Díra v zátahu od 2200ot/min - VYŘEŠENO

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Díra v zátahu od 2200ot/min - VYŘEŠENO

Příspěvek od RadekP »

:worthy: Zdravim, vim že to patří trochu níž, tak pokud to bude někomu hodně vadit, tak to přesuňte do patřičné sekce, ale píšu to sem, protože nevim kolik z vís odborníků na diesly chodí řešit problémy nekoncernových vozů.
Takže jedná se o BMW 320d 100KW, což je vlasně taky tdičko, je to rotační čerpadlo a motor je celkově podobný tdi, další důvod proč to píšu sem.
Můj problém je takový, při zátahu mi při překročení 2200ot/min spadne výkon a pak to zase zabere, neni to zase tak znatelné ale je to nepříjemné, už s tym půl roku jezdim, ale ted sem se rozhodl to konečně vyřešit.
Už jsem dal novou váhu vzduchu, mam tam nově zrepasované turbo a ted jsem měnil podtlakové hadičky a vakuovou nádobku na ovládání regulace turba. I elekromagnetický ventily na regulaci turba jsem nejdříve prohodil za ventil na EGR ( jsou stejné) a beze změny. Ted se dokonce i ten ventyl vyněměnil za jiny a taky nic. (wallbash)
Už si vážně nevim rady, tak moc prosim o radu. :?
Naposledy upravil(a) RadekP dne 20 úno 2008, 17:06, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Na origo BMW diagnostice mi to nepíše žádné chyby. A mam přehrátý nejnovější soft.
Ale na kts mi to píše chyba regulače počátku vstřikování,ale to nevim jestli s tym souvisí, když na bavorácké diagnostice nic takového nepsalo.
Dneska jsem vyzkoušel obejít ten elektromagnetický ventil, a to že jsem dal podtlak přímo na banku na turbo co ovládá naklápění lopatek. Měl sem to napojený na KTS a sledoval tlak turba, nechtěl sem to pokoušet tak jsem jel opatrně,ale jelo to bez mezery a pěkně plynule,ale taky to tam turbo pěkně tlačilo.
Jinak když to mam zapojený normálně a sleduju tlak turba tak právě při těch 2200 ot/min hodně klesne.
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Zkus zaslepit propoj mezi EGR a turbem, kamarád měl podobný problem a tímhle jsme ho odstranily. ;)
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Fantik píše:Zkus zaslepit propoj mezi EGR a turbem, kamarád měl podobný problem a tímhle jsme ho odstranily. ;)
Už jsem zkoušel zaslepit přívod od el. ventilu k EGR a nic. Kde přesně to myslíš ty?
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2229/

já vytáhl hadičku č.4 z ventilu a zaslepil jí a bez rozdílu.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

zaslepit přímo trubku, dej tam plechovou podložku místo tesnění
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

pafka píše:zaslepit přímo trubku, dej tam plechovou podložku místo tesnění
myslíš vyřadit celéj EGR? To může mít na muj problém vliv?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Muže
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Fantik píše:Muže
o.k. zkusim to..ale pokud má ještě někdo jinej nápad či radu tak sem s nim.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Zkus si někde půjčit váhu vzduchu a napiš výsledek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Ladas píše:Zkus si někde půjčit váhu vzduchu a napiš výsledek
Váhu mam fungl novou..A mam ještě jednu, sice z VW ale jede to s ní uplně stejně a se stejnou dírou. Obě jsme měřily na osciloskopu a obě jsou dobré ( ta nová trochu lepší ).
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

Co takhle cerpadlo...??? Nebo neco v palivovem systemu....
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Marty.mc píše:Co takhle cerpadlo...??? Nebo neco v palivovem systemu....
To může byt samozřejmě taky..ale nevim jak souvisí čerpadlo s tlakem přeplnování?
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

Jestli ti cerpadlo pod plnym vykonem neda tolik nafty kolik ma = mene vyfukovych plynu = ztrata tlaku na turbynu = to muze byt ten propad. Ale kdo vi...???
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Marty.mc píše:Jestli ti cerpadlo pod plnym vykonem neda tolik nafty kolik ma = mene vyfukovych plynu = ztrata tlaku na turbynu = to muze byt ten propad. Ale kdo vi...???
Když by to bylo čerpadlem, tak jak vysvětlíš to, že když jsem napojil podtlak ovládající lopatky ,,natvrdo" bez el. ventilu, že to jelo plynule, bez díry?
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

taky bych napred zaslepil egr
Odpovědět

Zpět na „BMW“