Octavia I tajny vypinac

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mě teď Reesha po čipu něco fyzicky udělal v ŘJ, a neměla by jít přeflešovat. Musím ještě ŘJ zabezpečit, aby jen tak nešla vyndat (plechový kryt na nejrůznější šroubky s hvězdičkama atd. )
Co si o tom myslíte???
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

To, že nepůjde řj "přeflešovat" není o zabezpečení auta.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

No, hlavní důvod té úpravy je ten, aby nešel ten upravený soft jen tak vycucnout, ale může teda nějaký cílený zásah odborníka do ŘJ motoru (tím myslím otevřít ŘJ a něco tam udělat fyzicky) zkomlikovat krádež? Kde je v autě immo, jen v budíkách, nebo i v ŘJ motoru??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Co takhle odpojit zasuvku, udelat si jinde jinou a do te puvodni napojit baterku :P Panacek ne ze by neodjel, ale jeste by si spalil nacinicko.
VW Passat 3C 2008 BMP
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

elit píše:Co takhle odpojit zasuvku, udelat si jinde jinou a do te puvodni napojit baterku :P Panacek ne ze by neodjel, ale jeste by si spalil nacinicko.
Toto je pekne, len na 100% vediet, že to štartujú práve cez zásuvku.
(hm)
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

O tusim 2-3 stranky dozadu sme sa bavili o tom, ze immo sa deaktivuje prave cez diagnosticku zasuvku, a ze vec ktora dokaze zlodejov poriadne nas.at je napr. jej prepolovanie. Bugs.Bunny tusim pisal ze jednemu jeho znamemu kvoli tomu dorezali interier (alebo to bol niekto iny?).
Ale lepsie mat dorezany interier vo svojom aute ako nedorezany v uz cudzom... :)
A samozrejme, ked to ide do servisu, hlavne nezabudnut dat zasuvku do povodneho statu (LOL)
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Ivo píše:
elit píše:Co takhle odpojit zasuvku, udelat si jinde jinou a do te puvodni napojit baterku :P Panacek ne ze by neodjel, ale jeste by si spalil nacinicko.
Toto je pekne, len na 100% vediet, že to štartujú práve cez zásuvku.
(hm)
Je to jedna z možností, ale kapesní immo killer je dražší než řj bez imma, ale ta se zase musí napojit místo původní. Pokud je odpojené napájení řj třeba vypínačem tak ani nemá smysl odpojovat OBD zásuvku.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

A samozrejme, ked to ide do servisu, hlavne nezabudnut dat zasuvku do povodneho statu (LOL)[quote]



Ja by som to nemenil.Prisiel by som do servisu,povedal by som im ze chcem byt pri aute a ze im napojim PC do zasuvky ja.A ak by povedali ze nie,tak nech si to zapoja sami do tej povodnej. (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

alfik píše:A samozrejme, ked to ide do servisu, hlavne nezabudnut dat zasuvku do povodneho statu (LOL)



Ja by som to nemenil.Prisiel by som do servisu,povedal by som im ze chcem byt pri aute a ze im napojim PC do zasuvky ja.A ak by povedali ze nie,tak nech si to zapoja sami do tej povodnej. (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Potom bys asi dostal přes držku. (noteeth) (noteeth) (noteeth)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Upozornenie dostali,to ostatne uz je na nich. Sranda musi byt.
(noteeth) (noteeth) (noteeth)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

alfik píše:Upozornenie dostali,to ostatne uz je na nich. Sranda musi byt.
(noteeth) (noteeth) (noteeth)
No kdyby se mi umrtvil kabel a slyšel jsem cosi o tom, že si mě upozornil, tak už bys neměl moc prostoru na další vysvětlování. (noteeth) (noteeth) (noteeth)

To by teprve sranda musela být. (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

No nevím, já mám na svém kabelu ochrannou diodu, takže přepólování je na h*vno (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
wakko
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 13 zář 2007, 20:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SR

Příspěvek od wakko »

Slavkov píše:No nevím, já mám na svém kabelu ochrannou diodu, takže přepólování je na h*vno (noteeth)
Tak je to jasne, treba do tej zasuvky pripojit 10 kV... potom uvidime ako dobre ta dioda usmernuje :D
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Slavkov píše:No nevím, já mám na svém kabelu ochrannou diodu, takže přepólování je na h*vno (noteeth)
Přežil by to kabel i kdyby bylo např. +12 V místo K line?
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Slavkov píše:No nevím, já mám na svém kabelu ochrannou diodu, takže přepólování je na h*vno (noteeth)
Přežil by to kabel i kdyby bylo např. +12 V místo K line?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“