ztrata vykonu pri zatizeni motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Duke
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 led 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste + Praha

ztrata vykonu pri zatizeni motoru

Příspěvek od Duke »

Zdravicko, jednou za cas mi OI 66kW v kopcich pod plnym plynem uplne vynecha, ztrati se vykon a pomuze jen znovu nastartovat, potom zase vse v poho...dik za rady
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: ztrata vykonu pri zatizeni motoru

Příspěvek od travel242fx »

Duke píše:Zdravicko, jednou za cas mi OI 66kW v kopcich pod plnym plynem uplne vynecha, ztrati se vykon a pomuze jen znovu nastartovat, potom zase vse v poho...dik za rady

najprv diagnostika....ak nic neukaze mohly by to byt zadrete lopatky na turbe .Ale skus tu diagnostiku mozno nejaky snimac ....vaha vzduchu? neviem
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
Naldo
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 23 led 2006, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Naldo »

Viděl bych to váhu vzduchu ale chytřejší budeš po diagnostice.
Octavia Combi 1.9 TDI 81kW, AHF
navrc
Přispěvovatel
Příspěvky: 242
Registrován: 24 led 2006, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od navrc »

Jak to máš starý?Váha to na 99 procent nebude.Padá to do tkvz.nouzového režimu.Lopatky na turbu by to být mohli,ale záleží jestli je tam máš!Ty se do 66kw dávali od 08/2001.Nejlepší to bude asi změřit diagnostikou a budeš vědět. :)
Passik
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 30 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Passik »

VAha vzduchu to nebude. nejsem profik, ale ten samej problem ted resim u passata 1.9TDi 8kw Vymwenil sem vahu vzduchu a to to neni.... NA VW foru mi radili vymenit jeste ventil N75 kterej reguluje tlak v turbu.... stoji cca 1000kc.... nevim ale kde to presne je.... Jinak pokud by nekdo vedel jak mi pomoct, taky to privitam...
Saly
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 led 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Saly »

Navrc ma pravdu. Vaha to nebude. Skus diagnostiku co ti pise , ale najskor nejaky podtlak or Turbo.
Saly
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 led 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Saly »

Ak tam budes mat "Hranica regulacie prekrocena " tak hladaj okolo turba
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

no v každým případě to dej na VAG nech si vypsat závady a nech si udělat logy a na nich poznáš v čem by mohla bejt chyba. jinak to jsou jenom dohady. no naposled co jsem řešill obdobnou závadu 17965 - regulace plnícího tlaku - regulační mez překročena tak závada byla právě ve váze !!!!!
samozřejmě příčin může bejt daleko víc - počínaje ucpanou (prodřenou)podtl.hadičkou,(zpětným ventilem) vadným N75 až po zatuhlou regulaci nakl. lopatek (pokud nemáš obtok).
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

vadne turbo alebo N 75 ventil plniaceho tlaku treba sa odviest a zmerat plniaci tlak.
fedes
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 led 2006, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od fedes »

presne tohle dela i moje b6, na diagnostika " prekrocena hranice plniciho tlaku" me to pada az tak ve 180km/h
nejdriv mi vysypali katak ale nic, tak jsem koupil novy cidlo tlaku, nic, ted zkousim jinou vahu ale taky nic, prej je nutny tu chybu pokazdy vymazat, coz delam....

o spatnym naklapeni lopatek resp. zaseklym ventilu mi mechanik rek ze to tim nejni...co vy na to..?
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

Passik píše:VAha vzduchu to nebude. nejsem profik, ale ten samej problem ted resim u passata 1.9TDi 8kw Vymwenil sem vahu vzduchu a to to neni.... NA VW foru mi radili vymenit jeste ventil N75 kterej reguluje tlak v turbu.... stoji cca 1000kc.... nevim ale kde to presne je.... Jinak pokud by nekdo vedel jak mi pomoct, taky to privitam...
Ventil N75 je jeden ztych dvoj co su pod stieracmi a vedie knim kopa hadieciek .N75 mam bily vrch .Ale daj to na vag a prejdi akcne cleny ci je ten ventil opravdu zly....!!!
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Duke
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 led 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste + Praha

Příspěvek od Duke »

je to z 11/2001, diagnostiku necham udelat hned dnes nebo zitra, ale myslim, ze tam nic nebude, dela to v prudsich kopcich max. jednou za mesic, po rovinkach zadny problem...
OI 66kW >> BMW E60 525D
Venousz
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 25 led 2006, 16:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Venousz »

Pokud je to z 11/2001 a VAG ukáže překročená hranice plnícího tlaku tak to jsou na 99% zatuhlé naklápěcí lopatky v turbu. Rozebrat, vyčistit.
Passik
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 30 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Passik »

dneska sem byl na VAGu, namerili mi 2,1baru a prej pri nalozi to mozna tlaci az 2,5baru... nevite nekdo co by stala oprava???
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

Passik :

ten N75 neni pod sterecema ale kdyz stojis pred otevrenou kapotou tak v levo dole u turba...je tam i takova banka -zasobnik podtlaku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“