Nefunkční centrál pátých dveří

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Protože se podle schémat jedná jen o mikro bez odporu, tak ho samozřejmě vyhodit můžeš. Kufr pak bude centrálem normálně zamykatelný i odemykatelný - až to zprovozníš - , ale nebude fuknční trvalé zamčení kufru, tzn. nebudeš moci nastavit to, aby při odemčeném autě zůstal kufr uzamčený.

Peto109 měl trochu jiný problém, protože u Sharana se kufr otevírá sepnutím tlačítka a servo pak uvolní západku zámku, kdežto u tebe se kufr otevírá mechanicky zatažením za kliku. To servo co tam máš ty zajištuje zámek, aby při zamknutém zámku byla mechanická klika vyřazená.

Jak jsem psal, zámek na krátkým GIV neznám, ale zkouknul bych, jak se chová při svislé a vodorovné pozici klíče v něm a podle toho by mělo být jasné, kam původně ten mikro patřil a kdy byl sepnut. Drážka zámku má být standardně ve svislé pozici pro ovládání kufru centrálem, a podle mého by mikro měl být sepnut.
Joska RED
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 06 srp 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Joska RED »

Mrknu se na tu bužírku s kabely,jak je u pantů kufru a snad bude zakopanej pes tam,ten mikrospínač zapojim natvrdo,protože jsem to zkoušel ho někam napasovat a nešlo mi to nikam,ze strany je vidět,že je tam něco uraženýho,ikdyž tomu nerozumim,jak se to předchozímu majiteli mohlo stát. :o
Chozé33 Golf Plus TDi 77 KW BKC
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jestli to neni bourany na kufr - že by to prasklo při tom - tak si možná předchozí majitel přečetl pár info o GIV všeobecně a myslel si, že tím sundáním toho mikra si zabezpečil auto (LOL) Jenže ona ta úprava není v sundání mikra a už vůbec to neplatí pro krátkou GIV, protože u ní se centrál přes kufr neovládá :-)
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

central

Příspěvek od mirek »

mně se stalo to samé na Passatu že mi nešel zamykat kufr ale problém jsem měl byly prolomeny kabely co se lomy při zavíraní kufru.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Joska RED
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 06 srp 2007, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Joska RED »

Zdravim chlapy, včera jsem se konečně dostal na auto, problém vyřešen, měl jsem přecvakané dráty v bužírce u otevírání pátých dveří, funguje to perfektně, moc bych vám všem chtěl poděkovat, jste fakt borci, poklona :)
Chozé33 Golf Plus TDi 77 KW BKC
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Rayx píše:to asi nějaký bastlýř nesmyslně sundal z vložky zámku. Ten mikro musí být sepnut aby fungovalo servo a odemykání (tzn. drážka pro klíč svisle), naopak v případě trvalého zamčení kufru i při odemčeném autě je rozepnut (tzn. drážka pro klíč vodorovně). Takže se muselo i předtím otevírat jen klíčem že? Protože to u krátkýho GIV nemá nic společného s ovládáním centrálu, tak bych to dal zpátky na tu vložku.
beru zpět, na krátkém GIV musí být mikro rozepnut pro správnou funkci. Jeho úkolem je odblokovat safe stav!!! Při zamčeném autě v safe stavu se při odemykání víka kufru klíčkem přes zámek tento spínač sepne a přepne všechny zámky auta do jenoduchého zamčení včetně vypnutí origo alarmu!!! Takže pro lepší zabezpečení pro případ, že používáte dálku, je třeba ten mikro odstavit. Omlouvám se za uvedení v omyl, ještě jednou opakuji, mikro musí být normálně rozepnutý.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“