Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580 Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna
Příspěvek
od Slavkov » 11 úno 2008, 19:12
Moc pěkná práce, vypadá to jako nenápadný sériový rodinný vůz
Když jsi v jiném vláknu psal, že ten IC chceš připojit na původní trubky, tak jsem čekal, jak to vyřešíš... ta trubka v té výstuze... pane mistr já čumím
Jednoduché, elegantní a nenápadné... prostě Brno
GIV Variant TDi ???kW
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 11 úno 2008, 21:16
Mongo píše: no ale ako som kukal na tie fotke tak aj ten Golf III v pozadi ma nejake IC "mensie" osadene...
jj má, to je TDI na okruhy, snad už to vyjede, první křest by měl být v Brně při 12ti hodinovce, 16.května
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937 Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od rici.houba » 11 úno 2008, 21:49
hmmm,krásnej,kolik to má Ps??? Koukam i vyrámovanej,fakt hezkej...
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 11 úno 2008, 22:04
těžko říct, počítám do 200k, u těchto závodů to není prvotní kritérium, se 180k Kadettem jsme už asi 3x vyhráli, je to prostě o něčem trošku jiným, ne jen o výkonu
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937 Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od rici.houba » 11 úno 2008, 22:08
jj,to je mi jasný,výkon nikdy není vše...to já jen tak pro zajímavost!!! Ale pěknej je!!!
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 11 úno 2008, 22:17
Jezdí už někdo s TDi okruhy nebo tam vládne benzín?
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068 Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Huml » 11 úno 2008, 22:22
no je to nějakej rok zpátky co tam jel někdo s FRS, upravenou a hned napoprvé dojeli druzí, od té doby je to zatím samej benál
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75 Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pter » 11 úno 2008, 22:40
to Huml přijed s tim k nám na kopce Carboniacup nebo Triolacup
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937 Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od rici.houba » 12 úno 2008, 06:40
pter píše: to Huml přijed s tim k nám na kopce Carboniacup nebo Triolacup
...no,vrchy jsem chtěl zkusit,teda pořád chci,ale bojim se,že si rozbiju autííí...
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949 Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mongo » 12 úno 2008, 09:10
to Huml tak budem drzat palce nech technika nesklame a nech je teda nejake to umiestnenie na bedni...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476 Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava
Příspěvek
od jipi » 12 úno 2008, 10:07
huml: pekné
ale nebol to jeho nápad to takto spravit
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130 Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Příspěvek
od Havlos GTDI » 12 úno 2008, 15:06
Moc dík za tu G3!!! Pěkná práce!!! snad mně neco napadne,porad ne tam zavazí ta klima
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097 Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek
Příspěvek
od Kornout » 12 úno 2008, 15:14
Havlos GTDI píše: Moc dík za tu G3!!! Pěkná práce!!! snad mně neco napadne,porad ne tam zavazí ta klima
Jedine dat uzkej pod vyztuhu, 140mm vysokej, filtrbox pryc, tam jit od turba a v miste origo trubek jit zpet.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130 Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Příspěvek
od Havlos GTDI » 12 úno 2008, 17:19
No,to mně taky napadlo... Ale co dat místo airboxu?? nekaky přímák???
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157 Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Příspěvek
od KaCzaba » 12 úno 2008, 18:33
u te trojky to nepujde poresit podobne jako u te octy?to reseni se mi docela zamlouva...jeste jsem nemel dole naraznik abych to kolem klimachladice a vyztuhy prozkoumal..
EX passat B2 mTDI
aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764