ztrata vykonu pri zatizeni motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ztrata vykonu pri zatizeni motoru
Zdravicko, jednou za cas mi OI 66kW v kopcich pod plnym plynem uplne vynecha, ztrati se vykon a pomuze jen znovu nastartovat, potom zase vse v poho...dik za rady
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Re: ztrata vykonu pri zatizeni motoru
Duke píše:Zdravicko, jednou za cas mi OI 66kW v kopcich pod plnym plynem uplne vynecha, ztrati se vykon a pomuze jen znovu nastartovat, potom zase vse v poho...dik za rady
najprv diagnostika....ak nic neukaze mohly by to byt zadrete lopatky na turbe .Ale skus tu diagnostiku mozno nejaky snimac ....vaha vzduchu? neviem
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
VAha vzduchu to nebude. nejsem profik, ale ten samej problem ted resim u passata 1.9TDi 8kw Vymwenil sem vahu vzduchu a to to neni.... NA VW foru mi radili vymenit jeste ventil N75 kterej reguluje tlak v turbu.... stoji cca 1000kc.... nevim ale kde to presne je.... Jinak pokud by nekdo vedel jak mi pomoct, taky to privitam...
no v každým případě to dej na VAG nech si vypsat závady a nech si udělat logy a na nich poznáš v čem by mohla bejt chyba. jinak to jsou jenom dohady. no naposled co jsem řešill obdobnou závadu 17965 - regulace plnícího tlaku - regulační mez překročena tak závada byla právě ve váze !!!!!
samozřejmě příčin může bejt daleko víc - počínaje ucpanou (prodřenou)podtl.hadičkou,(zpětným ventilem) vadným N75 až po zatuhlou regulaci nakl. lopatek (pokud nemáš obtok).
samozřejmě příčin může bejt daleko víc - počínaje ucpanou (prodřenou)podtl.hadičkou,(zpětným ventilem) vadným N75 až po zatuhlou regulaci nakl. lopatek (pokud nemáš obtok).
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF
presne tohle dela i moje b6, na diagnostika " prekrocena hranice plniciho tlaku" me to pada az tak ve 180km/h
nejdriv mi vysypali katak ale nic, tak jsem koupil novy cidlo tlaku, nic, ted zkousim jinou vahu ale taky nic, prej je nutny tu chybu pokazdy vymazat, coz delam....
o spatnym naklapeni lopatek resp. zaseklym ventilu mi mechanik rek ze to tim nejni...co vy na to..?
nejdriv mi vysypali katak ale nic, tak jsem koupil novy cidlo tlaku, nic, ted zkousim jinou vahu ale taky nic, prej je nutny tu chybu pokazdy vymazat, coz delam....
o spatnym naklapeni lopatek resp. zaseklym ventilu mi mechanik rek ze to tim nejni...co vy na to..?
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Ventil N75 je jeden ztych dvoj co su pod stieracmi a vedie knim kopa hadieciek .N75 mam bily vrch .Ale daj to na vag a prejdi akcne cleny ci je ten ventil opravdu zly....!!!Passik píše:VAha vzduchu to nebude. nejsem profik, ale ten samej problem ted resim u passata 1.9TDi 8kw Vymwenil sem vahu vzduchu a to to neni.... NA VW foru mi radili vymenit jeste ventil N75 kterej reguluje tlak v turbu.... stoji cca 1000kc.... nevim ale kde to presne je.... Jinak pokud by nekdo vedel jak mi pomoct, taky to privitam...
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON