tak si přečti těchto 31 stránek a bude ti to vše jasnýMarian12387 píše:Mam B3 1,9TD rv92 najazdené okolo 200 000km. Chcem sa dozvedieť niečo viac o upravach tlaku na turbe. Prosim o radu a ci to aj vydrzi.
Este chcem zohna intercoler z coho pasuje najlepsie.
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
co to vydrží? nikdo neví- záleží na stavu (ok nebo už třeba načatý), chování se k němu a stádia úprav. může vydžet 130k ale taky třeba už při 90k to neunese. musím na to upozornit, protože to fakt nemusí vydržet (já se nebál ani 2barů...
na 1.6TD
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
a jak dlouho ti to ty dvě atmosféry vydrželo? to pak není na ježděni do práce 5 km a z5 co?Smoke píše:co to vydrží? nikdo neví- záleží na stavu (ok nebo už třeba načatý), chování se k němu a stádia úprav. může vydžet 130k ale taky třeba už při 90k to neunese. musím na to upozornit, protože to fakt nemusí vydržet (já se nebál ani 2barů...na 1.6TD
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
koule píše:a jak dlouho ti to ty dvě atmosféry vydrželo? to pak není na ježděni do práce 5 km a z5 co?Smoke píše:co to vydrží? nikdo neví- záleží na stavu (ok nebo už třeba načatý), chování se k němu a stádia úprav. může vydžet 130k ale taky třeba už při 90k to neunese. musím na to upozornit, protože to fakt nemusí vydržet (já se nebál ani 2barů...na 1.6TD
2roky bezproblémového provozu, než změnil majitele. do práce to bylo 20+20km
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- marceloo
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 01 bře 2008, 01:12
- Bydliště: Slovakia - KE
- Kontaktovat uživatele:
minule ked som pozeral co a ako som nevedel vytiahnut tu ticku z cerpadla, ale nechtiac som s nou pootocil a nerslo to uz tak ako predtym, tak som dnes otvoril a podfarilo sa vytiahnut, nestaci len pootocit na tu stranu, ked je to skosenia dalej, ako bolo do teraz ? treba to fakt zbrusit aby bolo strmsie? aaa staci tato uprava, alebo pridat aj celkovo polivo a a znizit doraz plynu?
len zatial stale neviem splasit budik na tlak turba
takze zatial len tak jemne aa este urobi nieco ked dotiahnem len tu jednu skrutku na ventile, alebo treba aj zaslepit hadicu na plechovke?
len zatial stale neviem splasit budik na tlak turba
nemam sice VW ale je to td,,,seriove 83 kw a chcem mu trosku pridat,,,zatial tlacim na 1,0bar kuzel mam upraveny viz foto,,,ale musim este zvisit tlak aspon na 1,4baru....
mam ten kuzel na pridavaci dobre zbruseny???alebo ho treba viac od spodu zobrat???

mam ten kuzel na pridavaci dobre zbruseny???alebo ho treba viac od spodu zobrat???


KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
už je unavená pružina v plechovce, taky se mi zvednul na 1 bar.
tak jsem ji posílil 2ma hodně silnejma pružinama
a bum 1,7 - 2 bary podle natažení
tak jsem ji posílil 2ma hodně silnejma pružinama
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
peugeot 405
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Zdravim hosi. Supal us niekto aj do p405 1.8TD ? Chcem ju trosku rozhybat ma tych 66kW 90HP a chcel by som nieco viac z nej dostat. Planujem vymenu turba este nvm ci dam z 1.9tdi GT17 alebo 2.5tdi GT20 z passata samozrejme s var. geomet. zvysit tlak z 0.8-0.9 na tych aspon 1.5bar pohrat sa z cerpadlom dalej dat IC novy velky do predneho naraznika lepsie sprechodnit vyfuk a dalej sa uvidi. Kolko by som mohol z neho dostat ??? co vy nato oplati sa mi do neho supat je to vlastne prve auto ktore chcem upravovat a chcem sa trsoka zaucit.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
peugeot 405
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
