FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Moc pěkná práce, vypadá to jako nenápadný sériový rodinný vůz :D

Když jsi v jiném vláknu psal, že ten IC chceš připojit na původní trubky, tak jsem čekal, jak to vyřešíš... ta trubka v té výstuze... pane mistr já čumím :o
Jednoduché, elegantní a nenápadné... prostě Brno :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Mongo píše:no ale ako som kukal na tie fotke tak aj ten Golf III v pozadi ma nejake IC "mensie" osadene... :-)
jj má, to je TDI na okruhy, snad už to vyjede, první křest by měl být v Brně při 12ti hodinovce, 16.května
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

hmmm,krásnej,kolik to má Ps??? Koukam i vyrámovanej,fakt hezkej...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

těžko říct, počítám do 200k, u těchto závodů to není prvotní kritérium, se 180k Kadettem jsme už asi 3x vyhráli, je to prostě o něčem trošku jiným, ne jen o výkonu
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

jj,to je mi jasný,výkon nikdy není vše...to já jen tak pro zajímavost!!! Ale pěknej je!!!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jezdí už někdo s TDi okruhy nebo tam vládne benzín?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no je to nějakej rok zpátky co tam jel někdo s FRS, upravenou a hned napoprvé dojeli druzí, od té doby je to zatím samej benál
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pter »

to Huml přijed s tim k nám na kopce Carboniacup nebo Triolacup
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

pter píše:to Huml přijed s tim k nám na kopce Carboniacup nebo Triolacup

...no,vrchy jsem chtěl zkusit,teda pořád chci,ale bojim se,že si rozbiju autííí... :D :D :D
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

to Huml tak budem drzat palce nech technika nesklame a nech je teda nejake to umiestnenie na bedni...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

huml: pekné

ale nebol to jeho nápad to takto spravit
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

Moc dík za tu G3!!! Pěkná práce!!! snad mně neco napadne,porad ne tam zavazí ta klima (wallbash)
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Havlos GTDI píše:Moc dík za tu G3!!! Pěkná práce!!! snad mně neco napadne,porad ne tam zavazí ta klima (wallbash)
Jedine dat uzkej pod vyztuhu, 140mm vysokej, filtrbox pryc, tam jit od turba a v miste origo trubek jit zpet.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

No,to mně taky napadlo... Ale co dat místo airboxu?? nekaky přímák???
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

u te trojky to nepujde poresit podobne jako u te octy?to reseni se mi docela zamlouva...jeste jsem nemel dole naraznik abych to kolem klimachladice a vyztuhy prozkoumal..
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“