
bmw 524 td a olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
bmw 524 td a olej
čus borci jezdí někdo s 524kou na volej rad bych věděl jak to chodí? jestli jeto ok? nebo potíže. dík 

ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: 01 říj 2006, 19:34
- Bydliště: Dvůr králové
Odpovědi: 0
sice to Báwo nemám ale rekl bych ze s touhle klasikou si bude auto jen chrochtat
ja bych se toho nebál

jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: 01 říj 2006, 19:34
- Bydliště: Dvůr králové
Odpovědi: 0
je to o tom nebát se ja kdyz zacinal tak jsem mel strach ale ted...ani prd rikam udrzet máslo tekuté tak to pojede
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

524td
Pokud máš E34 tam je elektrický čerpadlo tak to nastartuješ ale motor sebou chvilku škube pak už to jede. Je lepší tam dát mechanický čerpadlo z E28 a prvních E30 to si s tím poradí líp. Motory BMW2,4D 2,4TD 2,5tds mám tak nějak odskoušený.Platí to jen pro jednonádržovej systém. Pokud budeš startovat na naftu a pak to přepínat na olej tak je to super. Oni ty elektrycký čerpadla od BMW stojej za.....
Re: 524td
to znamená že k čerpadlu z e 28 vede lanko na přidáváni plynu a e34 to má řešeny elektronicky?oldaf píše:Pokud máš E34 tam je elektrický čerpadlo tak to nastartuješ ale motor sebou chvilku škube pak už to jede. Je lepší tam dát mechanický čerpadlo z E28 a prvních E30 to si s tím poradí líp. Motory BMW2,4D 2,4TD 2,5tds mám tak nějak odskoušený.Platí to jen pro jednonádržovej systém. Pokud budeš startovat na naftu a pak to přepínat na olej tak je to super. Oni ty elektrycký čerpadla od BMW stojej za.....
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Re: 524td
koule píše:to znamená že k čerpadlu z e 28 vede lanko na přidáváni plynu a e34 to má řešeny elektronicky?oldaf píše:Pokud máš E34 tam je elektrický čerpadlo tak to nastartuješ ale motor sebou chvilku škube pak už to jede. Je lepší tam dát mechanický čerpadlo z E28 a prvních E30 to si s tím poradí líp. Motory BMW2,4D 2,4TD 2,5tds mám tak nějak odskoušený.Platí to jen pro jednonádržovej systém. Pokud budeš startovat na naftu a pak to přepínat na olej tak je to super. Oni ty elektrycký čerpadla od BMW stojej za.....
Ano. Pokud tam už někdo nedal mechanický čerpadlo.
co sa tyka motoru nie je absolutne problem..
pravda je taka ze odchadza elektronicka hlava na cerpadlach.. pri E34 bol problem ze zacali kolisat otacky a postupne samovolne skapinat motor pricom vysokotlaka cast bola neposkodena, teda trebalo zohnat novu hlavu a problem bol vyrieseny, lepsie je na tom E39 TDS ma inu hlavu, alebo potom stare cerpadla z E30 a E28 kde je klasicka mechanicka hlava s lankom..
524td M21 bol problematickejsi koli praskaniu hlav, na 525td/tds M51 udajne tento problem pretrvaval, ale len udajne pretoze taketo problemy sa prejavili u tych ludi ktory tomu nakladali za studena a samozrejme vypinali motor hned po zastaveni.
ono je to tak ze si mladez kupi diesel na spotrebu ale spravaju sa ktomu ako k benzinu, vytacaju do maxima a ked im rupne hlava alebo odide turbo tak nadavaju ake je to zle auto...
mam tento motor uz v druhom aute a na udrzbu je idealny.
pokial sa ktomu clovek sprava normalne.
skusenosti na olej viac ako 150 000km nabehanych a zatial problem ako polymarizacia oleja alebo zapecne kruzky nepoznam, sice mam 2 nadrzovku ale kamarat ktory mi auto servisuje si vystaci s jedno nadrzovkou 50:50 a bez problemov funguje..
este musim podotknut ak by niekto chcel E39 tds doporucujem vymenit pomocne cepadlo za facet alebo nieco obdobne proteze povodne na olej vela nevydrzi..
524td by som hned bez vahania prekopal na olej nemas co pokazit
a ked ti odide hlava urcite nie kvoli oleju..ak tam das mechanicke cerpadlo nemal by byt v nicom problem
pravda je taka ze odchadza elektronicka hlava na cerpadlach.. pri E34 bol problem ze zacali kolisat otacky a postupne samovolne skapinat motor pricom vysokotlaka cast bola neposkodena, teda trebalo zohnat novu hlavu a problem bol vyrieseny, lepsie je na tom E39 TDS ma inu hlavu, alebo potom stare cerpadla z E30 a E28 kde je klasicka mechanicka hlava s lankom..
524td M21 bol problematickejsi koli praskaniu hlav, na 525td/tds M51 udajne tento problem pretrvaval, ale len udajne pretoze taketo problemy sa prejavili u tych ludi ktory tomu nakladali za studena a samozrejme vypinali motor hned po zastaveni.
ono je to tak ze si mladez kupi diesel na spotrebu ale spravaju sa ktomu ako k benzinu, vytacaju do maxima a ked im rupne hlava alebo odide turbo tak nadavaju ake je to zle auto...
mam tento motor uz v druhom aute a na udrzbu je idealny.
pokial sa ktomu clovek sprava normalne.
skusenosti na olej viac ako 150 000km nabehanych a zatial problem ako polymarizacia oleja alebo zapecne kruzky nepoznam, sice mam 2 nadrzovku ale kamarat ktory mi auto servisuje si vystaci s jedno nadrzovkou 50:50 a bez problemov funguje..
este musim podotknut ak by niekto chcel E39 tds doporucujem vymenit pomocne cepadlo za facet alebo nieco obdobne proteze povodne na olej vela nevydrzi..
524td by som hned bez vahania prekopal na olej nemas co pokazit
a ked ti odide hlava urcite nie kvoli oleju..ak tam das mechanicke cerpadlo nemal by byt v nicom problem
TDS zdar!!!delawega píše:co sa tyka motoru nie je absolutne problem..
pravda je taka ze odchadza elektronicka hlava na cerpadlach.. pri E34 bol problem ze zacali kolisat otacky a postupne samovolne skapinat motor pricom vysokotlaka cast bola neposkodena, teda trebalo zohnat novu hlavu a problem bol vyrieseny, lepsie je na tom E39 TDS ma inu hlavu, alebo potom stare cerpadla z E30 a E28 kde je klasicka mechanicka hlava s lankom..
524td M21 bol problematickejsi koli praskaniu hlav, na 525td/tds M51 udajne tento problem pretrvaval, ale len udajne pretoze taketo problemy sa prejavili u tych ludi ktory tomu nakladali za studena a samozrejme vypinali motor hned po zastaveni.
ono je to tak ze si mladez kupi diesel na spotrebu ale spravaju sa ktomu ako k benzinu, vytacaju do maxima a ked im rupne hlava alebo odide turbo tak nadavaju ake je to zle auto...
mam tento motor uz v druhom aute a na udrzbu je idealny.
pokial sa ktomu clovek sprava normalne.
skusenosti na olej viac ako 150 000km nabehanych a zatial problem ako polymarizacia oleja alebo zapecne kruzky nepoznam, sice mam 2 nadrzovku ale kamarat ktory mi auto servisuje si vystaci s jedno nadrzovkou 50:50 a bez problemov funguje..
este musim podotknut ak by niekto chcel E39 tds doporucujem vymenit pomocne cepadlo za facet alebo nieco obdobne proteze povodne na olej vela nevydrzi..
524td by som hned bez vahania prekopal na olej nemas co pokazit
a ked ti odide hlava urcite nie kvoli oleju..ak tam das mechanicke cerpadlo nemal by byt v nicom problem

524
V E34 je jeste problem s čerpadlem v nádrži pokud se tankuje olej přímo do nádrže tak na 100% odejde pomocné čerpadlo v nádrži. U mě už odešlo tak jsem ho vyhodil a jezdím bez něj.(525TDS)
Vstřiky maj 155barů a to je dobrej tlak jiný auta maj daleko menší.
Vstřiky maj 155barů a to je dobrej tlak jiný auta maj daleko menší.
vstreky staci nechat na povodnych hodnotach, pravda je ze pomocne cerpadlo pocitam ako aj u inych aut nie je dimenzovane na viskozitu oleja a odide, pri E39 je problem v tom ze je tam delena nadrz takze pomocne cerpadlo je potrebne... pri E34 ho staci dat prec nech je hadica priechodna a ide to v pohode 
