BMW 320D MOTOR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 320D MOTOR
prosim vas nevite nekdo co to muze delat?kdyz motor pri zatahu ztrati a pak zase nabere a pak zase ztrati tah a takhle to jako kdyby kolisa? vaha je nova od bosche,regulacni nentil sem zkousel z VW a je to porad stejny,nesetkal se z tim nekdo?
VW PASSAT 96KW,02
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
myslíš to táhlo od podtlakové plechovky.. s tím se seřizuje předpětí pružiny v té plechovce.. je to seřízený od výroby a běžně se s tím nic nědělá, někdo si s tím pomáhá když začnou zatuhávat lopatky.. já to moc nedoporučuju.. je potřeba si hodit za jízdy diag do auta a jet to projet.. a při tom problému co to dělá, změřit hodnoty plnícího tlaku, váhy vzduchu, vstřikovací dávky, předvstřik a některá hodnota tě určitě navede...
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Já už hadičky podtlaku taky vyměnil, proházel sem i elektroventily,..Píše mi to taky chybu regulace počátku vstřiku, lae to mi píše jen na KTSce, na origo diagnostice mi to žádný chyby nepíše. Jinak jsem zkoušel napojit podtlak přímo na turbo (ovládání lopatek) a jelo to krásně plynule a taky při tom zmyzela ta chyba regualce počátku...Při měření tlaku v sání je tam mezera kdy ten tlak poklesne, takže to typuju na tu regulaci..ale nemůžu to najít čim to je.phamersky píše:ja sem jen zkontroloval hadicky od podtlaku,ty byly OK.pak sem se svezl z jinym BMW a jelo to obdobne,na diagnostice to psalo POCATEK VSTRIKU,a nekdo me rikal ze to je jednotka vstrikovaciho cerpadla,tak nevim
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
to napojení podtlaku přímo na turbo bych moc nedoporučoval.bud to bude skákat do nouzáku nebo odděláš turbo.. pokud ti napichovali motor tak měli zkusit regulaci předvstřiku a taky základní nastavení předvtřiku.. tyhle čerpadla zlobí ale většinou to přímo napíše, že jednotka čerpadla je špatná..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
ten podtlak sem jen zkus..jel sem s tym cca 1km,abych zjistil jestli je to regulací..go.vojta píše:to napojení podtlaku přímo na turbo bych moc nedoporučoval.bud to bude skákat do nouzáku nebo odděláš turbo.. pokud ti napichovali motor tak měli zkusit regulaci předvstřiku a taky základní nastavení předvtřiku.. tyhle čerpadla zlobí ale většinou to přímo napíše, že jednotka čerpadla je špatná..
Měl sem to napíchlý na origo diagnostice a bez chyb a na KTSce to vyjelo chyba regulace počátku vstřikování.
Ale proč by kvůli čerpadlu klesal tlak?
Jinak mam s timhle problémem otevřené vlastní téma...o řádek víš..