octavia tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

john_player_special
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04 úno 2008, 16:24
Odpovědi: 0

octavia tdi

Příspěvek od john_player_special »

Ahoj mam mensi problem a nikde na foru nemuzu najit odpoved. Obcas se me stava ze kdyz vypnu motor a za chvili chci opet nastartovat tak se nerosviti kontrolka zhaveni a motor nechytne.. Potom musim sachovat klickem a cekat az se kontrolka rosviti...(wallbash) Kdyz prijdu k autu rano tak je to vzdy bez problemu. Dela to jenom kdyz uz je motor zahraty..nebo druhej start a tak podobne. Nema nekdo skusenost?
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Hledáš špatně, překontroluj rele 109 ;)
john_player_special
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04 úno 2008, 16:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od john_player_special »

to je takova klasika rele 109? :) Dik
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Když se nerozsvítí žhavení tak by to mělo být tím rele.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

mne sa tento tyžden stalo presne to iste asi 3krat, ale mne sa ta kontrolka rozsvietila a nezhasla. Tiež relé 109 ? A stáva sa tiež že zajazdy motor na okamih chcípne.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fantik píše:Když se nerozsvítí žhavení tak by to mělo být tím rele.

relé 109 krmí řídící jednotku a na vag se ti zobrazí řídící jednotka neodpovídá, podkud auto natočíš bez žhavení tak to asi 109 nebude to prostě nechytne, a TDi za tepla pořád žhaví? to asi nikomu nad 80, není problém teplý start, startovací dávka, akumulátor, starter otáčky pod 870? miloš
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

ale to že tá kontrolka blikne pri zapnutí klúča nemá s žhavením nič spoločné.
Keď som to správne pochopil tak on má problém s tým že tá kontrolka vobec neblikne. A ja mam zas ten že nezhasne. žhavenie je až vtedy keď blikne, zhasne a potom sa rozsvieti.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Me se take nerozsviti kontrolka zhaveni ani rano.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
john_player_special
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04 úno 2008, 16:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od john_player_special »

Neblikne ani nerosviti..A je jedno kolik je stupnu nebo tak..Muzu tocit a stejne nechytne.. Da se k tomu rele nejak sikovne dostat abych nemusel rozmrdat pul palubovky? :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

john_player_special píše:Neblikne ani nerosviti..A je jedno kolik je stupnu nebo tak..Muzu tocit a stejne nechytne.. Da se k tomu rele nejak sikovne dostat abych nemusel rozmrdat pul palubovky? :roll:
nad levým kolenem musíš sdělat dekl na pojistky a vypáčit spínač světem tam jsou všude schovky na šroubky :? a pak už jen :o miloš
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slovacek.milos píše:
john_player_special píše:Neblikne ani nerosviti..A je jedno kolik je stupnu nebo tak..Muzu tocit a stejne nechytne.. Da se k tomu rele nejak sikovne dostat abych nemusel rozmrdat pul palubovky? :roll:
nad levým kolenem musíš sdělat dekl na pojistky a vypáčit spínač světem tam jsou všude schovky na šroubky :? a pak už jen :o miloš
Vypáčit? a čím ho páčíš????
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... já myslel, že ho stačí zamáčknout a pootočit (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Slavkov píše:... já myslel, že ho stačí zamáčknout a pootočit (LOL)
Asi jak kde :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:
Slavkov píše:... já myslel, že ho stačí zamáčknout a pootočit (LOL)
Asi jak kde :D
podeberu šrubovákem a vypáčím jinak se na ten šroubek nedostaneš, před několika lety když jsem to dělal poprve tak to bylo i v příručce skupinový přepinač vypáčit , je tam nacvaklý na čtyřech bodech miloš
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

je to sice na Supa,ale princip je stejnej i na ostatních koncernových vozech
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“