Blbne palivoměr
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Blbne palivoměr
Mám už nějakou chvili problém s palivoměrem. Vezmu např. plnou a ono to plnou i ukazuje, ale chvílemi to vletí na nulu, pořád to píská a nejhorší je to, že mi dojde benzin a palivoměr ukazuje čtvrt nádrže. Teť už sebou vozím kanistr. Když jsem to napojil na VAG chyba: zkrat na plus. Ale jestli v nádrži nebo někde v palubce to nevím. Mám podezření na palivoměr v nádrži, ale stojí 6 litrů a co když to tím nebude? Neřešil někdo něco podobného? Nedá se ten palivoměr v té nádrži nějak opravit?
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Jo mám passata v qattru. Jak to myslíš, že je to vlastnost? Snad, že to má dělat tuhle nepřesnost měření paliva? Vím, že u čtyřkolky je nádrž rozdělená na tři komory a přečerpáváním do pravé v které je čerpadlo se udržuje hladina stejně ve všech komorách. Ale nemůže to dělat tak velké výkyvy nepřesnosti. Každá takomora má svůj plovák a nevím, který z nich blbne. Pánové já smekám před inženýrskýma hlavama. Tento systém se jim teda povedl. Hlavně co se týká vydělat to monstrum z nádrže ven.lt.kubosh píše:Jestli mas Passata v quattru, tak to bude plovak. Je to vlastnost.
otázka zní jak to ozkoušet co kecá ví někdo funkci a kde co měřit?já ne!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ja mám komplet celú nádrž aj so 100% plavákmi,ale to by si musel dojst do Martina, SK.kaad píše:Na vrakáču to nemůžu sehnat. Na obyč pašíka je palivoměrů dost, ale na čtyřkolku je to bída. Nemá to někdo? Kdybych fakt věděl 100%, že je to tím měřákem v té nádrži, tak bych i těch 6000 za to dal. Ale jak to vyzkoušet?
P.S. blblo to aj mne na pasate co som predal ,tiez 4-motion a niekedy som mal perne chvilky...Asi 7-8krat mi dosla nafta tak,ze mi raz ukazovalo rezervu a potom zase skoro polku nadrze a nikdy som si nebol isty,kolko tam je vlastne este nafty a aj ma to par raz nechalo,zacne blikat zhavenie a vtedy som vedel,ze mam tak este 3-4km jemny plyn na pumpu...Bola to patalia,daval som to aj rozoberat a merat a bola uz dost zodrata ploska na plosaku pod bezcom na plavaku,pomoze jedine vymena,ale ktory to uz neviem.
Naposledy upravil(a) lubomt dne 02 bře 2008, 08:44, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Jseš si jistej s tím, že to čerpá do pravé půlky nádrže?? Mě to čerpadýlko tlačí právě naopak (nasává v koši a tlačí to přez téčko do zbytku nádrže.kaad píše:Jo mám passata v qattru. Jak to myslíš, že je to vlastnost? Snad, že to má dělat tuhle nepřesnost měření paliva? Vím, že u čtyřkolky je nádrž rozdělená na tři komory a přečerpáváním do pravé v které je čerpadlo se udržuje hladina stejně ve všech komorách. Ale nemůže to dělat tak velké výkyvy nepřesnosti. Každá takomora má svůj plovák a nevím, který z nich blbne. Pánové já smekám před inženýrskýma hlavama. Tento systém se jim teda povedl. Hlavně co se týká vydělat to monstrum z nádrže ven.lt.kubosh píše:Jestli mas Passata v quattru, tak to bude plovak. Je to vlastnost.
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
No jistej si nejsem jen mě to logicky přišlo, že v pravo je palivové čerpadlo ke kterému se musí palivo ze zbytku nádrže nějak dostat. Nebo ne? Je možný, že semýlím a nechám se samozřejmě rád poučit.Sigi píše:Jseš si jistej s tím, že to čerpá do pravé půlky nádrže?? Mě to čerpadýlko tlačí právě naopak (nasává v koši a tlačí to přez téčko do zbytku nádrže.kaad píše:Jo mám passata v qattru. Jak to myslíš, že je to vlastnost? Snad, že to má dělat tuhle nepřesnost měření paliva? Vím, že u čtyřkolky je nádrž rozdělená na tři komory a přečerpáváním do pravé v které je čerpadlo se udržuje hladina stejně ve všech komorách. Ale nemůže to dělat tak velké výkyvy nepřesnosti. Každá takomora má svůj plovák a nevím, který z nich blbne. Pánové já smekám před inženýrskýma hlavama. Tento systém se jim teda povedl. Hlavně co se týká vydělat to monstrum z nádrže ven.lt.kubosh píše:Jestli mas Passata v quattru, tak to bude plovak. Je to vlastnost.
chlapi,nadrze su tam lava,prava a vrchna,z tej to ide ku motoru. takze celkovo nadrz je rozdelena na 3
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jo přesně to mi řekli i ve VW u Samohýla ve Zlíně, že nádrž je rozdělena na 3x. To jsou ale capi. Proč tak složitě?! Oni mně tak taky řekli, že tu moji závadu způsobuje vadné přečerpávání z jedné komory do druhé. Prý se to tam někde ucpe a pak to takhle blbne. Jenže počítač mi jasně napsal ,,přerušení nebo zkrat na plus". A tet ještě jeden problém, jak to všechno dostat ven např. při výměně. Zdá se mi to celkem nemožné vymontovat to jen těma otvorama nahoře.lubomt píše:chlapi,nadrze su tam lava,prava a vrchna,z tej to ide ku motoru. takze celkovo nadrz je rozdelena na 3
To že je nádrž rozdělená na tři vím, ale tu třetí část tu neřešíme. Ta je pod kufrem a je nejvýše. Z ní stéka palivo samospádem do těch dvou půlek co nás trápí. V té horní je pouze plovák kterej se hejbe pokud máš skoro plnou nádrž. Jak máš půlku, tak je na suchu a měřej puze ty dva ve spodních půlkách (pod sedačkama). V té levé půlce je na šasí plováku předělaný sací košík a hadička vede do pravé půlky nádrže, kde je volně strčená pod to šasí s čerpadlem a plovákem (snad tu platí pravidlo dvou spojených nádob). V pravé půlce je čerpadlo, které tlačí teplou naftu co se vrátí od motoru do zbytku nádrže.
VW Passat Syncro 1,9 Tdi 81 kW - AFN, jednohmota Valeo, EGR + KAT off - auto je prodané
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD
Mitsubishi Pajero 3,2 DiD

