budík na tlak v sání

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

rici.houba píše:
Huml píše:jj mám ho taky, důležitý je tu hadičku co k tomu dávaj zbytečně nezkracovat, dělá pak vlastně zásobník a omezuje to to drnčení rafiky, navíc je k tomu to Tčko s vývodem k budíku s minidirkou
...nestává se ti,že ta ručička občas celkem dost kolísá,nebo vibruje???

Ne, ale prdí jak když mi tam lítá komár vevnitř... (LOL)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Vdo motometer je ok ale jiná cena než tyhlety pouťovky (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od waNa »

mě ten budik od brown c. taky narpowal a třepala si mi ručička a chrastil ale už ho nemám moje mladá mi ho rozbila (LOL)
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

budík

Příspěvek od oldaf »

Pátej rok mám RACE-TECH a furt funguje a nedrnčí.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

žádnej problém nemám, dodávaj k tomu Tčko a na přívodu k budíku je průřez škrcenej, tak že je tam jen asi 1mm dirka,navíc jsem tu silikonovou hadičku nezkracoval, aby sloužila jako zásobník a je to ok, rafika se ani nehne
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Přesně tak, drnčí vám to jen kuli tomu že tam nemáte to T se zmenšenym průměrem! Budík zato nemůže.
G2 TDI
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Já to mám před budíkem "zaškrcené" hrotem inj. stříkačky a bez vibrací. :)
A hadička od motoru měří 5 ( slovy pět ) metrů a žádná prodleva. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Joooo drnčí vole co s tím?

to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
...to be or not to be... - faster
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomjety »

myslíte teda,že pokud to někde zúžim,třeba tim T tak to bude OK,
přívodní hadice je dlouhá 4 m a drnčí to fakt jako k..va
díkes
Bora TDi PD 85kw 6-st.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Stingray píše:Joooo drnčí vole co s tím?

to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......
90PS turbo s obtokem a dělá to taky- co tam asi mohli ve fabrice udělat špatně? :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě jsou ty kmity způsobený pulzy, který vznikaj poklesem tlaku při otevíření sacího ventilu, to bych řekl, že je to hlavní, no a pak taky ty špičky atd. ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Stingray píše:Joooo drnčí vole co s tím?

to ze drnci je dobre pretoze je kvalitny......prave kmitanie rucicky je hlavnym znakom nestabilneho prietoku kompresora - SURGE kde sa striedaju tlakove spicky pri nizkom prietoku.....takze to vies vyriesit softwarom........oblbovaky vlozene medzi budik a hadicku je jasny znak "supertunerov" pulzovat to bude v turbe ale nebude to vidiet a to je jasny znak ze čip sa da urobit aj lepsie lebo poziadavka nezohladnuje realny stav motora.......

(offtopic)
pulzy v sání nikdy neodstraníš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

A na jakým principu potom funguje čidlo tlaku turba že má tak konstantní hodnoty a měří bez pulzů (hm) že by antipulzátor (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jestli to bylo na mě tak: 1. čidlo je mezi sáním a turbem (velkej objem)
2. sání (sací parohy), jsou blízko ventilů, a zde budou vždy! ty je možná odstraníš cestou do budíku. čím dál od motoru, tím menší.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

No na tu vzdálenost a citlivost při jaký to pracuje by to bylo vidět mám ho místo egr ve G2 a nic divnýho to nedělá...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“