SDI a olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
SDI a olej
Ahoj lidi, tak už tady čtu asi 2 hodiny a nikde jsem se nedobral odpovědi, tak se zeptám. Je to asi otravný, ale nedá mi to. Mám fábii 1.9 SDI 2003, najeto necelých 200 000 km a zajímalo by mě, jak by to jezdilo v teplých měsících tzn. duben - říjen na naftu mixovanou RO, cca v poměru nafta/olej 1:3, tzn 10L nafty a 30L oleje. Nechci dělat žádnou přestavbu, jen mě to zajímá. Nevím, co lít dříve, jestli naftu či olej a dále jestli ten olej se neusadí na dně a pak až budu v zimě jezdit jen na naftu, zda to nebude dělat nějakou neplechu. Moc díky za odpověd, rád uvítám i nějaké rady. Jinak SDI má pouze jedno čerpadlo a to u motoru, v nádrži nemá žádné
to máš těźký, když se ti nechce přestavovat, tak nemáš nikdy jistotu... Možná to chvíli pojede no... Hůř to bude startovat(možná). A rozhodně bych se na to nespolejhal. Mimoto filcka má myslim Lucase(některý snad měly i bosche, ale bylo jich poskromnu) a do toho jdou jenom ostřílení fajnšmekři samozřejmě s přestavbou a i tak je to risk. Chce to zvážit pro a proti. Moc neušetříš, budeš pořád míchat jak za dob NDR a jejich proslulého trhače asfaltu Trabanta. Budeš stejně šetřit jenom pár měsíců a ještě na mixu.... Co já vim , tak se první vždycky leje toho čeho je míň, aby to ta kapalina co příde na to pořádně rozvířila. Ty jo teď koukam, že máš tu plechovku docela novou, tak ta určitě bude startovat dobře, ale do takovýho ´novýho´ stroje bych teda určitě nelil olej jenom tak. S dobrou přestavbou a trochou štěstí se ti celá felicie po pár x tisíc kilometrech vrátí a pak to můžeš zkoušet bez přestavby co vydrží

escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
je to SDI, takže doplněné D o přímý vstřik, čerpadlo je Bosch. Jinak co stojí ten předehřev a kam se to montuje? Jinak jsem tady četl, že při míchání prý už ten olej v motoru zůstane či co. Je to taky pravda? Nerad bych to nějak celé zasr... Nevím, v jakém poměru se dá v létě jezdit, kdyžtak poraďte s tím předehřevem a i s poměrem. Díky
hele tata mel VW polo 1.9 SDI coz je identickej motor s tou fabkou zkusil jsem ho trochu nakrmit a covece nechutnalo mu to nechtelo se mu vubec jet to mel tenkrat najeto nejakych 80tisic
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Re: SDI a olej
[quote="Losky"]Ahoj lidi, tak už tady čtu asi 2 hodiny a nikde jsem se nedobral odpovědi, tak se zeptám. Je to asi otravný, ale nedá mi to. Mám fábii 1.9 SDI 2003, najeto necelých 200 000 km a zajímalo by mě, jak by to jezdilo v teplých měsících tzn. duben - říjen na naftu mixovanou RO, cca v poměru nafta/olej 1:3, tzn 10L nafty a 30L oleje. Nechci dělat žádnou přestavbu, jen mě to zajímá. Nevím, co lít dříve, jestli naftu či olej a dále jestli ten olej se neusadí na dně a pak až budu v zimě jezdit jen na naftu, zda to nebude dělat nějakou neplechu. Moc díky za odpověd, rád uvítám i nějaké rady. Jinak SDI má pouze jedno čerpadlo a to u motoru, v nádrži nemá žádné[/quote
]
Pokud ta Fábka baští 5l na 100km má to vůbec cenu??jenom v létě a ještě k tomu mix? Sám přemejšlím jestli do toho půjdu ze spotřebou kolem 10litrů.

]
Pokud ta Fábka baští 5l na 100km má to vůbec cenu??jenom v létě a ještě k tomu mix? Sám přemejšlím jestli do toho půjdu ze spotřebou kolem 10litrů.
Tel.776797879
http://www.ssang-yong-club.com/car_detail.php?id=13
http://www.ssang-yong-club.com/car_detail.php?id=13
Pozri napriklad http://dieselpower.cz/forum/search.php? ... hor=PeterGLosky píše:Zvážil jsem to a kašlu na to, je to víc starostí jak ježdění a pořád jen běhat a přepínat a odvzdušňovat ventily atd a to se mi fakt nechce a navíc aby se s tím člověk někam bál jet dál, aby se to pak nevysr...
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Když vezmu cenu tvého auta a to co ušetříš, je jasné, že se to vyplatí, ale u dražšího auta už to tak výhodné není, protože když se ti vysere čerpadlo, které se už nevyrábí, opravy jsou drahý a cena nového je astronomických téměř 100 tisíc Kč. Mít levné auto, šel bych do toho určitě i s tou cenou, že to prostě nepojede a nebo že to za chvíli šlusne, ale tady se fakt bojímmm píše:peugeot 309 baští 5 litrů a za tento rok jsem ušetřil 60 000 takže každá koruna dobra najeto víc jak 60 000 za rok.