pružiny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pružiny
zdravim, mam na aute podvozek KW systems varianta 1, drzi to paradne, v tom neni problem, ale uz me moc nebavi jak je to trdy, kdyz je silnice primerene zvrasnena, tak jeto v pohode, ale jak v horsim stavu, tak je to fakt znat. auto je hodne lehky a tam je hlavni kamen urazu, tak me zajimalo, jestli by slo sehnat nejaky mekci pruziny, nechci zadnou houpacku, ale tohle je i na me dost a nebo je to nesmysl to kombinovat ? podvozek je vyskove stavitelny.
... je to na Ibizu 93 - 99 rok.
... je to na Ibizu 93 - 99 rok.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
a kde maj sidlo nebo naky pobocky ? nejlepe Plzenpter píše:takhle se to nedá říct,tlumič na autocros je jinak tvrdej než tlumič na okruhy,jinak k tomu sortimentu,udělaj ti co chceš na jakekoli auto,zajed tam uvidíš

a oni ti udelaj pruziny na miru jo nebo co ? i tvrdost ? ja predek asi necham, tam je tezkej motor, cili to nevadi, ale problem je na zadku, tam nic neni, auto vazi tunu a vetsina vahy je na predku, jak rikam, nechci zadnou houpacku. docela bych vyzkousel seriovy pruziny z TDI GT Ibizy, ale nedari se mi je sehnat

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20 led 2008, 13:29
- Bydliště: Nove Zamky
Re: pružiny
[quote="flekyc"]zdravim, mam na aute podvozek KW systems varianta 1, drzi to paradne, v tom neni problem, ale uz me moc nebavi jak je to trdy, kdyz je silnice primerene zvrasnena, tak jeto v pohode, ale jak v horsim stavu, tak je to fakt znat. auto je hodne lehky a tam je hlavni kamen urazu, tak me zajimalo, jestli by slo sehnat nejaky mekci pruziny, nechci zadnou houpacku, ale tohle je i na me dost a nebo je to nesmysl to kombinovat ? podvozek je vyskove stavitelny.
Ahoj..ja si idem akurat spustat podvozok a skombinoval som to tak,ze davam original tlmice a sportove pruziny..velmi dufam,ze to bude dobre,pretoze aj Ja som sa bal od toho,ze budem mat tvrdy podvozok.mam VW passat B-4
Ahoj..ja si idem akurat spustat podvozok a skombinoval som to tak,ze davam original tlmice a sportove pruziny..velmi dufam,ze to bude dobre,pretoze aj Ja som sa bal od toho,ze budem mat tvrdy podvozok.mam VW passat B-4
Re: pružiny
vla robí aj to aké maš gumy ja mám tiež tvrdý podvozok tlmiče KONI a nizkoprofilové gumy je to dosť tvrdé ale teraz na zimných v pohode tie sú vyžšieflekyc píše:zdravim, mam na aute podvozek KW systems varianta 1, drzi to paradne, v tom neni problem, ale uz me moc nebavi jak je to trdy, kdyz je silnice primerene zvrasnena, tak jeto v pohode, ale jak v horsim stavu, tak je to fakt znat. auto je hodne lehky a tam je hlavni kamen urazu, tak me zajimalo, jestli by slo sehnat nejaky mekci pruziny, nechci zadnou houpacku, ale tohle je i na me dost a nebo je to nesmysl to kombinovat ? podvozek je vyskove stavitelny.
... je to na Ibizu 93 - 99 rok.
Re: pružiny
nechcem ta strasit, ale ak to chces kombinovat s tymi starimi tlmicmi, tak to nemusi myt to prave orechove. Jak niesu tlmiče v 100% stave, das tam tie tvrde pružiny, tak sa ti velmi rychlo moze stat ze jazdne vlastnosti pojdu - 200%. Viem o com hovorim. ked mas nizkoprofilove gumy, tak to bude aj dost tvrde. samozrejme ked mas nedavno menene tlmice tak ok. Ja som to tak mal doteraz na golfe2, teraz to idem menit za vyskovo aj tuhostne nastavitelny weitec, tak uvivim co to bude robit.Štefan Lebó píše:Ahoj..ja si idem akurat spustat podvozok a skombinoval som to tak,ze davam original tlmice a sportove pruziny..velmi dufam,ze to bude dobre,pretoze aj Ja som sa bal od toho,ze budem mat tvrdy podvozok.mam VW passat B-4
Re: pružiny
tak to je nedelej, protoze to je nejvetsi kravina.
pokud das seriovy tlumice a nato sport pruziny, tak ty pruziny maji jiny tvar, cili jina vyska, tvrdost. co se tyce vysky a kombinace se seriovym tlumicem - tlumic je dimenzovany na urcity pracovni bod - tzn vychozi bod. pokud najedes na nerovnost, tlumic to odpruzi a vrati se to vychoziho bodu. kdyz das jinou pruzinu, tak ten pracovni bod zmenis a ten tlumic casem znicis, protoze bude stale zatizen. takhle presne se to bude chovat, ver mi
ale me spis zajimal opacny stav : dat na sportovni tlumice, ktery sou vyskove stavitelny mekci pruziny, to by podle me melo fungovat. technologie toho tlumice je jina a prece pokud je vyskove stavitelny, tak ten pracovni bod se taky meni a tlumic se "nenici" .
to dava smysl ne ?
pokud das seriovy tlumice a nato sport pruziny, tak ty pruziny maji jiny tvar, cili jina vyska, tvrdost. co se tyce vysky a kombinace se seriovym tlumicem - tlumic je dimenzovany na urcity pracovni bod - tzn vychozi bod. pokud najedes na nerovnost, tlumic to odpruzi a vrati se to vychoziho bodu. kdyz das jinou pruzinu, tak ten pracovni bod zmenis a ten tlumic casem znicis, protoze bude stale zatizen. takhle presne se to bude chovat, ver mi
ale me spis zajimal opacny stav : dat na sportovni tlumice, ktery sou vyskove stavitelny mekci pruziny, to by podle me melo fungovat. technologie toho tlumice je jina a prece pokud je vyskove stavitelny, tak ten pracovni bod se taky meni a tlumic se "nenici" .
to dava smysl ne ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Re: pružiny
weitec - jel sem v octavce I combi s timhle podvozkem a doporucuju - auto je tezky tak to nebylo skoro poznat (na tvrdosti) ale zadna podelana houpacka. nevim jak na G2 - ses jeste lehci nez ja, ja mam gumy profil 45% cili mazec a s tim KW citis naprosto vsechno, sice si davam zatacky ve 140 a auto se ani nehne, kone me tahnou dopredu a jedes zatacka nezatacka, ale prijde rozsekanej usek a je to hruzaTomasvw píše:nechcem ta strasit, ale ak to chces kombinovat s tymi starimi tlmicmi, tak to nemusi myt to prave orechove. Jak niesu tlmiče v 100% stave, das tam tie tvrde pružiny, tak sa ti velmi rychlo moze stat ze jazdne vlastnosti pojdu - 200%. Viem o com hovorim. ked mas nizkoprofilove gumy, tak to bude aj dost tvrde. samozrejme ked mas nedavno menene tlmice tak ok. Ja som to tak mal doteraz na golfe2, teraz to idem menit za vyskovo aj tuhostne nastavitelny weitec, tak uvivim co to bude robit.Štefan Lebó píše:Ahoj..ja si idem akurat spustat podvozok a skombinoval som to tak,ze davam original tlmice a sportove pruziny..velmi dufam,ze to bude dobre,pretoze aj Ja som sa bal od toho,ze budem mat tvrdy podvozok.mam VW passat B-4

co si myslite o kombinaci sport tlumic + mekka pruzina.
stejne to dam jenom na zadek, predek je v cajku, ale zadek hopsa, jak je lehkej. uz to nebude tak dobre sedet, ale to je fuk. mam velky kola takze bych se toho nebal.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Re: pružiny
no problem je ze na slovensku je rozsekanych usekov pomaly viac nez normalnych ciestflekyc píše: weitec - jel sem v octavce I combi s timhle podvozkem a doporucuju - auto je tezky tak to nebylo skoro poznat (na tvrdosti) ale zadna podelana houpacka. nevim jak na G2 - ses jeste lehci nez ja, ja mam gumy profil 45% cili mazec a s tim KW citis naprosto vsechno, sice si davam zatacky ve 140 a auto se ani nehne, kone me tahnou dopredu a jedes zatacka nezatacka, ale prijde rozsekanej usek a je to hruza
co si myslite o kombinaci sport tlumic + mekka pruzina.
stejne to dam jenom na zadek, predek je v cajku, ale zadek hopsa, jak je lehkej. uz to nebude tak dobre sedet, ale to je fuk. mam velky kola takze bych se toho nebal.
