Startování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomis.hb
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18 led 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Startování

Příspěvek od tomis.hb »

nazdar, sem tady novej a potřeboval bych poradit, koupil sem Golf III variant 1.9 D 47 Kw, r.v 95 a mám následující problém, při startu po zhasnutí kontrolky žhavení po pootočení klíčku, jako by se na cca.sekundu odpojila baterie, vynuluje se mi displej s hodinama, pak to nak cvakne a začne startovat...má nalítáno asi 200 tis. jsem po výměně rozvodového a všech ostatních řemenů, rozvodové kladky, oleje, filtrů, vstřiků, žhavičů, a naposled jsem nechal zrepasovat starter,(prej špatná volnoběžka) myslel jsem, že by to mohla být třeba pojistka žhavení, je to možné?? můzete mi poradit?? moc díky za každý názor..
Naposledy upravil(a) tomis.hb dne 18 led 2008, 10:40, celkem upraveno 3 x.
tomikaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 26 bře 2007, 18:48
Odpovědi: 0

Re: Startování

Příspěvek od tomikaaa »

tomis.hb píše:nazdar, sem tady novej a potřeboval bych poradit, koupil sem Golf III variant 1.9 D 47 Kw, r.v 95 a mám následující problém, při startu po zhasnutí kontrolky žhavení po pootočení klíčku, jako by se na cca.sekundu odpojila baterie, vynuluje se mi displej s hodinama, pak to nak cvakne a začne startovat...má nalítáno asi 200 tis. jsem po výměně rozvodového a všech ostatních řemenů, rozvodové kladky, oleje, filtrů, vstřiků, žhavičů, a naposled jsem nechal zrepasovat starter,(prej špatná volnoběžka) myslel jsem, že by to mohla být třeba pojistka žhavení, je to možné?? můzete mi poradit?? moc díky za každý názor..
a aj to nastartuje ? to vyzera ako slaba baterka ...
Octavia Combi 90 -> 125k ALH, 2004
tomis.hb
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18 led 2008, 09:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomis.hb »

Baterka je uplně nová a odskoušená, tam by problém být neměl
Uživatelský avatar
smoula
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 26 úno 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prajzka :)

Příspěvek od smoula »

To opravdu vypada na spatnou baterku.Jestli je baterka nova tak se muze stat ze jeden clanek v baterce je ''skratovanej'' pozna se to tak kdyz meris kapacitu baterky tak jeden clanek bude mit nula procent kapacitu a ostatni 100.Jeste taka malisckost dobiji ti altik baterku???? Jinak jestli je opravdu dobra a altik dobiji tak tak musi byt nekde velky pokles napeti(velky prechodak) ze ti pohasnou kontrolky a ... Pak zkontroluj svorku na baterce a ocko na starteru.
Co nejde silou jde jeste vetsi silou :) :) :)
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Minus pol baterky je spatne ukostreny na karoseriu.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1311
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

mohla by to dělat spínací skříňka
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jednoznačně něco špatného v elektrice (LOL) Zkus si půjčit od kámoše baterku a uvidíš, zda to je / není baterkou. Ten přechodový odpor je také možný (i na kostře). Mohl by být i problém na cívce startéru, ale to okolo baterky je pravděpodobnější (je určité procento vadných nových baterií)
:)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:

Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000

Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

jogofogo píše:Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:

Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000

Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

tomis, skusal si merat napatie na baterke, pocas zhavenia (ak to vobec zhavi, neviem kolko stupnov tam mate) a potom pocas startovania?
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

ee ziadna priehladna hadica.
wakko píše:
jogofogo píše:Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:

Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000

Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

jogofogo píše:ee ziadna priehladna hadica.
wakko píše:
jogofogo píše:Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:

Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000

Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?
Tak potom mozes skusit zapnut elektriku (potom co si stal tie 2-3 dni), nechat to tak asi minutu, potom skusit nastartovat. Mohlo by to pomoct, a ak to lepsie nastartuje tak je to zrejme nafta.
To s tymi 3 valcami - akoze po nastartovani to nejaku dobu (aku?) ma zvuk ako na 3 valce a potom sa to znormalizuje?
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

Jak myslis "na elektriku" ?

doba asi tak 5 sek.


wakko píše:
jogofogo píše:ee ziadna priehladna hadica.
wakko píše: Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?
Tak potom mozes skusit zapnut elektriku (potom co si stal tie 2-3 dni), nechat to tak asi minutu, potom skusit nastartovat. Mohlo by to pomoct, a ak to lepsie nastartuje tak je to zrejme nafta.
To s tymi 3 valcami - akoze po nastartovani to nejaku dobu (aku?) ma zvuk ako na 3 valce a potom sa to znormalizuje?
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

jogofogo píše:Jak myslis "na elektriku" ?

doba asi tak 5 sek.
No tak aby ozili budiky, a o.i. sa nastartovalo palivove cerpadlo.
Ale moze to byt aj nieco ine, to by chcelo aby sa vyjadril prof. Huml alebo niekto iny kto sa vyzna... Nemoze ten zvuk byt len nenaplnene hydrostely? Tie niekedy robia dost dobry rachot, ktory do 10s zmizne. Ked je auto dlho odstavene, olej stecie, stuhne, potom to cerpadlu chvilku trva kym ho pretlaci cez sustavu a vsetko poriadne naplni.
A ako je to s dymenim? Robi to extra smrad ked je to dlho odstavene, alebo normalny?
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

ee hydrostely su OK, tie sa stisia po chvilke, no tento problem je nieco ine, len neviem co.

Dymenie ziadne ani smrad.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“