cvakani v motoru...nutné!!!!!!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

RIKAL Mr. HUML ZE BY TO MOHLO BYT LACINYMA HYDRAMA :? zdravim Ladase ;)
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ČUS :D máš dávat febi a nešetrit!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Za kolik ji umis?
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

už jsem to tu psal, zahřej to a pak je zkus pomačkat a uvidíš, klapat může ledasco
ondrej86
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 kvě 2007, 09:56
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od ondrej86 »

mě to cvaká jen když je studený motor a to prvních 3 sek.po nastartování pak to stichne
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

TAK TO MUZOU BYT TY HYDRA ZTICHNOU KDYZ SE NATLACI OLEJEM
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
pasa
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 10 led 2008, 10:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od pasa »

Ladas má pravdu s těma levnejma hydrama ,měnily mi je před třema měsícema a můžu je dávat nový ,po zahřátí pod všechny strčím měrku.
A4 8K5
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

Huml píše:
Venca píše:Jestli je to takovy pravidelny zvuk, ostry, kovovy, ale jako by v pozadi ne prilis hlasity, z venku slysitelny, ale kdyz usednes do vozu tak spatne rozeznatelny, muze to byt tryska. ;)
proto jsem psal jestli to dělá i při brzdění motorem, jestli jo, tak to pravděpodobně tryska nebude
hmm me to dela jan pri lehkym plynu, pokud jen brzdim motorem tak to prestane..nejvic to slysim pri konstantni jizde kolem 2t otacek:-(

kdyby to byla tryska tak muze byt i problem se vstrikovacem? pac trysky jsou tam meneny od reeschi tak by mely byt OK:-)
Naposledy upravil(a) jayd dne 27 úno 2008, 10:04, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

A co volnoběžka na altíku?
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Cvakani odstraneno.V znackovem servisu mi pri nastavovani rozvodu otocili vačku o zub (wallbash) (wallbash) (wallbash) .Holtz odtranil za drobne na kafe za 20minut a v servise za 4 hod vymenili akorat hydra za 2200 a vratili auto s kovarem pod kapotou (LOL) .Začinam premyslet k cemu ty zn. servisy jsou (crazy) ,uz mi 2x vytrhli trn ze zadku lidi z DPF :D :D :D
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to je hezký, to to těm novým hydroštelům asi dělalo dobře, když tloukly pravděpodobně ventily o píst, asi bych jim to jel omlátit o hlavu
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

To Huml:Najel jsem na ne asi 150km a Holtz rikal ze to vydrzeli ale uz jsem si objednal jine.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

dyk píše:Cvakani odstraneno.V znackovem servisu mi pri nastavovani rozvodu otocili vačku o zub (wallbash) (wallbash) (wallbash) .Holtz odtranil za drobne na kafe za 20minut a v servise za 4 hod vymenili akorat hydra za 2200 a vratili auto s kovarem pod kapotou (LOL) .Začinam premyslet k cemu ty zn. servisy jsou (crazy) ,uz mi 2x vytrhli trn ze zadku lidi z DPF :D :D :D
to si děláš kozy :roll: , proč jsi tam hned nejel zpátky, ať to koukaj dát do pořádku :x
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

To Pafka:Protoze jsem pitomec (LOL) dela tam jeden muj dobrej kamarad.Uz jednou jsem tam mel vystoupeni s majitelem a on se me zastal a malem byl bez prace.Dela tam 6 let a nechci aby kvuli spatnym lidem ve firme prisel o praci.Ma 2 deti (ročni a 3ročni) nejake pujcky a spoustu jinych starosti jako mi vsichni.On uz chtel odejit ale jsou tam nektri kteri se kamaradi uz 10 let a nechteji se roztrhnout.Je tam nah..no vedeni.POZNAMKA:on ty rozvody nedelal,je klempyra a lakyra.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

(hm) to je dobrý, ale prachy za opravu jsi dal Ty, ten mechanik asi musel být trochu hluchej a blbej
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“