automat DSG pri akom dlhom zastavení vyradiť ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0

automat DSG pri akom dlhom zastavení vyradiť ?

Příspěvek od markusaurelius »

opýtam sa Vás možno blbosť...
Ako je to s automatom DGG a vyraďovaním do neutrálu ? nikde mi nevedia dať jasnú odpoveď... stojím na semafóroch 30sekúnd až minútu. Je vhodné vyraďovať do neutrálu ? alebo stačí stáť na brzde ? tých pár sekúnd to vydrži ??? mne sa žiada to vyradiť, kedy sa viacej opotrebováva prevodovka ???
VW G5 R32 DSG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dej tam D a nestarej se jezdí tak všichni neutrálu nejni třeba ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Ladas píše:dej tam D a nestarej se jezdí tak všichni neutrálu nejni třeba ;)
ja na A6 3.0 TDI tiptronic vzdy vyradujem...už po 3 sek co stojim na mieste...nehovorim ze sa to musi,ale vidim to ako rozumnejsiu volbu ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“