Prevodovka DUU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prevodovka DUU
Vie mi niekto seriózne poradiť?Ako zistím či mám prevodovku-diferák nitovaný alebo už šróbovaný?Mám Golf IV 1,6SR motor APF r.v.11/99 prevodovka kód DUU.Čítam problémy s prevodovkou tak tŕpnem či mi neodíde mám nabehané 132tis.km.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ladas nevím já tolik zdaru neměl, jen fígl jak povolit pětku,Ladas píše:miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš
na jednom fordu jsem málem skončil na akutnám pčíjmu v blázici, naštěstí jezdí snat už pět let, sem tam se mi něco podařilo přesto že mám manuály na kde co,
nedávno jsem skončil na 1.6 koktě stokonovce a dal jsem tondovi starou rozebrat tak
skončil jak malé dítě domeček plný, koleček
miloši problémy jsou od toho aby se řešily a ne dávali jiným lidem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ved ta prevodovka sa uplne pekne robi...Nie jak renault alebo jemu podobny hajzel.slovacek.milos píše:ladas nevím já tolik zdaru neměl, jen fígl jak povolit pětku,Ladas píše:miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš
na jednom fordu jsem málem skončil na akutnám pčíjmu v blázici, naštěstí jezdí snat už pět let, sem tam se mi něco podařilo přesto že mám manuály na kde co,
nedávno jsem skončil na 1.6 koktě stokonovce a dal jsem tondovi starou rozebrat tak
skončil jak malé dítě domeček plný, koleček

e46 325 Xi
Převodovek DUU jsem měl v prackách několik a pokaždé se stejným problémem - klouže spojka. Jenže ona klouzala pokaždé proto, že nýty na talířovém kole se střihly a proletěly obalem převodovky do spojkového koše. Tím se olej z převodovky pomalu dostával do lamely a spojka začala klouzat.
Doporučuju koupit opravnou sadu šroubů, podložek a matic (není to levná záležitost, origo cena je 2500-3000 Kč), ale rozhodně se to vyplatí přešroubovat dřív, než se to střihne a napáchá mnohem vyšší škody. Může to poškodit obal převodovky (což se sice dá zavařit, ale není to jednoduché), v horším případě to orve zuby na rozvodovce nebo ještě lépe i na převodech, což znamená výměnu celé skříně, neb s to nevyplatí opravovat. Převodovka DUU se shání dost blbě (je jich ve srovnání třeba s TDi převody mnohem méně) a když už ji seženeš, stojí přes dvacku (s nejistou minulostí). Mimochodem u těchto převodovek se rády zadíraly i čepy satelitů (dělal jsem asi tři - taky moc fajn práce...).
Tedy jak píše Ladas - rozhodit skříň a směle do toho.
Doporučuju koupit opravnou sadu šroubů, podložek a matic (není to levná záležitost, origo cena je 2500-3000 Kč), ale rozhodně se to vyplatí přešroubovat dřív, než se to střihne a napáchá mnohem vyšší škody. Může to poškodit obal převodovky (což se sice dá zavařit, ale není to jednoduché), v horším případě to orve zuby na rozvodovce nebo ještě lépe i na převodech, což znamená výměnu celé skříně, neb s to nevyplatí opravovat. Převodovka DUU se shání dost blbě (je jich ve srovnání třeba s TDi převody mnohem méně) a když už ji seženeš, stojí přes dvacku (s nejistou minulostí). Mimochodem u těchto převodovek se rády zadíraly i čepy satelitů (dělal jsem asi tři - taky moc fajn práce...).
Tedy jak píše Ladas - rozhodit skříň a směle do toho.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)