Felicie 1,9D, kde seřídit vstřiky??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Felicie 1,9D, kde seřídit vstřiky??

Příspěvek od lesek »

Zdravim, nemáte nekdo přehled kam zajet v Praze na seřízení vstřiků?? Jestli se nepletu má to být na hodnotu 130bar?? Díkes za radu. lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nastavují se na maximální otvírací tlak 138 Bar (zpravidla v toleranci 130 - 135 Bar). Rozdíl mezi jednotlivými tryskami nesmí být vštší než 5 Bar.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

Marek77 píše:Nastavují se na maximální otvírací tlak 138 Bar (zpravidla v toleranci 130 - 135 Bar). Rozdíl mezi jednotlivými tryskami nesmí být vštší než 5 Bar.
a po kolika km je se doporučuje seřízení?? já mám 190tis.km bez...
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

O tom se moc nemluví a v literatuře se o tom nepíše. Ale myslím, že když to skoukneš každých 60.000 km, rozhodně nic nezkazíš. Životnost a spolehlivost trysek závisí především na kvalitě paliva, technickém stavu motoru (kompresní tlaky) a rovněž na nastavení předvstřiku.

Většina lidí zpravidla řeší trysky až v případě, že nastane problém (kouřivost, vynechávání ve volnoběhu, tvrdý klepavý zvuk z motoru, v horším případě propálený píst v důsledku úkapu trysky). Ale ze zkušenosti vím, že po našich silnicích jezdí tisíce dieselových motorů s proběhem přes 300.000 km, jejichž majitelé ani netuší, že v motoru nějaké trysky jsou :wink:.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

Marek77 píše:O tom se moc nemluví a v literatuře se o tom nepíše. Ale myslím, že když to skoukneš každých 60.000 km, rozhodně nic nezkazíš. Životnost a spolehlivost trysek závisí především na kvalitě paliva, technickém stavu motoru (kompresní tlaky) a rovněž na nastavení předvstřiku.

Většina lidí zpravidla řeší trysky až v případě, že nastane problém (kouřivost, vynechávání ve volnoběhu, tvrdý klepavý zvuk z motoru, v horším případě propálený píst v důsledku úkapu trysky). Ale ze zkušenosti vím, že po našich silnicích jezdí tisíce dieselových motorů s proběhem přes 300.000 km, jejichž majitelé ani netuší, že v motoru nějaké trysky jsou :wink:.
díkes, já řeším pořád ten tvrdý klapavý zvuk, TDI nebo SDI z toho stejně neudělám, ale snad by to mohlo pomoci... Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10339
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Bohužel Felicie AEF má ten zvuk takový specifický. Ale faktem je, že když jsou trysky dobré a správně nastavený předvstřik, je zvuk celkem kultivovaný.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek77 píše:Bohužel Felicie AEF má ten zvuk takový specifický. Ale faktem je, že když jsou trysky dobré a správně nastavený předvstřik, je zvuk celkem kultivovaný.
tak to znám u tahače volva trysky kolem 800.000 km a zkoušel to borec tak že to velmi lehce jako střelí při sešlápnutí plynu do výfuku, prostě nepravidelný výfuk, tak dobré a jel jsem miloš
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Neje... do diesela kym ide. Daj tomu pokoj a bude este dlho, dlho chodit.
Ak ti to iba viac cmudi ako zvykne je to vporiadku. Kym ti nezalievaju vstreky nesprtaj dotoho zbytocne. Poprve je tam strasne nepodarene cerpadlo LUCAS to hovory za vsetko, podruhe pamataj, ze ak kupis nove dyzy (trysky) tak tie stare tam das naspat po 1000km. To si pis!!! Zo 4 novych budu min. 2 alebo 3 vadne. Reklamaciu ti neuznaju lebo neboli zoradene a namontovane v autorizovanom servise. Ja som tomu chlapikovy za pultom povedal, ze on nepredal tolko trysiek kolko som ja vymenil. Iba pokrcil plecami a siel obsluzit ineho zakaznika. Tak som sa vratil spat domov do svojej dielne vysipal na ponk vsetky dyzy a zacal ich vselijako kombinovat ihlu z tej puzdro z onej a tak nejak som zozil 4 vstreky ktore zodpovedali mojim predstavam otom ako ma vstrek rozprasovat. A odvtedy auto chodi. Ja som ich menil preto, ze mne za studena jeden uz trochu zalieval a prve 15 sekundy si mierne kotkodakal na tri valce a trocu podymoval na bielo. Asi po 15 az 20s. uz bezal normalne, ale velmi lutujem ze som do neho zacal sprtat.
Odteraz menim vstreky az ked mi prepeali dieru do piesta. :) To bol moj pripad na Croma 1.9TDI pri asi 289 000km. Ale takychto pripadov su stovky. Nekupuj trysky BOSCH su totiz made in India a stoja zahovno. Ani suprediesel niesu bohvie co. Denso su uz urcite trochu lepsie. Lucas su celkom fajn. No a uplne najlepsie su stare poctive PAL. Skoda ze sa us nevyrabaju.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jojo píše:Neje... do diesela kym ide. Daj tomu pokoj a bude este dlho, dlho chodit.
Ak ti to iba viac cmudi ako zvykne je to vporiadku. Kym ti nezalievaju vstreky nesprtaj dotoho zbytocne. Poprve je tam strasne nepodarene cerpadlo LUCAS to hovory za vsetko, podruhe pamataj, ze ak kupis nove dyzy (trysky) tak tie stare tam das naspat po 1000km. To si pis!!! Zo 4 novych budu min. 2 alebo 3 vadne. Reklamaciu ti neuznaju lebo neboli zoradene a namontovane v autorizovanom servise. Ja som tomu chlapikovy za pultom povedal, ze on nepredal tolko trysiek kolko som ja vymenil. Iba pokrcil plecami a siel obsluzit ineho zakaznika. Tak som sa vratil spat domov do svojej dielne vysipal na ponk vsetky dyzy a zacal ich vselijako kombinovat ihlu z tej puzdro z onej a tak nejak som zozil 4 vstreky ktore zodpovedali mojim predstavam otom ako ma vstrek rozprasovat. A odvtedy auto chodi. Ja som ich menil preto, ze mne za studena jeden uz trochu zalieval a prve 15 sekundy si mierne kotkodakal na tri valce a trocu podymoval na bielo. Asi po 15 az 20s. uz bezal normalne, ale velmi lutujem ze som do neho zacal sprtat.
Odteraz menim vstreky az ked mi prepeali dieru do piesta. :) To bol moj pripad na Croma 1.9TDI pri asi 289 000km. Ale takychto pripadov su stovky. Nekupuj trysky BOSCH su totiz made in India a stoja zahovno. Ani suprediesel niesu bohvie co. Denso su uz urcite trochu lepsie. Lucas su celkom fajn. No a uplne najlepsie su stare poctive PAL. Skoda ze sa us nevyrabaju.
měl jsem podobný problém koupil jsem sadu trysek a všechny KO ty jehly přehnaně řečeno v tom hrkali, reklamaci mi neuznali že jsou trysky v pořádku, ale poslali druhé, ty prášili jedna básen z motorpalu jihlava, ani při otočení jehla nevypadla, pak mně ty trysky stály dva roky v šuplíku než se našel další pacient, a stený příběh jsem měl s tryskami na balkancar vozík ty obcházím dodnes miloš
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

takže ve čtvrtek vezu vstřiky na seřízení. Četl jsem že po každý demontáži vstřiků je nutné měnit žáruvzdornou podložku vstřiku. Je opravdu nutné jí měnit? Ani nevim jestli se dá jednotlivě koupit nová :? . Máte s tím někdo zkušenosti? Lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Je to nutne, jinak ti nebude tesnit ten velky tlak. Leckdo je zkousi pouzit znovu, ale ve vetsine pripadu nakonec stejne musi dat nove. ;)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Vyměnit (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“