Bez termostatu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bez termostatu
Lze jet s Audi 2.5TDI s vymontovaným termostatem chlazení/myslím provizorně 100km/.Slyšel jsem,že prý je dvoučinný a prý to tudíž nejde a motor se bude hřát,že to stejnak půjde v malém okruhu.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 13 úno 2008, 16:18
- Bydliště: Bor
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Termostat sluzi nato aby obmedzoval kolobeh cirkulovanej vody-to znamena ak sa motor nenahreje je stale uzavrety-nepustata do celeho obehu, ak ho ty tam nemas-je vymontovany voda stale cirkuluje a tym padom sa neustale chladi ... mozno v lete alebo pri teplejsom pocasi by sa teplota mohla dostat do optymalnej teploty, ale inak budes chodit s "podchladenim motorom", a nebude ti ani kuritBosis píše:No mně jde spíše o to,aby se nepřehřál.Aby to mělo okruh.
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Vy mě stále nechápete.Jde přeci o to,že jsou termostaty bez obtokového ventilu a pak termostaty s obtokovým ventilem.Když je motor studený tak je hlavní ventil termostatu zavřený a obtokový ventil otevřený,to znamená,že se přes něj voda vrací z hlavy/ohřátá/zpět k vodní pumpě a ta to zase honí blokem do hlavy./v malém okruhu/.
A když se voda ohřeje tak se termostat otevře a obtokový ventil se zavře.
No a když ho vyndám,tak voda půjde cestou nejmenšího odporu tudíž tím otevřeným obtokem,protože chladič klade vodě určitý průtokový odpor.Tedy,že se to stejně bude honit v malé okruhu a bude se to hřát stejně jako kdyby tam termostat byl,ale zaseklý a neotevřený.
Přeci,když se kouknete na termostat,tak většina ten obtokový ventil má a je to ten talířek vespod.
A když se voda ohřeje tak se termostat otevře a obtokový ventil se zavře.
No a když ho vyndám,tak voda půjde cestou nejmenšího odporu tudíž tím otevřeným obtokem,protože chladič klade vodě určitý průtokový odpor.Tedy,že se to stejně bude honit v malé okruhu a bude se to hřát stejně jako kdyby tam termostat byl,ale zaseklý a neotevřený.
Přeci,když se kouknete na termostat,tak většina ten obtokový ventil má a je to ten talířek vespod.
?????cože???Venca píše:Bohuzel, je to mozna nelogicke, ale z praxe se vi, ze kdyz se u Octavie vyjme termostat, prehriva se.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most