Problém AFN- VYŘEŠENO!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
Problém AFN- VYŘEŠENO!!!
Kamarád má problém na AFN- při určitých otáčkách plynulé jízdy asi 2300ot/min motor začne jakoby pokuckávat začne dost kouřit (jakoby nespálená nafta) a to samé dělá aj při neutrálu při tych samých otáčkách. Děláto jen ři podržení této hodnoty,jinak ne.Jinak tahne a jede krásně.. Myslel jsem že by to mohl byt snímač zdvyhu jehly ve vstřiku,ale není.Povýměně za jiný to dělalo to samé
VAG nic nepíše... Prosím poradte!! co by to mohlo být 
Naposledy upravil(a) Havlos GTDI dne 10 dub 2008, 18:29, celkem upraveno 1 x.
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
To snad není možné, že by někdo namontoval jehly do vstřikovačů bez seřízení otvíracího tlaku ???
Promiň, nic mi do toho není a neber to jako výsměch, ale já to považuji za takovou samozřejmost jako když vyměníš rejdové čepy a následně seřídíš geometrii náprav. Kontrola a seřízení otvíracích tlaků jehel se udělat MUSÍ !!!
Hodnota otvíracího tlaku je 190 - 200 Bar a maximální rozdíl mezi vstřiky smí být 5 Bar. Po zprovoznění motoru doporučuji ještě dynamickou kontrolu předvstřiku (nové nastavení otvíracích tlaků jej může změnit).
Promiň, nic mi do toho není a neber to jako výsměch, ale já to považuji za takovou samozřejmost jako když vyměníš rejdové čepy a následně seřídíš geometrii náprav. Kontrola a seřízení otvíracích tlaků jehel se udělat MUSÍ !!!
Hodnota otvíracího tlaku je 190 - 200 Bar a maximální rozdíl mezi vstřiky smí být 5 Bar. Po zprovoznění motoru doporučuji ještě dynamickou kontrolu předvstřiku (nové nastavení otvíracích tlaků jej může změnit).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště