A když už jsem u toho tak jsem slyšel, že od roku tuším 2004 navrch, pokud se odstaví EGR (ucpání hadičky, nebo použití ucpávek pod trubku), tak jednotka přepne do nouzového režimu a měla by se občas rosvítit kontrolka"Systém kontroly výfukových plynů" je to pravda? Dík.
Kod motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kod motoru
Čau lidi, možná hloupý dotaz, ale nevíte někdo jaký je rozdíl mezi motorem ze Supa 1,9 PD, 96kW AVF a AVX, teda kromě roku výroby?
A když už jsem u toho tak jsem slyšel, že od roku tuším 2004 navrch, pokud se odstaví EGR (ucpání hadičky, nebo použití ucpávek pod trubku), tak jednotka přepne do nouzového režimu a měla by se občas rosvítit kontrolka"Systém kontroly výfukových plynů" je to pravda? Dík.
A když už jsem u toho tak jsem slyšel, že od roku tuším 2004 navrch, pokud se odstaví EGR (ucpání hadičky, nebo použití ucpávek pod trubku), tak jednotka přepne do nouzového režimu a měla by se občas rosvítit kontrolka"Systém kontroly výfukových plynů" je to pravda? Dík.
Kody jsou podle ETKY a je u nich napsaný Superb a myslým, že 6 stupňové převodovky dávaly jen do 2,5, ale nevím to jistě. Celkem jsi mě dostal s tím krouťákem 285Nm, jsi si jistý na 100 procent?Huml píše:nevím jestli se do Supa vůbec AVF dával(nejsu si jistej) ale hlavní rozdíl mezi AVF a AWX je, že AVF je pro 6°převodovku (má krouťák 310Nm) a AWX je pro 5°převodovku a má krouťák myslím jen 285Nm
Jo je to tak jak říkáš 310 Nm byl až od roku /04. A já žil v domění, že mám 310 Nm, no budu to muset nějak pořešit.Marek77 píše:Ano, je to skutečně tak - původně byly Superby dodávány s maximem točivého momentu 285 Nm, později (aby Fabia RS neměla víc) mu dali taky 310 Nm (ale museli změnit kód motoru).
Dík.