BMW 320D MOTOR

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

BMW 320D MOTOR

Příspěvek od HUMMER »

prosim vas nevite nekdo co to muze delat?kdyz motor pri zatahu ztrati a pak zase nabere a pak zase ztrati tah a takhle to jako kdyby kolisa? vaha je nova od bosche,regulacni nentil sem zkousel z VW a je to porad stejny,nesetkal se z tim nekdo?
VW PASSAT 96KW,02
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

napiš jaký 320D máš.. nebo spíš jaký výkon??.. a jaký regulační ventil jsi měnil???
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HUMMER »

mam 100kw a menil sem ten ventil co je na strane jak je alternator,ale ten asi ovlada jen nejaky spaliny takze z tim nema moc co do cineni :D
VW PASSAT 96KW,02
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

a co píše diagnostika??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Skus premerat vsetky podtlakove ventily, mali by tam byt 3 a mali by mat okolo 15ohmov+-3ohmi tak skus.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no nevím jestli mu tohle moc pomůže.. osobně to typuju na čerpadlo.. byli dost problémové.. pak bych zkusil odpojit egr, zkontrolovat regulaci turba a hlavně zajít na diagnostiku..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HUMMER »

diagnostika pise pocetek vstriku,skusim ty ventilky :)
VW PASSAT 96KW,02
Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HUMMER »

vyntylky sou tam dva a maji odpor 18 takze ok,nevyte co se steluje tim prodluzovacim zsroubkem u toho ovladani turba,co kdybych zkusil pohnout z tim? :?
VW PASSAT 96KW,02
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

myslíš to táhlo od podtlakové plechovky.. s tím se seřizuje předpětí pružiny v té plechovce.. je to seřízený od výroby a běžně se s tím nic nědělá, někdo si s tím pomáhá když začnou zatuhávat lopatky.. já to moc nedoporučuju.. je potřeba si hodit za jízdy diag do auta a jet to projet.. a při tom problému co to dělá, změřit hodnoty plnícího tlaku, váhy vzduchu, vstřikovací dávky, předvstřik a některá hodnota tě určitě navede...
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Tak jak si to vyřešil? Já ted řešim to samé, tak by mi každá rada pomohla.
Uživatelský avatar
HUMMER
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 10 led 2007, 23:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HUMMER »

ja sem jen zkontroloval hadicky od podtlaku,ty byly OK.pak sem se svezl z jinym BMW a jelo to obdobne,na diagnostice to psalo POCATEK VSTRIKU,a nekdo me rikal ze to je jednotka vstrikovaciho cerpadla,tak nevim
VW PASSAT 96KW,02
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

phamersky píše:ja sem jen zkontroloval hadicky od podtlaku,ty byly OK.pak sem se svezl z jinym BMW a jelo to obdobne,na diagnostice to psalo POCATEK VSTRIKU,a nekdo me rikal ze to je jednotka vstrikovaciho cerpadla,tak nevim
Já už hadičky podtlaku taky vyměnil, proházel sem i elektroventily,..Píše mi to taky chybu regulace počátku vstřiku, lae to mi píše jen na KTSce, na origo diagnostice mi to žádný chyby nepíše. Jinak jsem zkoušel napojit podtlak přímo na turbo (ovládání lopatek) a jelo to krásně plynule a taky při tom zmyzela ta chyba regualce počátku...Při měření tlaku v sání je tam mezera kdy ten tlak poklesne, takže to typuju na tu regulaci..ale nemůžu to najít čim to je.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to napojení podtlaku přímo na turbo bych moc nedoporučoval.bud to bude skákat do nouzáku nebo odděláš turbo.. pokud ti napichovali motor tak měli zkusit regulaci předvstřiku a taky základní nastavení předvtřiku.. tyhle čerpadla zlobí ale většinou to přímo napíše, že jednotka čerpadla je špatná..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

go.vojta píše:to napojení podtlaku přímo na turbo bych moc nedoporučoval.bud to bude skákat do nouzáku nebo odděláš turbo.. pokud ti napichovali motor tak měli zkusit regulaci předvstřiku a taky základní nastavení předvtřiku.. tyhle čerpadla zlobí ale většinou to přímo napíše, že jednotka čerpadla je špatná..
ten podtlak sem jen zkus..jel sem s tym cca 1km,abych zjistil jestli je to regulací..
Měl sem to napíchlý na origo diagnostice a bez chyb a na KTSce to vyjelo chyba regulace počátku vstřikování.
Ale proč by kvůli čerpadlu klesal tlak?
Jinak mam s timhle problémem otevřené vlastní téma...o řádek víš..
Uživatelský avatar
RadekP
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Roudnice nad Labem

Příspěvek od RadekP »

Tak už sem to vyřešil.Po výměně váhy sem byl na přehrátí softu, jenže mi to přehráli špatně, takže sem hledal chybu jinde..Ale dneska sem byl u pana Böhma v H. Počernicích a tam mi to přehráli správně,a už je to v pohodě..
Odpovědět

Zpět na „BMW“