Jak je to s STK????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak je to s STK????
Co všechno si můžu dovolit předělat na autě aby prošlo STK??zajímá mě interiér jako třeba zadní sedačky pryč a aexteriér zadní kliky zavařit,vytažený lemy,sportovní podvozek.Díky za rady.
Re: Jak je to s STK????
Co já vim tak většinou maj tuningáři problémy, buď maj známý který jim to udělaj, a nebo taky jsem se setkal s tím že jeden tuner přijel neprošel dali mu to na 30dní, on poděkoval že stejně jede jenom na sraz že mu to stačíStali píše:Co všechno si můžu dovolit předělat na autě aby prošlo STK??zajímá mě interiér jako třeba zadní sedačky pryč a aexteriér zadní kliky zavařit,vytažený lemy,sportovní podvozek.Díky za rady.

kliky být musí-konstrukční zásah do karoserie vozu
sedačky musí být jsou totiž kontrolovány na stav a počet
lemy nesmí být ostré
cotam máš dál?

sedačky musí být jsou totiž kontrolovány na stav a počet
lemy nesmí být ostré
cotam máš dál?



Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No tak jsem v pr... protože lemy jsou vytáhlí ale nejsou ostrý. zadní kliky jsou zavařený značka na kufru zamračená,sportovní podvozek a teď jsem vytahal ty zadní sedačky a mám už koupenej matroš na zástavbu s muzikou.Takže auto jedině vyhodit že??Ladas píše:kliky být musí-konstrukční zásah do karoserie vozu
sedačky musí být jsou totiž kontrolovány na stav a počet
lemy nesmí být ostré
cotam máš dál?![]()
![]()
Ale hraničí to s bezpečnostíStali píše:Samozřejmě bych to auto nikdy nevyhodil je to srdcová záležitost.origoš píše:Mohl bys prozradit, proč jsi to takhle zmrzačil?Takže auto jedině vyhodit že??
A myslim si že je to pouze otázka vkusu co se komu líbí.Netajím se tím že se mi takovýhle úpravy líbí.Dělám to pro sebe ne pro ostatní!!!!!!

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
na vše co jsi napsal nemám žadnou připomínku až na jednu věc a to kliky uvědom si že se muže cokoliv stat a bude někdo potřebovat z toho auta něco rychle vytáhnout(při nehodě,požaru). je přece spousta zpusobu jak nahradit třeba origo ošklivé kliky. ja jsem taky tohle dilema dlouho řešil na GOLF II zavařit nezavařit a nakonec to vyhrálo elegatní a známé řešení a to AUDI kliky a to v barvě vozu.
pokud nemáš jo dobré známe tak sedačky jsou hlavní problem,snížení podvozku tolik nevadí i když by vozidlo mělo mít předepsanou výšku,a ty lemy jak už tu zaznělo ostrá hrana a obrys vozidla bude mít jiný rozměr.
Ale žijeme v ČR a jak je již známo určitě se někdo komu za to zaplatiš najde a v protkolu budeš mit maximalně položku lehke rám,budka,karoserie
pokud nemáš jo dobré známe tak sedačky jsou hlavní problem,snížení podvozku tolik nevadí i když by vozidlo mělo mít předepsanou výšku,a ty lemy jak už tu zaznělo ostrá hrana a obrys vozidla bude mít jiný rozměr.
Ale žijeme v ČR a jak je již známo určitě se někdo komu za to zaplatiš najde a v protkolu budeš mit maximalně položku lehke rám,budka,karoserie
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
Máš sice pravdu Audi kliky na G2 ale problém je ten že není poruce Cočko a ani člověk který by to udělal.Takže zkusím to nějak obejít.Rybízek píše:na vše co jsi napsal nemám žadnou připomínku až na jednu věc a to kliky uvědom si že se muže cokoliv stat a bude někdo potřebovat z toho auta něco rychle vytáhnout(při nehodě,požaru). je přece spousta zpusobu jak nahradit třeba origo ošklivé kliky. ja jsem taky tohle dilema dlouho řešil na GOLF II zavařit nezavařit a nakonec to vyhrálo elegatní a známé řešení a to AUDI kliky a to v barvě vozu.
pokud nemáš jo dobré známe tak sedačky jsou hlavní problem,snížení podvozku tolik nevadí i když by vozidlo mělo mít předepsanou výšku,a ty lemy jak už tu zaznělo ostrá hrana a obrys vozidla bude mít jiný rozměr.
Ale žijeme v ČR a jak je již známo určitě se někdo komu za to zaplatiš najde a v protkolu budeš mit maximalně položku lehke rám,budka,karoserie