Felicie 1,9D, kde seřídit vstřiky??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicie 1,9D, kde seřídit vstřiky??
Zdravim, nemáte nekdo přehled kam zajet v Praze na seřízení vstřiků?? Jestli se nepletu má to být na hodnotu 130bar?? Díkes za radu. lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
a po kolika km je se doporučuje seřízení?? já mám 190tis.km bez...Marek77 píše:Nastavují se na maximální otvírací tlak 138 Bar (zpravidla v toleranci 130 - 135 Bar). Rozdíl mezi jednotlivými tryskami nesmí být vštší než 5 Bar.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
O tom se moc nemluví a v literatuře se o tom nepíše. Ale myslím, že když to skoukneš každých 60.000 km, rozhodně nic nezkazíš. Životnost a spolehlivost trysek závisí především na kvalitě paliva, technickém stavu motoru (kompresní tlaky) a rovněž na nastavení předvstřiku.
Většina lidí zpravidla řeší trysky až v případě, že nastane problém (kouřivost, vynechávání ve volnoběhu, tvrdý klepavý zvuk z motoru, v horším případě propálený píst v důsledku úkapu trysky). Ale ze zkušenosti vím, že po našich silnicích jezdí tisíce dieselových motorů s proběhem přes 300.000 km, jejichž majitelé ani netuší, že v motoru nějaké trysky jsou
.
Většina lidí zpravidla řeší trysky až v případě, že nastane problém (kouřivost, vynechávání ve volnoběhu, tvrdý klepavý zvuk z motoru, v horším případě propálený píst v důsledku úkapu trysky). Ale ze zkušenosti vím, že po našich silnicích jezdí tisíce dieselových motorů s proběhem přes 300.000 km, jejichž majitelé ani netuší, že v motoru nějaké trysky jsou

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
díkes, já řeším pořád ten tvrdý klapavý zvuk, TDI nebo SDI z toho stejně neudělám, ale snad by to mohlo pomoci... LešekMarek77 píše:O tom se moc nemluví a v literatuře se o tom nepíše. Ale myslím, že když to skoukneš každých 60.000 km, rozhodně nic nezkazíš. Životnost a spolehlivost trysek závisí především na kvalitě paliva, technickém stavu motoru (kompresní tlaky) a rovněž na nastavení předvstřiku.
Většina lidí zpravidla řeší trysky až v případě, že nastane problém (kouřivost, vynechávání ve volnoběhu, tvrdý klepavý zvuk z motoru, v horším případě propálený píst v důsledku úkapu trysky). Ale ze zkušenosti vím, že po našich silnicích jezdí tisíce dieselových motorů s proběhem přes 300.000 km, jejichž majitelé ani netuší, že v motoru nějaké trysky jsou.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak to znám u tahače volva trysky kolem 800.000 km a zkoušel to borec tak že to velmi lehce jako střelí při sešlápnutí plynu do výfuku, prostě nepravidelný výfuk, tak dobré a jel jsem milošMarek77 píše:Bohužel Felicie AEF má ten zvuk takový specifický. Ale faktem je, že když jsou trysky dobré a správně nastavený předvstřik, je zvuk celkem kultivovaný.
Neje... do diesela kym ide. Daj tomu pokoj a bude este dlho, dlho chodit.
Ak ti to iba viac cmudi ako zvykne je to vporiadku. Kym ti nezalievaju vstreky nesprtaj dotoho zbytocne. Poprve je tam strasne nepodarene cerpadlo LUCAS to hovory za vsetko, podruhe pamataj, ze ak kupis nove dyzy (trysky) tak tie stare tam das naspat po 1000km. To si pis!!! Zo 4 novych budu min. 2 alebo 3 vadne. Reklamaciu ti neuznaju lebo neboli zoradene a namontovane v autorizovanom servise. Ja som tomu chlapikovy za pultom povedal, ze on nepredal tolko trysiek kolko som ja vymenil. Iba pokrcil plecami a siel obsluzit ineho zakaznika. Tak som sa vratil spat domov do svojej dielne vysipal na ponk vsetky dyzy a zacal ich vselijako kombinovat ihlu z tej puzdro z onej a tak nejak som zozil 4 vstreky ktore zodpovedali mojim predstavam otom ako ma vstrek rozprasovat. A odvtedy auto chodi. Ja som ich menil preto, ze mne za studena jeden uz trochu zalieval a prve 15 sekundy si mierne kotkodakal na tri valce a trocu podymoval na bielo. Asi po 15 az 20s. uz bezal normalne, ale velmi lutujem ze som do neho zacal sprtat.
Odteraz menim vstreky az ked mi prepeali dieru do piesta.
To bol moj pripad na Croma 1.9TDI pri asi 289 000km. Ale takychto pripadov su stovky. Nekupuj trysky BOSCH su totiz made in India a stoja zahovno. Ani suprediesel niesu bohvie co. Denso su uz urcite trochu lepsie. Lucas su celkom fajn. No a uplne najlepsie su stare poctive PAL. Skoda ze sa us nevyrabaju.
Ak ti to iba viac cmudi ako zvykne je to vporiadku. Kym ti nezalievaju vstreky nesprtaj dotoho zbytocne. Poprve je tam strasne nepodarene cerpadlo LUCAS to hovory za vsetko, podruhe pamataj, ze ak kupis nove dyzy (trysky) tak tie stare tam das naspat po 1000km. To si pis!!! Zo 4 novych budu min. 2 alebo 3 vadne. Reklamaciu ti neuznaju lebo neboli zoradene a namontovane v autorizovanom servise. Ja som tomu chlapikovy za pultom povedal, ze on nepredal tolko trysiek kolko som ja vymenil. Iba pokrcil plecami a siel obsluzit ineho zakaznika. Tak som sa vratil spat domov do svojej dielne vysipal na ponk vsetky dyzy a zacal ich vselijako kombinovat ihlu z tej puzdro z onej a tak nejak som zozil 4 vstreky ktore zodpovedali mojim predstavam otom ako ma vstrek rozprasovat. A odvtedy auto chodi. Ja som ich menil preto, ze mne za studena jeden uz trochu zalieval a prve 15 sekundy si mierne kotkodakal na tri valce a trocu podymoval na bielo. Asi po 15 az 20s. uz bezal normalne, ale velmi lutujem ze som do neho zacal sprtat.
Odteraz menim vstreky az ked mi prepeali dieru do piesta.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
měl jsem podobný problém koupil jsem sadu trysek a všechny KO ty jehly přehnaně řečeno v tom hrkali, reklamaci mi neuznali že jsou trysky v pořádku, ale poslali druhé, ty prášili jedna básen z motorpalu jihlava, ani při otočení jehla nevypadla, pak mně ty trysky stály dva roky v šuplíku než se našel další pacient, a stený příběh jsem měl s tryskami na balkancar vozík ty obcházím dodnes milošjojo píše:Neje... do diesela kym ide. Daj tomu pokoj a bude este dlho, dlho chodit.
Ak ti to iba viac cmudi ako zvykne je to vporiadku. Kym ti nezalievaju vstreky nesprtaj dotoho zbytocne. Poprve je tam strasne nepodarene cerpadlo LUCAS to hovory za vsetko, podruhe pamataj, ze ak kupis nove dyzy (trysky) tak tie stare tam das naspat po 1000km. To si pis!!! Zo 4 novych budu min. 2 alebo 3 vadne. Reklamaciu ti neuznaju lebo neboli zoradene a namontovane v autorizovanom servise. Ja som tomu chlapikovy za pultom povedal, ze on nepredal tolko trysiek kolko som ja vymenil. Iba pokrcil plecami a siel obsluzit ineho zakaznika. Tak som sa vratil spat domov do svojej dielne vysipal na ponk vsetky dyzy a zacal ich vselijako kombinovat ihlu z tej puzdro z onej a tak nejak som zozil 4 vstreky ktore zodpovedali mojim predstavam otom ako ma vstrek rozprasovat. A odvtedy auto chodi. Ja som ich menil preto, ze mne za studena jeden uz trochu zalieval a prve 15 sekundy si mierne kotkodakal na tri valce a trocu podymoval na bielo. Asi po 15 az 20s. uz bezal normalne, ale velmi lutujem ze som do neho zacal sprtat.
Odteraz menim vstreky az ked mi prepeali dieru do piesta.To bol moj pripad na Croma 1.9TDI pri asi 289 000km. Ale takychto pripadov su stovky. Nekupuj trysky BOSCH su totiz made in India a stoja zahovno. Ani suprediesel niesu bohvie co. Denso su uz urcite trochu lepsie. Lucas su celkom fajn. No a uplne najlepsie su stare poctive PAL. Skoda ze sa us nevyrabaju.
takže ve čtvrtek vezu vstřiky na seřízení. Četl jsem že po každý demontáži vstřiků je nutné měnit žáruvzdornou podložku vstřiku. Je opravdu nutné jí měnit? Ani nevim jestli se dá jednotlivě koupit nová
. Máte s tím někdo zkušenosti? Lešek

Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ