chci jezdit levně
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
chci jezdit levně
Ahoj všem co sem píšete chci se vás optat mám starou astru 1,7d jezdim už dva roky na ruzné oleje nemám žádnou upravu prostě naleju a frčím nemám žádný problém jen to ukrutně kouří černě dočetl jsem se že pokud ten olej ohřeji na 70až80c bude hořet stejně jako nafta vyrobil jsem si ohřev ze třech žhavících svíček s tím že je budu zapínat podle potřeby mýslíte si že to bude efektivní nebo musím mít tu druhou nádrž dík za odpovědi
chci jezdit levne
Zdrávím vás četl jsem toho tu dost možná to tu opravdu někde je popsané ale píšete tu jen o variantě dvě nádrže já bych chtěl jezdit na jednu zajímá mne především to jestli altík zvládne ke světlum a větráku utáhnout i třeba tři žhavící svíčky pokud jste to tu někde probíraly navedte mne moc to na pc neumím Předem Vám moc děkuji 
mam escort 1,8D dva žhaviče na předehřevu(320W), vyhřívaný vysokotl. potrubí(70W) a ještě jeden žhavič ve filtru(160W). Když ohřívam, tak nesvítim, ždímá to baterku, btw, to po pěti až deseti minutách stejně vypínam, ptz mam vodou vyhř. hadici. Jinak já na jednonádrž jezdit nemůžu, mně to na olej nestartuje. Musim jedině roztlačovat. Mam 2-nádrž-manuál. ventily. Dlouhodobě el. předehřev + světla = nemožné! Alt se bude namáhat a baterka pude do kytek. Jedinou variantou jsou světla pro denní svícení(20W) - ale v noci to stejně bude legrace : ).
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
mně výměníček (1 žhavka) taky hned pálil, ale teplota paliva zdaleka nebyla dostačující, termostat na 80 stupňů musí být v kontaktu s olejem nebo s izolovanou částí potrubí od výměnníku, aby nedocházelo ke zkreslení informací - buď si jist že termostat nevypne - na 80st. to ohřát prostě nedokáže. Mam teď žhaviče 2 paralelně, nijak je nehlídam, ptz olej stejně přehřát do zápalné nebo přepalovací teploty nedokážou, ale olej se mi zdá být ohřátý dostatečně i při velkém průtoku, ono to čerpadlo to stejně rapidně zchladí, proto tam mam pak ještě ohřev těch vstřiků. Nevýhoda je větší odběr u golfa je to ok, ty na to frkaj krásně, ty escorty hůř, každopádně MB 4ever, ten si na to startuje(pokud je ok) jako na naftu i bez předehřevu.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
Jo to jsem si myslel že to bude dost náročné mě to startuje i v zimě jen na čistej olej jen mne trápí ten ěerný kouř vím že je to asi drzost ale zeptám se bylo by možné vidět u někoho z vás tento sistém v reálu mužem pokecat mám možnost udělat spoustu věcí já jsem z Krupky to je u Teplic ale není problém jet dál zatím moc děkuji 
Zdar,wiguf píše:mně výměníček (1 žhavka) taky hned pálil, ale teplota paliva zdaleka nebyla dostačující, termostat na 80 stupňů musí být v kontaktu s olejem nebo s izolovanou částí potrubí od výměnníku, aby nedocházelo ke zkreslení informací - buď si jist že termostat nevypne - na 80st. to ohřát prostě nedokáže. Mam teď žhaviče 2 paralelně, nijak je nehlídam, ptz olej stejně přehřát do zápalné nebo přepalovací teploty nedokážou, ale olej se mi zdá být ohřátý dostatečně i při velkém průtoku, ono to čerpadlo to stejně rapidně zchladí, proto tam mam pak ještě ohřev těch vstřiků. Nevýhoda je větší odběr u golfa je to ok, ty na to frkaj krásně, ty escorty hůř, každopádně MB 4ever, ten si na to startuje(pokud je ok) jako na naftu i bez předehřevu.
ten výměník jsem viděl na Ebay.de a profíci Němčouři to chválí. na jeden žhavič se to ohřeje tak, že termostat (je přišroubovaný přímo na hliníku) vypíná po prvním spuštění asi za 2 minuty. To podle mě znamená, že jeden je dost. Je ale fakt, že teplotu oleje jsem neměřil a hadice zvenku na omak nepálí (taky jsou gumové).
My jsme to měli jako sichr těsně před čerpadlem (navíc je přímo na něm Peveko a to se ohřívá taky) a používalo se to skoro furt, ale ten žhavič shořel, teď je tam nový.
Zajímá mě ohřev vstřikovacích trubek, už jsi to tu někde psal?
koupíš odporovej drát vhodného odporu a délky, nejlíp lakovanej a pak pŘes něj ještě přetahneš teploodolnou bužírku, nakrimpuješ fast-ony, obmotáš okolo trubek a s teplym olejem hurá do motoru, ten muj žere 70W, mam to tam nafest přitáhlý a okolo toho sem převlíkl hadice, aby teplo neutíkalo ven. Po cca 2 min, to topí i venku a to dost slušně, takže pŘedpokládam že trubka, potažmo olej budou o něco teplejší, což je žádoucí, je to jen takovej doplněk pro odlehčení motoru, po zahřátí výměnníků, čerpadla, vsťriků a trubek od motoru již neni zapotřebí.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
Jo chlapi to je vše moc pěkné ale já nemám žádný výměník ted vlastně nemamám žádnou upravu jezdím né uplně čistej olej je to sice trafo olej ale asi v tom není žádný rozdíl ty tři žhaviče jsem tam dal jen proto abych v případě že to jeden neohřeje na těch 70 až 80c zapojil další a to až na ty tři mám ten porychtunh ve vnitř docela vymyšlenej ale nemám skušenosti jako vy myslím že takto se dá postoupit dál je opravdu nutný ten výměník nebo by postačovalo to před čerpadlem ohřát a potom to dohřeje motor je to sice moc jednoduché ale v tom by mohlo být to kouzlo 
Trafáč je skoro jako nafta, možná bych řekl, že mi to na to jezdilo i líp než na naftu. Pokud by jsi tam dal friťák, tak ty úpravy budou nezbytné, ale takhle bych spíš hledal někde jinde. Zkus natankovat naftu a nebo si tam napoj hadice z nějakýho kanystru kde bude nafta a odzkoušej tu kouřivost jestli to není tím, že máš moc přidáno na čerpadle a nebo něčím jiným. Pokud ti to startuje a jede, tak bych to neřešil

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
taky bych to tak videl pokud to jede a jen trochu vic kouri no nezabyval bych se s tim nevim jak ty ale ja za sebou nejezdimdvorky1 píše:Trafáč je skoro jako nafta, možná bych řekl, že mi to na to jezdilo i líp než na naftu. Pokud by jsi tam dal friťák, tak ty úpravy budou nezbytné, ale takhle bych spíš hledal někde jinde. Zkus natankovat naftu a nebo si tam napoj hadice z nějakýho kanystru kde bude nafta a odzkoušej tu kouřivost jestli to není tím, že máš moc přidáno na čerpadle a nebo něčím jiným. Pokud ti to startuje a jede, tak bych to neřešil![]()
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
covece kdyz tak ctu prispevky od tebe tak koukam ze mas vsude el ohrev to se altíku a baterce zda o vsech certech ne?wiguf píše:koupíš odporovej drát vhodného odporu a délky, nejlíp lakovanej a pak pŘes něj ještě přetahneš teploodolnou bužírku, nakrimpuješ fast-ony, obmotáš okolo trubek a s teplym olejem hurá do motoru, ten muj žere 70W, mam to tam nafest přitáhlý a okolo toho sem převlíkl hadice, aby teplo neutíkalo ven. Po cca 2 min, to topí i venku a to dost slušně, takže pŘedpokládam že trubka, potažmo olej budou o něco teplejší, což je žádoucí, je to jen takovej doplněk pro odlehčení motoru, po zahřátí výměnníků, čerpadla, vsťriků a trubek od motoru již neni zapotřebí.
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta