od 5 stupnu nežhaví

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kluci fiaty jsou dobrý alespoň je práce :D :D :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scania V8 480 »

no ja sice taky rikam ze kdyby nebyly fiaty tak sou mechanici bez prace, ale bavil sem se s kamaradem z dediny, ma na ducatu najety 500 000 km a bez problemu, prej jediny co tak jednou se mu kousla zpatecka, zacouval k lekarne a uz pak nacouval jen na odtahovku. :D ma tam to iveco motor, tusim 2,2 Jtd a prej akorat meni oleje a rozvody. a jeste prej cepy na predni naprave, ale to je celkem normal na nasich silnicich. ve skole chodime na praxi do nejmenovanyho FIAT servisu v brne a jen za dva mesice co jsme tam byli tak delali 6 prevodovek na ducatech,pak na dvou praskly ojnice - deravej blok, jinak se serou vstrikovace, a to je paradni, protoze tak kvalitne prikoroduji!!! k hlave ze skoro nejdou ven. a co je taky prdel tak z linky v italii nevyjede jedna serie jako druha.. proste se dodelavaj v servisu protikorozni upravy (na te hlave, vstrikovacich a vysokotlak. potrubi) a podobne. no a osobaky radej zminovat nebudu.. takze je to fakt kus od kusu, a je to dost o stesti
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jj fión musí být vyrobený ve středu (LOL)

Jinak znám také stará dukáta, která pořád v pohodě kadlají svých půlmega, ale je fakt, že s tím jezdí pánové jako s traktorem a ne jak ti mladí pošuci stylem studený nestudený, podlaha, co to dá (noteeth) (noteeth) (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak tak když Fiata tak né z pondělka, pátka a ze dne kdy hrál nároďák nebo Turín (noteeth) (noteeth)
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scania V8 480 »

:D :D to sem jeste na fiaty neslysel, je fakt ze rikal ze s tim jezdi v klidku, zadny zbesili litani. ale proste to co jsem v tom MotorTecu videl ze se sere na tech - no, nechci urazit auta, to ma vw koncern za sebou.. kupodivu aji alfam se obcas vysere neco na motoru. mel sem za to ze sou to vetsi profici jak u fiatu. asi ital jako ital. v motorkach sou mozna o trochu lepsi, ale doma mame dve italsky motorky a ta co ma ital. motor je poruchova taky. :) ale na druhou stranu musim pochvalit dilensky zpracovani...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dílenský spracování F.430 Modeny a sloupků dveří je kupříkladu tragický jak když to odlijou do písku (wallbash) na venek pěkný ale detaily hrůza toť má zkušenost s Italy....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scania V8 480 »

Slavkov píše:jj fión musí být vyrobený ve středu (LOL)

Jinak znám také stará dukáta, která pořád v pohodě kadlají svých půlmega, ale je fakt, že s tím jezdí pánové jako s traktorem a ne jak ti mladí pošuci stylem studený nestudený, podlaha, co to dá (noteeth) (noteeth) (noteeth)
ted sem si vzpomel, kdyz sem delal zaverecky na nakladak byl tam borec co jezdi s ducatem, do nekoho tam hrnul ze tomu slape prej naplno, furt 150 a co to da.. takze asi svuj podil na tom maj aji ti, kdo s tim jezdi...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Tomasvw píše:
Bugs.Bunny píše:
jojo píše:Nemecky budar. Do pi... aj stakym motorom co po 180 000 nestartuje za studena. Moj fiat ducato ma nieco cez 450000 a zhavy az od -10. Zatial som problem so studenym startom chvalabohu nemal. Uvidim dokedy. Doteraz vzdy chytlo na brnk pekne na vstetky valce.
Kolikátou hlavu už máš na zázračném ducatu ve 450000? (noteeth)
Pátou? (LOL) (noteeth) (LOL)
jeden kamarad ma zatial iba tretiu (rofl) ale ma este len 380 (LOL)
To Ducato som nove nekupoval takze neviem. Ja som uz jeho vporadi treti majitel a o tych 450 000 viem ja. Bohvie kolko uz ma km skutocne. Podla mna je tam hlava povodna od prvovyrobi. Ja som na ten motor ruku este nepolozil mimo pravidelnej udrzby a vymene rozvodov. U nas su este dalsie dve take Ducata v pekarni ktore robia dennodenne rozvoz a maju najazdene to starsie 1 600 000km a to druhe 1 300 000km a este nanich ani vodna pumpa neodisla. Slapu ako hodinky bez poruchy, podotykam ze maju pravidelny servis. Zlosti na nich iba vrchne ulozenie prednych tlmicov a na obidvoch uz asi 3 krat vymenili spojku. Akurat tie karoserie su uz poriadne zhnite a poobijane komplet cele dookloa.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A este som zabudol vymenili nanich uz aj prevodovku koli spiatocke a 5tke. Paradoxne na tom novsom odisla prevodovka skor. Ale to zavysi aj od sofera.
Scania V8 480
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 30 pro 2007, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scania V8 480 »

jo ve fiatu uz chlapi delali prevodovky a spojky i po slepu.. ale jestli to tvy ducato je uz ten common rail JTD tak ti reknu jednu vec. dostat vstrikovace z hlavy je nadherna praca :D:D. tak kvalitni spojeni prioxidovanim sem jeste nevidel, delali to tam na jednom ducatu a stezi dostali ven 3, ctvrtej ani prd. ale jak to dopadlo nevim. nektery ducata maji totiz odrbanou protikorozni upravu na motoru, dodelava se to v servisech.. netusim jakej byl duvod to menit, ale hodne "lidi" do toho lije kde co, jen ne naftu :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“