Zhruba v polovici října minulého roku mi na dálnici zdechnul můj krásný Leon 1,9 TDI 66 kW způsobem jako když ho chcípnete klíčkem a to v cca 120 km rychlosti po přejetí mírné silniční nerovnosti. A nyní si držte klobouky.... Provedl jsem následující operace, ale auto dosud nejede.... Zkontroloval jsem el/mag. ventil na čerpadle - o.k., zkontroloval jsem zda se kouří z výfuku - o.k., zkontroloval jsem rozvoďák - o.k., zkontroloval jsem zda po povolení trubky tlačí čerpadlo naftu do vstřiku - o.k. No a protože venku už bylo nevlídno a já nemám potřebné prostory, odvezl jsem auto do poměrně vyhlášeného servisu aby zkontrolovali nastavení rozvodů - zjištěno přeskočení čerpadla o 4 zuby (rozvodový řemen měl 40000km), nastavili rozvody a dali nový řemen (alespoň doufám, neboť jsem si ho předem dovezl), ale auto stále nic. Změřili tlaky ve válcích - hodnoty odpovídají přesně tabulkám, připojili auto na diagnostiuku - o.k. (občas se nenačte imobilizér), přemostili el/mag.ventil, připojili na čerpadlo externí vstřik a zjistili že přez něj nafta nejde. Sehnal jsem čerpadlo - to už přes vstřik tlačí, opětovně zkontrolovali rozvody - sedí na mm. Nechal jsem (na radu z minulého fóra)přezkoušet všechny vstřiky jestli nejsou zanesené, ale dávají tak jak se podle tabulek patří. Při pokus o start dokonce prý i vyndali jehlu z el.-mag. ventilu. Snímač horní úvratě (či jak se jmenuje ta chujovina na jednom ze vstřiků prý je dle diagnostiky rovněž v pořádku. Tedy jsem ještě požádal o přezkoušení žhavení a pak moje fantazie končí..... Tedy pokud imobilizér nemá pod palcem ještě něco jiného než el.mag. ventil.
No a teď mi povězte jak to vidíte krom toho, že ho mám pustit ze skály....
P.S. Ne že bych byl "nevěřící Tomáš", ale začínám mít podezření, že jsem to čerpadlo měnil zbytečně...
