jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

skusal us niekto dat IC do predneho narazniku na 405 dnes som na to pozeral a zistil som ze potrebujem novy naraznik (spojler) aby mi tam vosiel IC
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

pouziva z vas niekto thermo pasku na zvody??? kupit alebo nie??? a thermo latku na obalenie turbinovej casti turba??? kupit alebo nie???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

este jedna otazocka ako ste riesili vyfuk cisto hola trubka od turba as po koncovy tlmic??......radili mi aj dat iba cisto holu trubku a nakoniec miesto tlmica iba koncovku co vy na to???......pouzili ste aj rezonator???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak nejlepší výfuk je holá trubka. Ale já budu dávat koncový sportovní tlumič, ať to tolik neřve.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

a co rezonator?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

myslím že u turba moc nepomůže, za dost peněz málo muziky.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

machy1118 píše:myslím že u turba moc nepomůže, za dost peněz málo muziky.
tak že nerez až dozadu a je to
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

já si budu dávat 70mm rouru až dozadu a tam nechám sportovní malej tlumič, ale budu ho muset poupravit aby mi to moc nebrzdil 8)
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

machy1118 píše:já si budu dávat 70mm rouru až dozadu a tam nechám sportovní malej tlumič, ale budu ho muset poupravit aby mi to moc nebrzdil 8)
nerez? a neni to moc 70 mm ja tak 60 ale to se ještě uvidí co pude líp sehnat
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

asi to udělám z obyč a nechám si to pochromovat. nerez je drahej a stejně bych ho neměl čím vařit.

a proč 70mm? do svího benzína si budu dávat kovany ojnice, písty a velky turbo chci jít ( jestli se to podaří ) tak na 300 - 350kW, tak ať to může dobře dýchat :)
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

machy1118 píše:chci jít ( jestli se to podaří ) tak na 300 - 350kW, tak ať to může dobře dýchat :)
...to bude masakr
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
PEPE 1.6TD
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 říj 2007, 12:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od PEPE 1.6TD »

machy1118 píše:asi to udělám z obyč a nechám si to pochromovat. nerez je drahej a stejně bych ho neměl čím vařit.

a proč 70mm? do svího benzína si budu dávat kovany ojnice, písty a velky turbo chci jít ( jestli se to podaří ) tak na 300 - 350kW, tak ať to může dobře dýchat :)
teda nejak tomu nerozumim,ale co hlava,nerupne? jinak vykon to bude peknej,co spotreba a na kolik ta prestavba tak cca vyjde? mas predstavu?
1.6 TD
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

peugeot 405 píše:este jedna otazocka ako ste riesili vyfuk cisto hola trubka od turba as po koncovy tlmic??......radili mi aj dat iba cisto holu trubku a nakoniec miesto tlmica iba koncovku co vy na to???......pouzili ste aj rezonator???

Takze pro osvetleni,ja bych osobne sel do volby celyho jinyho vyfuku,odpovidajici prumer+1 nebo 2 pruchozi tlumice,mel sem na aute jen holou trubku,po meste sem musel jezdit hodne opatrne,a jestli to pomohlo 2-3 konim na svet tak bych je obetoval za cenu toho ze budu moct taky ve meste to proslapnout,termo paska -asi na ladeni benzinu,nebudu to odsuzovat,zkusit to muzes muj vyfuk je 60trubka 2mm stena a 2 pruchozi tlumcie
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

PEPE 1.6TD píše:
machy1118 píše:asi to udělám z obyč a nechám si to pochromovat. nerez je drahej a stejně bych ho neměl čím vařit.

a proč 70mm? do svího benzína si budu dávat kovany ojnice, písty a velky turbo chci jít ( jestli se to podaří ) tak na 300 - 350kW, tak ať to může dobře dýchat :)
teda nejak tomu nerozumim,ale co hlava,nerupne? jinak vykon to bude peknej,co spotreba a na kolik ta prestavba tak cca vyjde? mas predstavu?
hlava nerupne, ale musí se dát lepší výfukovy ventily.

spotřeba tipuju 15 - 80 podle stilu jízdy

a kolik to bude stát? to ratši nechci ani vědět (noteeth) ale má představa je ta 200 možná o něco víc jen do motoru.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
PEPE 1.6TD
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 říj 2007, 12:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od PEPE 1.6TD »

machy1118 píše:
PEPE 1.6TD píše:
machy1118 píše:asi to udělám z obyč a nechám si to pochromovat. nerez je drahej a stejně bych ho neměl čím vařit.

a proč 70mm? do svího benzína si budu dávat kovany ojnice, písty a velky turbo chci jít ( jestli se to podaří ) tak na 300 - 350kW, tak ať to může dobře dýchat :)
teda nejak tomu nerozumim,ale co hlava,nerupne? jinak vykon to bude peknej,co spotreba a na kolik ta prestavba tak cca vyjde? mas predstavu?
hlava nerupne, ale musí se dát lepší výfukovy ventily.

spotřeba tipuju 15 - 80 podle stilu jízdy

a kolik to bude stát? to ratši nechci ani vědět (noteeth) ale má představa je ta 200 možná o něco víc jen do motoru.
15-80 :o to ti zmacka nadrz ne? az na to slapnes (rofl) tak takovej vykon bych chtel vydet na zivo.... jakou tipujes zivotnost motoru? v hodinach nebo v kilometrech?
1.6 TD
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“