tlaky ve válcích - hodnoty odpovídají přesně tabulkám, připojili auto na diagnostiuku - o.k. (občas se nenačte imobilizér), přemostili el/mag.ventil, připojili na čerpadlo externí vstřik a zjistili že přez něj nafta nejde. Sehnal jsem čerpadlo - to už přes vstřik tlačí, opětovně zkontrolovali rozvody - sedí na mm. Nechal jsem (na radu z minulého fóra)přezkoušet všechny vstřiky jestli nejsou zanesené, ale dávají tak jak se podle tabulek patří. Při pokus o start dokonce prý i vyndali jehlu z el.-mag. ventilu. Snímač horní úvratě (či jak se jmenuje ta chujovina na jednom ze vstřiků prý je dle diagnostiky rovněž v pořádku. Tedy jsem ještě požádal o přezkoušení žhavení a pak moje fantazie končí..... Tedy pokud imobilizér nemá pod palcem ještě něco jiného než el.mag. ventil.
No a teď mi povězte jak to vidíte krom toho, že ho mám pustit ze skály....
P.S. Ne že bych byl "nevěřící Tomáš", ale začínám mít podezření, že jsem to čerpadlo měnil zbytečně... (wallbash)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A kontrolka zhavenia ti riadne zasvieti? Zisti to a daj mi vediet.
Inac skus si lahnut pod auto a tam by mal byt uz si nepamatam presne, ale asi medzi prevodovkou a napravnicou konektor kablovacky ktory sa uvolnil (alebo don natiekla voda a zaoxidoval). Pred par rokmi som uz takyto podobny problem riesil na Octavii a bol to ten konektor ktory bol poriadne zaoxidovany. Skus to mozno ze to pomoze.
Richard Šurek
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 08 led 2008, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richard Šurek »

Tankuješ naftu ? Některé manželky to moc nerozlišují :D :D :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

imobilizer má určitě pod palcem něco jiného to by to byla laciná obět kdybys jen připojil na el,ventil 12V a odjel, to nejde nikde ani na 1.9 feldě, dals druhé čerpadlo, a to přímo ze stolice, že někdo řekne že jede to je jak nejede, že se občas nenačte imobilizer to je dost podstatné, to můžes startovat donenečna, a řídící jednotka motoru odpovídá vždy? řeknu ti jedno sám si asi neporadíš bez vaga a externího vstřiku nezjistíš nic, v měřených hodnotách se ti zobrazí vstřikované množství, a pokud nevíš tuto hodnotu tak si zas vedle a kde bydlíš ? miloš
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Leony moc neznám,spíš Octávky.Tam byly problémy s Relátky 109,ale to by se zapsalo jako závada,nicméně to bych zkusil.Potom u Octávek 98 byl problém ve dvou drátech od čtecí cívky do budíků.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cosby píše:Leony moc neznám,spíš Octávky.Tam byly problémy s Relátky 109,ale to by se zapsalo jako závada,nicméně to bych zkusil.Potom u Octávek 98 byl problém ve dvou drátech od čtecí cívky do budíků.
to tam máš taky pokud to auto znáš a řídící jednotka se hlásila napíchneš a řídící jednotka neodpovídá pak prověříš 109 a jsi doma miloš
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

neměla by se spíš jako první hledat závada proč byl rozvoďák o čtyři zuby vedle?? Jen tak pro nic za nic asi nepřeskočil.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

yirka píše:neměla by se spíš jako první hledat závada proč byl rozvoďák o čtyři zuby vedle?? Jen tak pro nic za nic asi nepřeskočil.
to už asi našli co dělali rozvody, vyletí zobáček napínací kladky co je v bloku a je to, hodí to závadu počátek vstřiku mimo toleranci a to jaký je nynější stav nijak metrem nezjistíš miloš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 14 led 2008, 13:48, celkem upraveno 1 x.
VencaZahyb
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 08 lis 2007, 00:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od VencaZahyb »

Ahoj,tenhle problém jsem měl taky,paměť bez závad a auto se ani nehlo,finální rozhřešení bylo v kabeláži,tedy měřák a drát po drátu....Kdyby byl zablokovaný immo.tak to alespon chytne a hned chcípne.....Pokud přivedeš proud na stop ventil co je na čerpadle tak si neomůžeš,immo odstavuje i el. přímo v čerpadle......Pokud chceš pošluti schema zapojení,,,,vyřadit immo taky není problém.......
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

slovacek.milos píše:
yirka píše:neměla by se spíš jako první hledat závada proč byl rozvoďák o čtyři zuby vedle?? Jen tak pro nic za nic asi nepřeskočil.
to už asi našli co dělali rozvody, vyletí zobáček napínací kladky co je v bloku a je to, hodí to závadu počátek vstřiku mimo toleranci a to jaký je nynější stav nijak metrem nezjistíš miloš
čeče ty seš jasnovidec, furt se v zadání problému o zobáčku nic nemůžu dočíst, jako jedna z možností to beru
autokutil
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 pro 2007, 18:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od autokutil »

A co ventili nejsou nakopnutý. Změř tlaky ve válcích. Při přeskočení o 4 zuby už je dost na to aby se to potkalo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

yirka píše:
slovacek.milos píše:
yirka píše:neměla by se spíš jako první hledat závada proč byl rozvoďák o čtyři zuby vedle?? Jen tak pro nic za nic asi nepřeskočil.
to už asi našli co dělali rozvody, vyletí zobáček napínací kladky co je v bloku a je to, hodí to závadu počátek vstřiku mimo toleranci a to jaký je nynější stav nijak metrem nezjistíš miloš
čeče ty seš jasnovidec, furt se v zadání problému o zobáčku nic nemůžu dočíst, jako jedna z možností to beru
to už je druhé vlákno miloš
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

slovacek.milos píše:
yirka píše:
slovacek.milos píše: to už asi našli co dělali rozvody, vyletí zobáček napínací kladky co je v bloku a je to, hodí to závadu počátek vstřiku mimo toleranci a to jaký je nynější stav nijak metrem nezjistíš miloš
čeče ty seš jasnovidec, furt se v zadání problému o zobáčku nic nemůžu dočíst, jako jedna z možností to beru
to už je druhé vlákno miloš
sorry
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to asi nebyl moc vyhlášený servis když si s tím neporadil.. pokud bude napájení v pořádku, tak bych šel po těch rozvodech a pak pěkně mrávančí práce s měřením signálu od důležitých čidel, prověřit akční členy a signály co na ně jdou a musíš být doma..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

VencaZahyb píše:Ahoj,tenhle problém jsem měl taky,paměť bez závad a auto se ani nehlo,finální rozhřešení bylo v kabeláži,tedy měřák a drát po drátu....Kdyby byl zablokovaný immo.tak to alespon chytne a hned chcípne.....Pokud přivedeš proud na stop ventil co je na čerpadle tak si neomůžeš,immo odstavuje i el. přímo v čerpadle......Pokud chceš pošluti schema zapojení,,,,vyřadit immo taky není problém.......
O.K. Díky, budu rád... grizzly@atlas.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“