Mám takový problém na Seatu Alhambra 1.9TDI, 66kW, r.v. 1996. Auto hrozně dlouho žaví (cca.10 až 15s), po nastartování vyskočí otáčky na 1400 a dolů neklesnou i když se motor ohřeje. Při zapnutým klíčku po skončení žavení se po nějaké době opět rozbliká tato kontrolka (pouze občas). Auto jede stále jakoby v nouzovém režimu ( od 2300 otáček nezrychluje, a do té doby taky nějak netáhne). Při napojení na VAG to nahlásí chyby:
- chyba váhy vzduchu
- chyba čidla teploty vzduchu
- chyba čidla paliva
- chyba polohy spínače brzdového pedálu
Při odpojení snímače brzdového pedálu (toho modrého, ten černý na brzdy je stále zapojen) chyba polohy brzdového snímače zmizí, ostatní chyby přetrvávají. Kolega co to měl napíchlí na VAGu řikal, že tyto chyby z jednotky nejdou zmazat. Chtěl bych se zeptat na co tam je ten modrý snímač na brzdovém pedálu a jestli by mohl mít vliv na ostatní chyby popřípadě jestli někdo neporadí jak je odstranit.
Problém seat alhambra TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Problém seat alhambra TDI
to je diagnostika jak žádná chyba váhy vzduchu a jaká, elektrárna špatně váží, kolik procent je rozdíl, chyba čidla teploty vzduchu, kolik je teplota v měřených hodnotách, čidlo nefunkční, chyba čidla polohy spínače jsou tam čtyři piny co hlásí měří se dva krajní dva vnitřní a když píšeš chyba ta chyba má číslo to je taky důležité milošMichalXT píše:Mám takový problém na Seatu Alhambra 1.9TDI, 66kW, r.v. 1996. Auto hrozně dlouho žaví (cca.10 až 15s), po nastartování vyskočí otáčky na 1400 a dolů neklesnou i když se motor ohřeje. Při zapnutým klíčku po skončení žavení se po nějaké době opět rozbliká tato kontrolka (pouze občas). Auto jede stále jakoby v nouzovém režimu ( od 2300 otáček nezrychluje, a do té doby taky nějak netáhne). Při napojení na VAG to nahlásí chyby:
- chyba váhy vzduchu
- chyba čidla teploty vzduchu
- chyba čidla paliva
- chyba polohy spínače brzdového pedálu
Při odpojení snímače brzdového pedálu (toho modrého, ten černý na brzdy je stále zapojen) chyba polohy brzdového snímače zmizí, ostatní chyby přetrvávají. Kolega co to měl napíchlí na VAGu řikal, že tyto chyby z jednotky nejdou zmazat. Chtěl bych se zeptat na co tam je ten modrý snímač na brzdovém pedálu a jestli by mohl mít vliv na ostatní chyby popřípadě jestli někdo neporadí jak je odstranit.
Re: Problém seat alhambra TDI
Čísla chyb nevím , nenapsal jsem si jeslovacek.milos píše:to je diagnostika jak žádná chyba váhy vzduchu a jaká, elektrárna špatně váží, kolik procent je rozdíl, chyba čidla teploty vzduchu, kolik je teplota v měřených hodnotách, čidlo nefunkční, chyba čidla polohy spínače jsou tam čtyři piny co hlásí měří se dva krajní dva vnitřní a když píšeš chyba ta chyba má číslo to je taky důležité milošMichalXT píše:Mám takový problém na Seatu Alhambra 1.9TDI, 66kW, r.v. 1996. Auto hrozně dlouho žaví (cca.10 až 15s), po nastartování vyskočí otáčky na 1400 a dolů neklesnou i když se motor ohřeje. Při zapnutým klíčku po skončení žavení se po nějaké době opět rozbliká tato kontrolka (pouze občas). Auto jede stále jakoby v nouzovém režimu ( od 2300 otáček nezrychluje, a do té doby taky nějak netáhne). Při napojení na VAG to nahlásí chyby:
- chyba váhy vzduchu
- chyba čidla teploty vzduchu
- chyba čidla paliva
- chyba polohy spínače brzdového pedálu
Při odpojení snímače brzdového pedálu (toho modrého, ten černý na brzdy je stále zapojen) chyba polohy brzdového snímače zmizí, ostatní chyby přetrvávají. Kolega co to měl napíchlí na VAGu řikal, že tyto chyby z jednotky nejdou zmazat. Chtěl bych se zeptat na co tam je ten modrý snímač na brzdovém pedálu a jestli by mohl mít vliv na ostatní chyby popřípadě jestli někdo neporadí jak je odstranit.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice