Oct II 2.0 TDI PD 16V 103KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ne to je aby se na ně dobře mohlo (LOL) a diagnostika pozná kterej nechodí a rozsvítí kontrolku taky gut (wallbash)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

:kun:
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 679
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

v práci máme OII 2,0TDI několik, 2/3 z nich trápí ztrácení ch. kapliny :o ... lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Dodám nejen tato závada je na octII a vůbec na 2.0TDI BĚŽNÁ! horká jehla za touhou po výkonu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No mne 103kW 2,0 moc neoslovil. Kdyz jsem videl, ze A4ka s nim udela stovku za 9,9 a moje petivalcova plechovka se 103kW , ale 30Nm mene rozhybe o temer 200kg tezsi A6 za 10s, tak jsem dospel k nazoru, ze se neco nepovedlo.
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

Dnes jsem to dával dohromady :( Zjistil jsem ještě príma věc (wallbash) Vstřik je uchycen 2xM6 :roll: a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany (crazy) Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka (LOL) Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis. (crazy)
Uživatelský avatar
Arny
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 18 zář 2007, 16:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Arny »

Ladas píše:Dodám nejen tato závada je na octII a vůbec na 2.0TDI BĚŽNÁ! horká jehla za touhou po výkonu...
Taky máme služební oktávky 2,0 tdi a moc chvály naši garážmistři na to nepějí, taky dost hlučný. Už aby VW udělal pořádný CR.
Seat Alhambra TDi motor AHU-12/96 trysky ze 110PS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromady :( Zjistil jsem ještě príma věc (wallbash) Vstřik je uchycen 2xM6 :roll: a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany (crazy) Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka (LOL) Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis. (crazy)
A TDi AFN v taxikářských Passatech přes půl milionu a klapou dál...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromady :( Zjistil jsem ještě príma věc (wallbash) Vstřik je uchycen 2xM6 :roll: a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany (crazy) Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka (LOL) Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis. (crazy)
no myslel jsem že to pomůže když maj dva šrouby místo jednoho jako na 1.9PD ale omyl přírody vymačkávají se stejně (wallbash) cca 100tis a jdou bokem dělal jsem passata 2006 70tis najeto ko vstřik a vyžraná hlava 2.0PD je obyč sajrajt!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

ted kamosovi rupla osička na trubu a musí se měnit aj cooler protože je tam tolik střepin že to nejde vyprat. A ješte nevym jestli to nechytlo na olej
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od markusaurelius »

mne tiež mizla voda v GV 2.0Tdi, ale netlakovalo .. po výmene rozvodov.. dal som prášok a už nemizla :)) a potom sa mi to podarilo aj tak predať
VW G5 R32 DSG
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

Čest chlapi ako tak citam tak ten 2liter tdi fakt nebude nejaky super motor.aj na skoda fore na to chlapci nadavaju..myslel som ze bude uz o nieco lepsi rozmyslal som nad jazdenou octavia II s tymto motorom ale asi zostanem nejaky cas pri mojom 96KW.radsej nasetrim a poridim si 330d od bmw ked common rail tak poriadny :roll:
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

markusaurelius píše:mne tiež mizla voda v GV 2.0Tdi, ale netlakovalo .. po výmene rozvodov.. dal som prášok a už nemizla :)) a potom sa mi to podarilo aj tak predať
Utěsňovač do chl.kapaliny někdy pomůže ale jen na chvíly. Stihnul jsi to prodat ve 12.05h (noteeth)
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

Tomas.cz píše:
Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromady :( Zjistil jsem ještě príma věc (wallbash) Vstřik je uchycen 2xM6 :roll: a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany (crazy) Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka (LOL) Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis. (crazy)
A TDi AFN v taxikářských Passatech přes půl milionu a klapou dál...
Tomu věřím staré TDI je pomalu nesmrtelné. Nějaké sem už taky viděl ;)
jirkaK
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 črc 2006, 16:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirkaK »

tak se taky podělím o zážitky. 2.0 TDI r.v. 05 :
mezi 70 - 80 t. vyměněny turbo, hlava, vstřiky. Ve 100 t. spojka.
Už jsem to podrobně psal na jiným foru a nechce se mi to tu víc rozebírat, neb jsem nasranej. Naštěstí jsem si za svý zaplatil "jen" tu spojku. Ostatní bylo na záruku. Hlava, vstřiky i turbo jsou závady, který se notoricky opakujou u velkýho počtu aut s tímto motorem. Jo kdyby někdo potřeboval, tak mám funglový vstřiky a asi bych je prodal, protože je snad už nebudu potřebovat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“