bmw 524 td a olej

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

bmw 524 td a olej

Příspěvek od koule »

čus borci jezdí někdo s 524kou na volej rad bych věděl jak to chodí? jestli jeto ok? nebo potíže. dík (noteeth)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

sice to Báwo nemám ale rekl bych ze s touhle klasikou si bude auto jen chrochtat :-) ja bych se toho nebál
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Odpovědi: 0
Registrován: 25 lis 2007, 11:26

Příspěvek od pajda »

Někde tady na foru jsem četl,že je to dost problémovej motor,což mě u BMW docela zaskočilo.Tak nevim
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

mynames píše:sice to Báwo nemám ale rekl bych ze s touhle klasikou si bude auto jen chrochtat :-) ja bych se toho nebál
tak ja si myslim že mu asi nic jinýho nezbyde
(noteeth)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
mynames
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 19:34
Bydliště: Dvůr králové

Příspěvek od mynames »

je to o tom nebát se ja kdyz zacinal tak jsem mel strach ale ted...ani prd rikam udrzet máslo tekuté tak to pojede
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG :-) nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

ja se nebojim (crazy)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

524td

Příspěvek od oldaf »

Pokud máš E34 tam je elektrický čerpadlo tak to nastartuješ ale motor sebou chvilku škube pak už to jede. Je lepší tam dát mechanický čerpadlo z E28 a prvních E30 to si s tím poradí líp. Motory BMW2,4D 2,4TD 2,5tds mám tak nějak odskoušený.Platí to jen pro jednonádržovej systém. Pokud budeš startovat na naftu a pak to přepínat na olej tak je to super. Oni ty elektrycký čerpadla od BMW stojej za.....
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Re: 524td

Příspěvek od koule »

oldaf píše:Pokud máš E34 tam je elektrický čerpadlo tak to nastartuješ ale motor sebou chvilku škube pak už to jede. Je lepší tam dát mechanický čerpadlo z E28 a prvních E30 to si s tím poradí líp. Motory BMW2,4D 2,4TD 2,5tds mám tak nějak odskoušený.Platí to jen pro jednonádržovej systém. Pokud budeš startovat na naftu a pak to přepínat na olej tak je to super. Oni ty elektrycký čerpadla od BMW stojej za.....
to znamená že k čerpadlu z e 28 vede lanko na přidáváni plynu a e34 to má řešeny elektronicky?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Re: 524td

Příspěvek od oldaf »

koule píše:
oldaf píše:Pokud máš E34 tam je elektrický čerpadlo tak to nastartuješ ale motor sebou chvilku škube pak už to jede. Je lepší tam dát mechanický čerpadlo z E28 a prvních E30 to si s tím poradí líp. Motory BMW2,4D 2,4TD 2,5tds mám tak nějak odskoušený.Platí to jen pro jednonádržovej systém. Pokud budeš startovat na naftu a pak to přepínat na olej tak je to super. Oni ty elektrycký čerpadla od BMW stojej za.....
to znamená že k čerpadlu z e 28 vede lanko na přidáváni plynu a e34 to má řešeny elektronicky?

Ano. Pokud tam už někdo nedal mechanický čerpadlo.
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

co sa tyka motoru nie je absolutne problem..
pravda je taka ze odchadza elektronicka hlava na cerpadlach.. pri E34 bol problem ze zacali kolisat otacky a postupne samovolne skapinat motor pricom vysokotlaka cast bola neposkodena, teda trebalo zohnat novu hlavu a problem bol vyrieseny, lepsie je na tom E39 TDS ma inu hlavu, alebo potom stare cerpadla z E30 a E28 kde je klasicka mechanicka hlava s lankom..
524td M21 bol problematickejsi koli praskaniu hlav, na 525td/tds M51 udajne tento problem pretrvaval, ale len udajne pretoze taketo problemy sa prejavili u tych ludi ktory tomu nakladali za studena a samozrejme vypinali motor hned po zastaveni.
ono je to tak ze si mladez kupi diesel na spotrebu ale spravaju sa ktomu ako k benzinu, vytacaju do maxima a ked im rupne hlava alebo odide turbo tak nadavaju ake je to zle auto...

mam tento motor uz v druhom aute a na udrzbu je idealny.
pokial sa ktomu clovek sprava normalne.
skusenosti na olej viac ako 150 000km nabehanych a zatial problem ako polymarizacia oleja alebo zapecne kruzky nepoznam, sice mam 2 nadrzovku ale kamarat ktory mi auto servisuje si vystaci s jedno nadrzovkou 50:50 a bez problemov funguje..
este musim podotknut ak by niekto chcel E39 tds doporucujem vymenit pomocne cepadlo za facet alebo nieco obdobne proteze povodne na olej vela nevydrzi..

524td by som hned bez vahania prekopal na olej nemas co pokazit
a ked ti odide hlava urcite nie kvoli oleju..ak tam das mechanicke cerpadlo nemal by byt v nicom problem
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Odpovědi: 0
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

a co vstřiky? nechat puvotní tlak?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
atc525
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 02 pro 2007, 12:55

Příspěvek od atc525 »

delawega píše:co sa tyka motoru nie je absolutne problem..
pravda je taka ze odchadza elektronicka hlava na cerpadlach.. pri E34 bol problem ze zacali kolisat otacky a postupne samovolne skapinat motor pricom vysokotlaka cast bola neposkodena, teda trebalo zohnat novu hlavu a problem bol vyrieseny, lepsie je na tom E39 TDS ma inu hlavu, alebo potom stare cerpadla z E30 a E28 kde je klasicka mechanicka hlava s lankom..
524td M21 bol problematickejsi koli praskaniu hlav, na 525td/tds M51 udajne tento problem pretrvaval, ale len udajne pretoze taketo problemy sa prejavili u tych ludi ktory tomu nakladali za studena a samozrejme vypinali motor hned po zastaveni.
ono je to tak ze si mladez kupi diesel na spotrebu ale spravaju sa ktomu ako k benzinu, vytacaju do maxima a ked im rupne hlava alebo odide turbo tak nadavaju ake je to zle auto...

mam tento motor uz v druhom aute a na udrzbu je idealny.
pokial sa ktomu clovek sprava normalne.
skusenosti na olej viac ako 150 000km nabehanych a zatial problem ako polymarizacia oleja alebo zapecne kruzky nepoznam, sice mam 2 nadrzovku ale kamarat ktory mi auto servisuje si vystaci s jedno nadrzovkou 50:50 a bez problemov funguje..
este musim podotknut ak by niekto chcel E39 tds doporucujem vymenit pomocne cepadlo za facet alebo nieco obdobne proteze povodne na olej vela nevydrzi..

524td by som hned bez vahania prekopal na olej nemas co pokazit
a ked ti odide hlava urcite nie kvoli oleju..ak tam das mechanicke cerpadlo nemal by byt v nicom problem
TDS zdar!!! (rofl) no jo tie nestastne hlavy.Co naprava?Uz je ticho?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

524

Příspěvek od oldaf »

V E34 je jeste problem s čerpadlem v nádrži pokud se tankuje olej přímo do nádrže tak na 100% odejde pomocné čerpadlo v nádrži. U mě už odešlo tak jsem ho vyhodil a jezdím bez něj.(525TDS)
Vstřiky maj 155barů a to je dobrej tlak jiný auta maj daleko menší.
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:03

Příspěvek od delawega »

vstreky staci nechat na povodnych hodnotach, pravda je ze pomocne cerpadlo pocitam ako aj u inych aut nie je dimenzovane na viskozitu oleja a odide, pri E39 je problem v tom ze je tam delena nadrz takze pomocne cerpadlo je potrebne... pri E34 ho staci dat prec nech je hadica priechodna a ide to v pohode ;)
mikye34
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 13 zář 2010, 12:42
Bydliště: Uničov

Příspěvek od mikye34 »

Kámoš to leje do 524td,a přidává do toho aditivum do nafty a jede a startuje to parádně....
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“