a diagnostika pozná kterej nechodí a rozsvítí kontrolku taky gut Oct II 2.0 TDI PD 16V 103KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ne to je aby se na ně dobře mohlo
a diagnostika pozná kterej nechodí a rozsvítí kontrolku taky gut 
a diagnostika pozná kterej nechodí a rozsvítí kontrolku taky gut Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dodám nejen tato závada je na octII a vůbec na 2.0TDI BĚŽNÁ! horká jehla za touhou po výkonu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Dnes jsem to dával dohromady
Zjistil jsem ještě príma věc
Vstřik je uchycen 2xM6
a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany
Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka
Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis. 
Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis. A TDi AFN v taxikářských Passatech přes půl milionu a klapou dál...Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromadyZjistil jsem ještě príma věc
Vstřik je uchycen 2xM6
a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany
Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka
Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis.
no myslel jsem že to pomůže když maj dva šrouby místo jednoho jako na 1.9PD ale omyl přírody vymačkávají se stejněOlda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromadyZjistil jsem ještě príma věc
Vstřik je uchycen 2xM6
a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany
Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka
Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- markusaurelius
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Čest chlapi ako tak citam tak ten 2liter tdi fakt nebude nejaky super motor.aj na skoda fore na to chlapci nadavaju..myslel som ze bude uz o nieco lepsi rozmyslal som nad jazdenou octavia II s tymto motorom ale asi zostanem nejaky cas pri mojom 96KW.radsej nasetrim a poridim si 330d od bmw ked common rail tak poriadny 
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
Tomu věřím staré TDI je pomalu nesmrtelné. Nějaké sem už taky vidělTomas.cz píše:A TDi AFN v taxikářských Passatech přes půl milionu a klapou dál...Olda 28 píše:Dnes jsem to dával dohromadyZjistil jsem ještě príma věc
Vstřik je uchycen 2xM6
a jak na něj působí síla vahadla tak se nepatrně kýve. Všechny vstřiky jsou v jednom místě dost vymačkané! A dosedací plocha vstřiku je kuželová taky vymačkaná do strany
Na závěr: podle mého mínění 2.0 PD 16V 103kw max.sračka
Nedokážu si představit že to ujede dalších 100tis.
tak se taky podělím o zážitky. 2.0 TDI r.v. 05 :
mezi 70 - 80 t. vyměněny turbo, hlava, vstřiky. Ve 100 t. spojka.
Už jsem to podrobně psal na jiným foru a nechce se mi to tu víc rozebírat, neb jsem nasranej. Naštěstí jsem si za svý zaplatil "jen" tu spojku. Ostatní bylo na záruku. Hlava, vstřiky i turbo jsou závady, který se notoricky opakujou u velkýho počtu aut s tímto motorem. Jo kdyby někdo potřeboval, tak mám funglový vstřiky a asi bych je prodal, protože je snad už nebudu potřebovat.
mezi 70 - 80 t. vyměněny turbo, hlava, vstřiky. Ve 100 t. spojka.
Už jsem to podrobně psal na jiným foru a nechce se mi to tu víc rozebírat, neb jsem nasranej. Naštěstí jsem si za svý zaplatil "jen" tu spojku. Ostatní bylo na záruku. Hlava, vstřiky i turbo jsou závady, který se notoricky opakujou u velkýho počtu aut s tímto motorem. Jo kdyby někdo potřeboval, tak mám funglový vstřiky a asi bych je prodal, protože je snad už nebudu potřebovat.
