Zvuky pri zrychlovani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvuky pri zrychlovani
motor 2.0 tdi, pri zrychlovani (vacsinou do 2000 otacok) sa ozyva,nie prilis hlasny zvuk. Nie je to piskot turba, skor taky rychlo prerusovany, cvrlikavy/ nitujuci zvuk. Moze to byt nejaka vada?
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
Mam podobnej problém u svy Octy1, je to 1,9TDi 81kw. V dobe kdy se zacne roztacet turbo - cca od 1500ot/min se zacne ozyvat kovovy zvuk, ktery ustava cca pri 2000ot/min, to se zvuk turba zacne menit na normalni piskavy zvuk. Zvuk je intenzivnejsi pokud je motor v zaberu, pokud moc nezabira tak je cinkani tlumenejsi. Byl sem s tim ve Skodovce, kde mi rekli ze je vse OK. Na SkodaHome forum jsem daval nejake LOGy z VAGu, podle kterych je taky vse OK. Ale moc se mi tomu verit nechce, zaprve se bojim ze je neco s turbem, ktere se muze rozkocit
minimalne me ten zvuk dost stve, pze zvenku je to hodne hlasity, skoro jako bych za sebou tahnul retez co cinka po asfaltu 
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
hod nejakej logtomina píše:Mam podobnej problém u svy Octy1, je to 1,9TDi 81kw. V dobe kdy se zacne roztacet turbo - cca od 1500ot/min se zacne ozyvat kovovy zvuk, ktery ustava cca pri 2000ot/min, to se zvuk turba zacne menit na normalni piskavy zvuk. Zvuk je intenzivnejsi pokud je motor v zaberu, pokud moc nezabira tak je cinkani tlumenejsi. Byl sem s tim ve Skodovce, kde mi rekli ze je vse OK. Na SkodaHome forum jsem daval nejake LOGy z VAGu, podle kterych je taky vse OK. Ale moc se mi tomu verit nechce, zaprve se bojim ze je neco s turbem, ktere se muze rozkocitminimalne me ten zvuk dost stve, pze zvenku je to hodne hlasity, skoro jako bych za sebou tahnul retez co cinka po asfaltu
VW T5 GP 103 KW long
Tak tady je odkaz na moje dva LOGy.. http://www.edisk.cz/stahni/63148/LOGy.rar_15.53KB.html
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
počkej si jestli se tu k tomu jeste vyjadři nekdo ze zkušenějších ale ja bych to fakt videl na regulaci turbiny... Koukal si jestli ti funguje?tomina píše:Tak tady je odkaz na moje dva LOGy.. http://www.edisk.cz/stahni/63148/LOGy.rar_15.53KB.html
VW T5 GP 103 KW long
Jediny co jsem zkousel je, jesi turbo nedava prilis velkej tlak. Napichnul jsem auto na VAG a koukal jsem co to dela v zatezi pri vyssich otackach. Podle toho regulace zakrocila spravne... Nevim uz kolik presne byl max. tlak ale neprekrocilo to hodnoty, ktery jsem se docet na foru(podobny jsou i ve VIS).
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
mno to jo ale nesouhlasti ti požadovanej se skutečnym misty až o 1000 co sem koukal na ten druhej log tak tam mas skutečnej 2,2 a požadovanej je 0,97tomina píše:Jediny co jsem zkousel je, jesi turbo nedava prilis velkej tlak. Napichnul jsem auto na VAG a koukal jsem co to dela v zatezi pri vyssich otackach. Podle toho regulace zakrocila spravne... Nevim uz kolik presne byl max. tlak ale neprekrocilo to hodnoty, ktery jsem se docet na foru(podobny jsou i ve VIS).
VW T5 GP 103 KW long
nevím kde ti kopíruje zdaný hodnoty, vždyť není zdaleka schopná dosáhnout při plným plynu požadovaných hodnot, nehledě na to, že je má o dost převýšit, váha je prostě v čudutomina píše:Jeste jednou se koukam na ty LOGy, ale nevidim, ze by vaha davala nejaky nesmysly. Pomerne kopiruje zadany hodnoty z RJ stejne jako tlak turba. Nevim teda jak moc se muze lisit... V jakych mistech se ti to nezda?
